Aloin seurustella, vakipano suuttui
Olen aika hämmentynyt. Olen ollut vuosia sinkkuna, ja minulla on ollut kaksi hyvää naista vakipanoina fwb-suhteessa. Olen aina pitänyt täytenä kukkupuheena, etteivät miehet ja naiset voisi olla pelkästään seksisuhteessa.
Nyt sitten on käynyt niin, että minä aloin seurustella tositarkoituksella uuden naisen kanssa. Tässä alkuhuuman aikoihin tuo vakipano laittoi viestiä, että miten olisi tapaaminen, kun en ole hetkeen pitänyt yhteyttä. Kerroin, että olen ollut kiireinen, sillä olen tavannut jonkun kiinnostavan ja seurustelen hänen kanssaan ja siksi laitan meidän välisen suhteen jäihin.
En olisi uskonut, mitä siitä seurasi. Sain kuulla, että olen tehnyt maailman kamalimman tempun ja hylännyt hänet toisen takia. Olen kuulemma vain pitänyt häntä varalla näinä vuosina kun olemme olleet fwb-suhteessa, vain roikottaen häntä mukana kunnes tapaan jonkun paremman.
En voi pukea sanoiksi, miten kauhea olo minulla on. Siis tämä fwb-ystävä onkin kuvitellut, että me alamme ennen pitkää seurustella? Eihän asia niin ole, vakipanoja me olemme! Hän ei ole koskaan edes vihjaillut, että olisi kiinnostunut viemään suhdettamme toiselle tasolle. Minulla ei ole romanttisia tunteita häntä kohtaan, enkä ole havainnut sellaisia myöskään hänen puoleltaan.
Niin että nyt minä sitten olen hyväksikäyttäjä ja huijari. Olen äärimmäisen loukkaantunut, että joku voi ajatella minusta tuollaista. Yritin selittää hänelle, että hän on aina ollut minulle rakas fwb-ystävä, mutta koskaan ei ole edes vihjattu, että tässä olisi jotain muutakin. Olen ahdistunut ajatuksesta, että minulle tärkeä ihminen on nyt minulle niin vihainen, ja pettynyt minuun asiasta, jonka en tiennyt olevan edes olemassa.
Väkisin tulee mieleen se klisee, etteivät naiset ja miehet voi olla vain seksisuhteessa. Mutta minä tiedän että voivat, minulla kun on fwb-ystävänä myös toinen nainen, jonka kanssa ei ollut mitään ongelmaa minun alkamisesta seurustella. Siinä ei ainakaan ole mitään muita jännitteitä mukana, pelkkää puhdasta fwb-kaveruutta. Ja niin olen luullut myös tästä toisesta ystävästä, mutta ilmeisimmin olen ollut väärässä. Hirveän paha mieli on, ja olen loukkaantunut, sillä en tiedä missä kohtaa olen tehnyt virheen. Olen luullut kaiken olevan hyvin :(
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tapahtui minulle, kun tapasin nykyisen mieheni. Tiesin heti, että tässä on loppuelämäni mies ja ilmoitin FwB-tyypeille asiasta kun he ottivat yhteyttä. Yksi oli ihan ok ja kaksi suuttuivat. Ei mitään lapsellisia raivareita saaneet, mutta ei mitään "ok, asia selvä", vaan katkaisivat yhteydenpidon täysin (mikä oli hieman noloa heidän puoleltaan, kun kuitenkin oltiin samoissa kaveriporukoissa ja nähtiin toisiamme). Mutta ei tosiaan kukaan ole ajatustenlukija, ja jos tunteet muuttuvat niin siitä kannattaisi kertoa.
Aikamoinen lorttopillu jos pitää monia vakkareita
Ei se pelto kyntämällä kulu.
Naisiin tehdään tarpeet, ei niiden kanssa passaa alkaa seurustelemaan! Vaadi lähestymiskieltoa, jos vielä viestittelee noin ilkeästi!
Vierailija kirjoitti:
Naisiin tehdään tarpeet, ei niiden kanssa passaa alkaa seurustelemaan! Vaadi lähestymiskieltoa, jos vielä viestittelee noin ilkeästi!
Tilastollisesti kuolet keskimääräistä onnettomampana ja nuorempana, kuin naimisissa olevat kanssaveljesi.
"kuinka paljon" - On tämä kännissä hieman hankalaa. yritetään uudestaan: kuinka pitän matkan juokset cooperin testissä?