Miksi monet naiset pilaavat suhteen nalkuttamalla
Ei ole ihme, jos monet suhteet päätyvät eroon kun toista aletaan käyttää sylkykuppina, räpätetään että no etkö ole vienyt, mihin taas laitoit haarukat, johan minä sanoin, ei susta ole mitään apua,
etkö nyt prkle voi tuoda oikeaa voita, miksi hitossa et kuuntele mitään.
Mikä ajaa naisen ratkuttamaan ukolleen koko ajan.
Jos olisin mies, lähtisin kyllä itsekin sellaisesta suhteesta.
Kyllä on peiliin katsomista naisellakin.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten pitäisi tehdä aikuiselle miehelle joka jättää tavaransa tahallaan pitkin poikin, ei korjaa lautasiaan ja astioitaan, jättää pyykit lattiolle, ei käy pesulla, piereskelee ruokapöydässä, kusee vessan lattialle, ei vedä paskojaan?
Pitäisikö sitä iskeä sähköpiiskalla?
Miksi kukaan normaali aikuinen nainen haluaisi olla henkisesti jälkeenjääneen miehen kanssa? Eikö tuon voi rinnastaa pedofiliaan?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miehelleni sanonut että nalkuttaminen loppuu tasan siihen paikkaan kun se asia menee kerralla perille. Ei ole vaikeaa, eikä ole tarvinnut tuon jälkeen kovin useasti mainita asioista.
Minun aviomiehen mielestä taas nalkuttamista on se kun ensimmäisen kerran sanoo. Pitäisi olla sanomatta ikinä koskaan kertaakaan.
Mun ex-miehet on ihan kaikki nalkuttaneet. Nykyinen ei niinkään nalkuta, mutta pihtaa. Ja juoruaa.
Turha tehdä noista käytösmalleista sukupuolellista asiaa, kun kaikki niitä voi tehdä.
T. Nainen, kolmenkympin paremmalla puolella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miehelleni sanonut että nalkuttaminen loppuu tasan siihen paikkaan kun se asia menee kerralla perille. Ei ole vaikeaa, eikä ole tarvinnut tuon jälkeen kovin useasti mainita asioista.
Minun aviomiehen mielestä taas nalkuttamista on se kun ensimmäisen kerran sanoo. Pitäisi olla sanomatta ikinä koskaan kertaakaan.
Sanoa = käskeä. Ja jos käsky ei mene perille niin sitten toistetaan mahdollisimman vittumaisella äänellä tarpeeksi monta kertaa.
Naisten oletus on, että parisuhteessa nainen käskee ja mies tottelee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten pitäisi tehdä aikuiselle miehelle joka jättää tavaransa tahallaan pitkin poikin, ei korjaa lautasiaan ja astioitaan, jättää pyykit lattiolle, ei käy pesulla, piereskelee ruokapöydässä, kusee vessan lattialle, ei vedä paskojaan?
Omaishoitaja sille? Tai pistä se palkkaamaan teille siivoaja.
No ekana tulee mieleen, että onko sun miehellä omaa tilaa, omia kaappeja vai onko omia tavaroita vaan liikaa kaappitilaan ja vaivaan ja aikaan nähden? Ja toisekseen, oletko osoittanut miehelle, mitkä kotitehtävät on hänenkin vastuualueenaan?
Ihmiset osaa laittaa tavarat paikoilleen, jos tavaraa ei ole huolehdittavana liikaa ja kaikelle on paikka. Ihmiset eivät myöskään halua sotkea, jos itse pitää siivota. Ellei ole ihan kretiini.
Vierailija kirjoitti:
Oli aikamoinen yhteensattuma, että ap käytti esimerkkinä väärän voin ostamisesta nalkuttamista. Meillä kävi nimittäin juuri viime viikonloppuna niin, että suunnittelin leipovani pullaa ja pyysin miestä tuomaan kaupasta voita tarkoitusta varten. Mies toi ekstrasuolattua voita, kun ei viitsinyt katsoa kaupassa pakkausta tarkemmin, ja valitti sitten, kun pullat olivat oudon suolaisia. En sinänsä haluaisi nalkuttaa, mutta en oikein tiedä, mitä minun olisi pitänyt reagoida miehen valitukseen. Olisiko minun pitänyt ottaa syy tapahtuneesta niskoilleni vai mitä, etten olisi kamala nalkuttava akka?
En usko.
Ei kenelläkään voi olla noin tarkka makuaisti.
Ei sitä ylimääräistä suolaa tule tuosta niin paljoa, että sen voisi maistaa.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Mitä sitten, jos nalkuttaja onkin mies? Mä en nalkuta, vaikka mies jättää roskat pitkin pöytiä, likaiset astiat levälleen, maidon lämpimään, leipäpussin auki jne. jne. Ja sitten katsoo asiakseen nalkuttaa, jos olen vaikka tunnin imuroinut, mutta joku tietty juttu oli jäänyt imuroimatta. Itse ei siis imuroi koskaan.
On varmaan muuten sitten oikein ihana ja hieno mies?
Ei hakkaa, eikä lyö?
On kohtuullisen raitis?
Pidä kiinni kultakimpaleestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoa = käskeä. Ja jos käsky ei mene perille niin sitten toistetaan mahdollisimman vittumaisella äänellä tarpeeksi monta kertaa.
Tämä. Nalkuttamisessa on pohjimmiltaan kyse vallankäytöstä ja henkisestä väkivallasta.
