Tartutin ehkä rakastajalleni sp-taudin! mitä teen?
Olen nyt ollut seksisuhteessa erään miehen kanssa 3kk. Koska suhteemme ei ole vakava, minulla on ollut muitakin miehiä. Nyt epäilen, että olen joltakin seksikumppaniltani saanut sukupuolitaudin. En ole vielä käynyt lääkärissä. Pelkään, että olen tartuttanut taudin myös tälle miehelle. En haluaisi kertoa hänelle asiasta, ennen kuin olen varma mistä oireeni johtuvat. Asiasta tekee hieman kiusallisemman se että tällä miehellä on avovaimo... Miten ottaa asia puheeksi? Entä jos hän on tartuttanut sen avokilleen? Apua!
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Onko miehellä lapsia? Oma mies ollut vähän epäilyttävä viime aikoina... Sijaintikin täsmäisi.
Jaahas, laitahan ap tuntomerkkejä kehiin tästä miehestä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon tosissaan että on joku pahempikin tauti... Oikein tollaselle hirviölle. Onneksi oma kulta ei koskaan petä.
Heh. Kaikki pettää. t Mies
No ei kyllä varmasti petä. Ei kukaan onnellisessa parisuhteessa koe tarvetta pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin...?
Keski-Suomesta, aika pieneltä paikkakunnalta... tarkempaa tietoa en sattuneesta syystä viitsi jaella. -ap
Viitasaari?
Mitä järkeä on ruveta arvuuttelemaan? Luuletko tolvana, että ap. yht'äkkiä toteaakin, että joo oli se Viitasaari, mistäs oikee tiäsit?
Apua! Nyt mies ehdotti tapaamista vielä tänä iltana ja en todellakaan ole valmis ottamaan tätä asiaa puheeksi. Jos näemme, kuinka vältän seksin? Sehän on ollut tapaamistemme ydin... -ap
Siis MITEN VOIT OLLA NIIN TYHMÄ ETTÄ ET KÄYTÄ KORTSUA??? Kenenkään kanssa??? Pane ketä panet ja niin montaa kuin haluat samaan aikaan, se on fine, mutta se että et osaa ottaa vastuuta mahdollisista taudeista... Tän on oltava provo
Parempi aina SP-tauti kuin PS-tauti.
Vierailija kirjoitti:
Apua! Nyt mies ehdotti tapaamista vielä tänä iltana ja en todellakaan ole valmis ottamaan tätä asiaa puheeksi. Jos näemme, kuinka vältän seksin? Sehän on ollut tapaamistemme ydin... -ap
Ei kyse ole sinusta ja kuinka valmis olet vaan velvollisuudestasi toimia oikein. Silloin teet oikein vaikket olisi valmiskaan. Ihme selkärangattomia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin...?
Keski-Suomesta, aika pieneltä paikkakunnalta... tarkempaa tietoa en sattuneesta syystä viitsi jaella. -ap
Toimi Kankaanniemi?
Vou apua!!! ku on taas tattipää akka keksinyt hyvän provon AV:lle.
Vierailija kirjoitti:
Sano tapaamisen aluksi, että nyt pitääkin käyttää kortsua. Jos mies kysyy että miksi niin siinähän sulle tulee tilaisuus kertoa taudista ikäänkuin sivulausella mainiten. Tai sitten selittelet että unohdit ottaa e-pillerin ja siksi pitää nyt olla kortsu.
Olet voinut saada taudin kyseiseltä mieheltä, sillä voi olla muitakin panoja kuin sinä tai sen akallla.
Uskottomuus ei ole parisuhteessa miehen yksinoikeus.
Olin uskoton 6 vuotta ja paljaalla aina, useita eri kumppaneita. Ihme tuuri ettei koskaan tullut tauteja. En tiedä miten sen olisin miehelleni selittänyt.
Itselläkin ollut vähän kummallista vuotoa ja haju muuttui yhtäkkiä ihan karmeaksi hiivamähnäksi. Vedin hiivalääkkeen huiviin ja päivä päivältä helpottaa. Minipillerien takia olen kärsinyt tiputteluvuodosta ja ekana kävi mielessä, että ei helvetti, klamydia, mutta näyttäs että väärä häly. Kävin kuitenkin kesän alussa testeissä ja ei pitäisi olla mitään mahdollisuutta että jotain olis.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten pitää paneskella varattua miestä? En ymmärrä teitä joiden pitää sekaantua varattuihin, eikö yhtään harmita että saattaa rikkoa toisten suhteen?
Tarkoitatko, että vapaa mies on vähempiarvoinen tartutettava kuin varattu. Ohhoh.😈
Miks ihmiset ei käytä kortsua... toivottavasti on vakavaa ja evoluutio karsii.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten pitää paneskella varattua miestä? En ymmärrä teitä joiden pitää sekaantua varattuihin, eikö yhtään harmita että saattaa rikkoa toisten suhteen?
Kai te nyt ymmärrätte, ettei se nyt sentään pelkästään naisen vika ole, että mies on uskoton. Järkeä vähän tähänkin keskusteluun.😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai te nyt ymmärrätte, ettei se nyt sentään pelkästään naisen vika ole, että mies on uskoton. Järkeä vähän tähänkin keskusteluun.😉
inhottaa lortot joiden on ihan pakko sekaantuu varattuihin eikö muuten ois miehiä tarjolla???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
inhottaa lortot joiden on ihan pakko sekaantuu varattuihin eikö muuten ois miehiä tarjolla???
Mikset sä, jota tämä ehkä koskee, pidä sitä äijääs omassa makkarissas, ettei tarttis valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sä, jota tämä ehkä koskee, pidä sitä äijääs omassa makkarissas, ettei tarttis valittaa.
mistäs sä tiiät koskeeko vaiko ei, oma mies on kuule ihan tyytyväinen jos siihen viittaat!
Mun mies ei ainakaan petä. Ollaan aina yhdessä ja tiedetään aina missä toinen menee :)