Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kotka..

06.03.2006 |

onko täällä muita kotkalaisia äitejä :D

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitilapsi-kerho kyllä kiinnostaisi. Taitaa meidän poika olla tämän porukan vanhin (siis sen 8 kk). BabyBody ja vauvauinti ovat tulleet jo meillekin tutuiksi. Kotkassa käydään uimassa vaikka Karhulan puolella asutaankin, koska aloitimme vauvauinnin vasta kun poika oli jo 6 kk ja Karhulaan ei kuulemma enää yli puolivuotiaita oteta.

Vierailija
42/73 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuussa oli laskettu aika, mutta tyttö päätti sitten syntyä jo rv 37 eli 31.8. Syyskuisissa kirjoittelin joskus odotusaikana ja vieläkin seurailen taustalla, mutta olen laiskempi kirjoittelemaan :( Ja Hovilassa asustellaan. Eikä haittaa yhtään olla utelias :) En itsekkään tunne juuri muita vauvallisia täältä päin, vaikka välillä aina vaunulenkillä vastaan tuleekin, niin ei viitsi alkaa juttua vääntämään, pitäisivät varmaan hulluna :) Kavereiden lapset ovat jo isompia, niillä joilla niitä siis on. Itsellänikin esikoinen jo elokuussa 7 v.

Ja yleisesti, olisi ihan mukava varmaan jonkun asteinen tapaaminen, jos joku vaan jaksaa järjestää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän poika on esikoinen. Vaunuilu yhdessä kuulostaisi tosi kivalle!! En tunnekkaan Mussalosta muita pikkuvauvojen äitejä. Odotellaanko yhteistapaamista vai sovitaanko oma tänne kulmille vai miten tehdään?

Apple74

Vierailija
44/73 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

77mm: Olitko viimeksi BabyBodyssa? Yritän miettiä kuumeisesti, että sopisko kuvauksesi johkin siellä olleista... :)

Tosiaan, Caro' s oisi aika mukava tapaamispaikka, mutta sinne ei vaan oikein hyvin saa vaunuja sisään. Mitäköhän siis keksittäisi. En tiedä niistä srk:n tiloistakaan.

Ps. Apple74, moi! Pienoiselle pusut minulta ja Jimiltä :)

Vierailija
45/73 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustaako joku olevansa samassa? :D

Vierailija
46/73 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äippä kohta 30v. ja poika 7 1/2 kk kymistä haluavat kans kokoontumisajoihin ; )

harrastuksena meillä opiston vauvajumppa ja aktiivinen kärryttely.

perheeseen kuuluvat myös isi ja sisko 9v.

voiko sinne vessuun mennä " ihan tosta vaan" ?

Vierailija
47/73 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä tästä vastauksesta aika moni varmaan meidät tunnistaa. Juu, oltiin viime kerrallakin Babybodyssa. Ohjaan nimittäin kyseistä tuntia.

Vierailija
48/73 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muistatko minua odotus-puolelta heinäkuisista. Oli silloin muistaakseni joskus puhetta että jos vaikka nähtäisiin. Oletteko kauan käyneet opiston vauvajumpalla? Mekin nimittäin käytiin siellä syksyllä. Missäspäin Kymiä asutte? Me asumme Mäntykankaalla.

Vierailija
49/73 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittolainen, tuohan oli mehevä paljastus :D

Minä viimeeksi salin vasemmassa nurkassa Jimin ja muuan mammakaverini ja hänen tyttönsä kanssa :)

Vierailija
50/73 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me asustellaa vehkatiellä :)

Vierailija
51/73 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Kymin kasvatti, joka asuu nyt saaren tuntumassa. Poika 8 viikkoa. <3

Vierailija
52/73 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä nämä kyseiset harrastukset voi aloittaa? Kuulin että uintiin on melkoisesti jonoa!?! Olen Ladyn jäsen, joten jumppaamisen aloitamme taatusti!

Kiitos!

Äiti 22v poika 8 vko

Vierailija
53/73 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei

mekin ollaan karhulan puolelta.vauveli 8 kk ja isompi lähdössäkouluun.ollaan kovia ulkoilijoita ja kevään tullen kaivataan seuraa hiekkalaatikolle.

Vierailija
54/73 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen 23-vuotias, lapset 1,5v ja 5kk.

Meillä harrastukset rajoittuu lähinnä kotioloihin ja srk:n perhekerhoon.

Hovinsaarelle muutimme vasta uutena vuotena, joten aika hiljaista vielä on tuo seuraelämä.

Vierailija
55/73 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa, niin laita mulle sähköpostia: IIVARI05@yahoo.com

Kun noin lähekkäin kohta asustellaankin.. =)

Vierailija
56/73 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babybody on noin 2-8 kk ikäsille vauvoille. Yläikäraja on liukuva (lähinnä niin että mukana saa olla niin pitkään kuin vauva viihtyy sylissä jumppamassa), mutta alaikäraja on melko ehdoton 2 kk, sen ikäisenä vauva osaa yleensä jo tarpeeksi kannatella päätään. Tällä viikolla en itse ole jumppaa pitämässä, mutta ensi viikolla tullaan taas pojan kanssa.

Vierailija
57/73 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, piti perua kun flunssa iski. Huomenna sitte!

Vierailija
58/73 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...äippä ilmoittautuu 8kk tytön kera! Ja taidan olla ainoa Korelasta?

Me ollaan myös kiinnostuttu kokoontumisajoista (jos joku ne vain ehtii järjestää?):) ...niin ja vinkeistä minne näin " ison" tytön kanssa pääsisi jumppaamaan?

ebba.w:lle isot terkut ja perjantaina nähdään;)

-Nyyttinen ja Nyytti 8kk

Vierailija
59/73 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kotkaisia ja samalla uusia täällä palstalla.

Mulla on siis 10 kk vanha poika ja Karhulassa asutaan ja käydään uimassa lauantaisin 10.45-11.15.

Terve vaan kaikki ja mukava tutustua:)

Vierailija
60/73 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka!

joo,muistan kyllä et oli " puhetta" tapaamisesta odotusaikana..miten kaikki jotenkin nykyjään jää ; ) ?

laitatko mulle meiliä niin voitais tsekata kalenterista sopiva päivä?ja muutkin toki saa laittaa! asutaan rauhalassa.

super-jane@suomi24.fi

äbi-76,poika 07/05,sisko -96

joku kysyi isompien jumpista-opiston vauva-jumpassa on isommillekin ryhmä,7-12kk,en vaan tiiä mahtuuko,mut kandee kysyä!