90 % naisista nyt vain on typeryksiä. kaksi asiaa mitä osaavat tehdä, käyttää seksiä vallan välineenä ja nalkuttaa siitä että ovat itse tehneet sääntöjä , joita muutellaan tarpeen mukaan, että se toinen on varmasti syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onneksi kaikkien naisten. Koska on olemassa miehiä, jotka osaavat tehdä asioita ilman, että siitä tarvitsee heille erikseen sanoa. Meidän perheessä on vakiintunut tietyt käytännöt. Se, kumpi hakee kuopuksen päiväkodista, huolehtii myös sinä päivänä esikoisen läksyt, mahdolliset harrastuksiin kuljettamiset, varmistaa lapsille seuraavaksi päiväksi puhtaat vaatteet kouluun ja päiväkotiin ja pesee pyykit. Se toinen taas käy kaupassa, laittaa ruuan, tiskaa ja siivoaa keittiön sekä käyttää koiran ulkona. Viikonloppuisin tehdään viikkosiivous ja työnjakona on, että toinen hoitaa lattiapinnat (imurointi ja lattioiden pesu) ja toinen hoitaa lattiatason yläpuolella olevat pinnat eli tavaroiden paikoilleen laittaminen sekä pölyjen pyyhkiminen. Roskat vie ulos se, joka ovesta ulos menee. Ei tarvitse sanoa, määrätä eikä nalkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli aikamoinen yhteensattuma, että ap käytti esimerkkinä väärän voin ostamisesta nalkuttamista. Meillä kävi nimittäin juuri viime viikonloppuna niin, että suunnittelin leipovani pullaa ja pyysin miestä tuomaan kaupasta voita tarkoitusta varten. Mies toi ekstrasuolattua voita, kun ei viitsinyt katsoa kaupassa pakkausta tarkemmin, ja valitti sitten, kun pullat olivat oudon suolaisia. En sinänsä haluaisi nalkuttaa, mutta en oikein tiedä, mitä minun olisi pitänyt reagoida miehen valitukseen. Olisiko minun pitänyt ottaa syy tapahtuneesta niskoilleni vai mitä, etten olisi kamala nalkuttava akka?
Mitä... etkö sinä osaa pestä voita?
Entiseen aikaan voi oli tosi suolaista ja silloin kun tarvittiin vähemmän suolaisena, niin se pestiin.
Vanhoissa resepteissä lukee usein, pestyä voita.
Päätin suhteen alussa, että en nalkuta. En, vaikka olisi mikä, koska olen yrittänyt ajatella niin, että mies ei tahallaan jätä sukkia lattialle tai lautasta pöydälle.
Siksi minusta on kummallista, kun mies tämän tästä kysyy minulta, miksi meillä on sekaista tai miksi hänelle ei ole ruokaa. Olen todennut, että nalkuttamisella ei pääse mihinkään, pitää itse muuttua. Minäkin muutuin ja pystyn nyt kävelemään likaisten vaatekasojen yli tuntematta mitään, joten mies voi opetella toimimaan samoin. Hänen paitansa ja sukkansa ne lattiaa syleilevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain pienelle lapselle tarvitsee toistaa samaa asiaa uudelleen ja uudelleen. Aikuinen ihminen ymmärtää toimia oikein yhdestä kerrasta. Jotkut naiset ovat kuitenkin valinneet miehekseen pikkulapsen, jolle pitää samaa asiaa toistaa.
Painajaismainen suhde, jossa toinen osapuoli yrittää kouluttaa ja opettaa toista kuin pikkulasta. Toivottavasti miehenne tajuaa jättää teidät.
Äläpä muuta sano! En suostuisi ikinä tuollaiseen parisuhteeseen. Onneksi löysin miehen, jonka anoppi ja appi olivat jo kasvattaneet.
Valitettavasti, suurinosa naisista ei kasva koskaan aikuisiksi. Niitä ei edes vanhemmat ole mitenkään kasvattaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vain pienelle lapselle tarvitsee toistaa samaa asiaa uudelleen ja uudelleen. Aikuinen ihminen ymmärtää toimia oikein yhdestä kerrasta. Jotkut naiset ovat kuitenkin valinneet miehekseen pikkulapsen, jolle pitää samaa asiaa toistaa.
Pienelle lapselle pitää opettaa asioita ja aikuiset päättävät missä haarukoita yms pidetään.
Parisuhteessa ei kuitenkaan voi toinen yksin päättää miten ja milloin jotkut asiat hoidetaan ja ellei toinen tee juuri niin, on muka oikeus ojentaa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-miehet on ihan kaikki nalkuttaneet. Nykyinen ei niinkään nalkuta, mutta pihtaa. Ja juoruaa.
Turha tehdä noista käytösmalleista sukupuolellista asiaa, kun kaikki niitä voi tehdä.
T. Nainen, kolmenkympin paremmalla puolella
Olen myös huomannut saman, monet miehet ovat ottaneet naisten omat taistelukeinot käyttöön.
Uusimpan nyt sen että eivät ala millekään naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sen kanssa kannattaa asua eri osoitteessa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolle pitäisi vain nauraa.
Naiset, ei elämä ole niin vakavaa.
Missä vaiheessa huomasit että voi oli extrasuolaista? Jos huomasit ennen leipomista niin jätit kai muun suolan lisäyksen tekemättä. Ellet huomannut ennen kuin oli liian myöhäistä, niin sepä se, ei sitä aina kaikkea huomaa.
Kokemuksesta: jos mies on epäsiisti eikä hoida asioitaan, mikään nalkutus ei auta. Mies vaihtoon, ei se tule siitä mihinkään muuttumaan.