Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kotka..

06.03.2006 |

onko täällä muita kotkalaisia äitejä :D

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen kirjoitellut lokakuisten pinoon joskus männä aikoina :)

Minä olin BabyBodyssa toissa kerralla ja tarkoitus on mennä taas huomenna... Ollaankohan siellä nähty? Tai vauvauinnissa? Ja miksei olla voitu nähdä neuvolassakin.

Vierailija
22/73 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan harmi, meiltä jää huominen BB väliin äidin ja pojan flunssan takia :) Ollaan käyty siellä kerran, 1.3. Jos vaan tervehdytään, niin ensi viikolla mennään taas! Ehkäpä siellä sitten törmätään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, nähdään siellä. Ja miksei voida nähdä muutoinkin :)

Oletko muuten Ladylinen jäsen, vai käytkö vaan vauvajumpassa?

Pikaista paranemista sinne!

Vierailija
24/73 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole LadyLinen jäsen, vasta Ankkurista huomasin BB:n mainoksen ja ilmoittauduin siihen. Missäpäin saarta asutte? Jos vaikka vaunuillaan samoilla nurkilla :) Mä olen myös vm. -79, tunnetaankohan me ennestään? :P Oon kyllä kymistä lähtöisin.

Vierailija
25/73 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paaks postia? pirita.rasanen@kolumbus.fi :)

Vierailija
26/73 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postia laitettu :)

Vierailija
27/73 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinoiltiinkin yhdessä jo tammikuisissa! Esikoistyttö myös 1,5kk ja Mussalossa asutaan. Mukava ois tutustua samassa menijöihin, onko halukkuutta järkätä jonkunlainen äiti-vaavi-kerho =)?

Vierailija
28/73 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu kiinnostaa! Rupeisitkos sinä idean äitinä järkkäämään kerhoaikaa ja -paikkaa? ;)

Vierailija
29/73 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosiaan mukava tavata samassa tilanteessa olevia äitejä! Ideoita paikasta ja ajasta?

Vierailija
30/73 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotkansaarelta ja tyttövauveli tammikuisia -06.

Ja meidän vauveli haluaa kanssa tavata toisia vauvoja :)

Vierailija
31/73 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin tässä 2kk sitten Kotkansaarella Caro`s nimisessä kahvilassa (torimontun reunalla), siellä oli seinällä lappunen, että tiettynä päivinä kokoontuu äitejä ja muksuja sinne kahvioon. Päivää ja aikaa en muista, mutta ajattelin, että jos jotakuta kiinnostaa...

piipero, entinen kotkalainen ja 3 muksun äiti

Vierailija
32/73 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla maanantaiaamuisin ja kulkea maanantai mammat -nimellä se tapaaminen, jos nyt oikein muistan. En ole kyllä itse ikinä käynyt siellä. Baby Bodyyn menoa mietittiin täälläkin, mutta se jäi vain ajatuksen asteelle, vauvauinnissa käydään Karhulassa lauantaisin.

Terv. Äiti Kymistä ;) ja tyttö 6 kk.

Vierailija
33/73 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin käydään karhulassa vauvauinnissa.Missä ryhmässä olette? Meillä on poika 6kk.

T: Picatsu + poika 6kk

Vierailija
34/73 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa vauvariennoissa (muskarit ym) ei juurikaan olla ennätetty käymään:(

T. N@n@ ja poika 6kk

Vierailija
35/73 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys! Kotkasta ollaan myös ja tarkemmin Mussalosta, 3 viikkoisen pojan äiti. Ikää mulle on kertynyt 31 vuotta.

Mekin varmaan päästäisi jo tapaamiseen, vaikka onhan tää poitsu vielä aika junjori! No vaikka edes lyhyeksi aikaa ekalla kerralla...

Martina29: missäpäin Mussaloa asustelet? Me asutaan etukylässä, Kaskimäentiellä.

Terkkuja MiisaEerikalle!

Apple74

Vierailija
36/73 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne päin aittakorven perukoita muutatte?

Vierailija
37/73 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan siinä viimeisessä ryhmässä 11.15-11.45. Aloitettiin vuoden alussa ja ollaan käyty ahkerasti joka viikko paitsi että huomenna ei päästä. Missäs ryhmissä te muut olette?

Vierailija
38/73 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutetaan Luhtatielle. Missäpäin te asustelette? Vaikka oltaisii kohta naapureita?!;)

Vierailija
39/73 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan siinä 10.15-10.45 ryhmässä. Oletko synnyttänyt syyskuussa? Jos ni mikä päivä? Mä olen 5.9! Missä päin kymiä asustelet?

OHO! Tulipas minusta utelias :( On vaan niin kiva kun huomaa täällä olevan muitakin tästä läheltä!

T:Picatsu+poika 6kk

Vierailija
40/73 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on tapaamisen laita? Joku tiesi, että Caro' s cafessa jonkunlainen äiti-vaavi-ryhmä jo tapaileekin... onko kuitenkin halukkuutta uuteen porukkaan? Ja ideoita paikasta ja ajasta? Olispa kiva tavata jossain, missä vois olla suht vapaasti vauvojen kanssa, esim. joku kerhotila tai vastaava... ne vaan taitavat olla aina maksullisia, ellei sitten jollain suhteilla järjestyis? Vai mitä ajattelette? Mitenkähän esim. srk:n tilojen käyttö järjestyis, mulla ei aavistustakaan...

Apple74: samoilta kulmilta ollaan! Onko sulla poju esikoinen? Kiva ois saada seuraa samoilta kulmilta vaikka vaunulenkkeilyynkin?