Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kotka..

06.03.2006 |

onko täällä muita kotkalaisia äitejä :D

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täällä ennen pyörinytkään, mutta olen ex-Kotkalainen, ja toivottavasti pian tuleva sellainen.

Asun Espoossa, ja täällä on mammkerho, joka kokoontuu jäsentensä kotona joka toinen viikko. Idea on mielestäni hyvä, koska kahviloissa oleskelu esim. kymmenen pikkuvipeltäjän kanssa ei aina ole mukavaa... Tärkeää on, ettei noista tapaamisista tule järjestäjilleen kauheaa stressiä esim. tarjottavien suhteen. Espoon tapaamisissa periaatteena on ollut, että kahvia ja teetä on tarjolla, ja jos välttämättä haluaa jotain muutakin tarjota, niin siitä vaan. Mutta ei siis välttämätöntä, kun ei tuota pätäkkää liiaksi kenelläkään ole.

Että laittakaapa korvan taakse tällainen ehdotus.

Onko Kotkassa muuten saarella avointa päiväkotia? 10-kuisen poikani kanssa käymme monta kertaa viikossa tapaamassa muita lapsia täällä Espoossa avoimessa päiväkodissa. Tosi mukava systeemi!

Eipä sitten muuta kuin että hyvää kevättä, ja yhdistäkää voimanne!!

Vierailija
62/73 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oma poika 8 kk ja vielä sujuu Babybody, mutten tiedä kuinka pitkään. Poika nimittäin painaa yli 10 kg ja liikkuu itse melko ahkerasti. Jos tyttösi ei ole kovin iso eikä liiku vielä itse paljoa niin kannattaa kokeilla jos vielä tykkäisi ihan vauvajumpasta. Suunnitteilla on meilläkin taaperojen jumpparyhmä, mutta en yhtään uskalla sanoa koska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikki!

Kylläpäs löytyy paljon kotkalaisia! :)) Itse olen 26-vuotias ja poika 10,5 kk ja siis Hovilassa asustellaan. Kovasti haluisin tutustua muihin äiteihin kun välillä tuppaa tylsistymään kaksistaan tässä kotona.. :))

Vierailija
64/73 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin on nyt tullut käytyä täällä vauva-palstalla, odotusaikana enemmäkin...

Eli täällä yksi KYMILÄINEN, vaikkakin asun Haminassa ;o) Mutta Karhulasta lähtöisin ja Ristinkalliolla liikutaan usein isovanhempien luona. Tyttö on syntynyt elokuussa -05 ja poika -00.

Ilman muuta jos tapaamista järjestetään, niin hurautetaan täältä Haminasta mukaan, jos vain huolitte ' ei kotkalaisia' (vaikkakin sydämeltään) ;o)

terv. Nella75

Vierailija
65/73 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaipaatte sosiaalista toimintaa niin Mussalon srk-keskuksessa kokoontuu torstaisin 8.30-11.30 Mussukka-kerho. Sinne saa tulla kun ehtii ja toiminta on vapaata yhdessäoloa ja jutustelua. Mussukassa käy ihan vauvoja äiteineen ja myös taaperoita. Toiminta on ilmaista, ainoastaan kahvi + leipä tms. mitä nyt milloinkin on tarjolla, maksaa 1 euron/perhe ja sillä saa myös santsata.

Vierailija
66/73 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää, pitääpä tulla käymään Mussukassa! Siellähän sitä tutustuu.

Vierailija
67/73 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä tainut kuitenkaan keskiviikkona ehtiä Babybodyyn? Toivottavasti ensi viikolla pääset. Varusteiksi tarvit ihan normaali jumppavaattet, ja kengät halutessasi (voi tehdä myös paljain jaloin). Juomapullo kannattaa ottaa myös. Vauvalle kannattaa ottaa viltti tms, sillä en ainakaan itse halunnut poikaa pitää suoraan hikisillä jumppamatoilla kun oli pienempi. Vauvalle voi myös ottaa vaikka suosikkihelistimen mukaan jota voi ihmetellä kun tehdään liikkeitä joissa vauvat on matoilla. Vauva kannattaa syöttää vaikka tuntia ennen jumppaa, jos vaan mahdollista, jos on pulauttelevaa sorttia. Tietysti jos pienelle tulee nälkä vaikka juuri ennen tuntia niin voi silloin tietysti syöttää.

Vierailija
68/73 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevätpuolella kun ei oikein virinnyt mitään tapaamisia tms.. niin mitenkä nyt, varsinkin Mussalon äidit vauvoineen? Kiinnostaisko joku kärryttelyseuran perustaminen tms? Siitähän voisi sitten viritellä vaikka muutakin mukavaa porukkapuuhaa syksyn ja talven harmaisiin päiviin? Srk:n perhekerho alkaa ensi viikolla, sinne ajattelin ainakin tytön kanssa mennä.

Martina ja tyttö 7 kk:tta ja risat

Vierailija
69/73 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladylinella jatkuu taas Babybody 5.9. Tunteja on nykyään kaksi ja ne ovat tiistaisin. Kello 10.15 on ryhmä noin 8-18 kk vauvojen/taaperojen kanssa jumppaville ja kello 11.15 2-noin 8 kk. Tunnit ovat muuten melko samanlaiset mutta toinen on siis niille joiden lapset eivät vielä liiku itse ja toinen taas on niille joiden lapset liikkuvat jo " itse mutteivät itsekseen" . Tuo 8 kk ikäraja ryhmien välillä ei siis ole tarkka vaan sen mukaan liikkuko vauva jo vai ei. Jumppien kesto on 45 minuuttia.

Tervetuloa mukaan!

Vierailija
70/73 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnustautuu kylläkin kymiläiseksi:):)...

Vierailija
71/73 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kotkan aittakorvesta ja olisi kiva tutustua muihin äiteihin täällä :) meillä on reilu 1,5kk vanha poika joka on esikoinen :)

Vierailija
72/73 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi, esikoispoika on nyt 5 kk. Saarella asutaan, mutta alkuperäinen kymiläinen olen :)

m.elli

Vierailija
73/73 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntykankaalla asutaan. Poika 8 kk.