Aloin seurustella, vakipano suuttui
Olen aika hämmentynyt. Olen ollut vuosia sinkkuna, ja minulla on ollut kaksi hyvää naista vakipanoina fwb-suhteessa. Olen aina pitänyt täytenä kukkupuheena, etteivät miehet ja naiset voisi olla pelkästään seksisuhteessa.
Nyt sitten on käynyt niin, että minä aloin seurustella tositarkoituksella uuden naisen kanssa. Tässä alkuhuuman aikoihin tuo vakipano laittoi viestiä, että miten olisi tapaaminen, kun en ole hetkeen pitänyt yhteyttä. Kerroin, että olen ollut kiireinen, sillä olen tavannut jonkun kiinnostavan ja seurustelen hänen kanssaan ja siksi laitan meidän välisen suhteen jäihin.
En olisi uskonut, mitä siitä seurasi. Sain kuulla, että olen tehnyt maailman kamalimman tempun ja hylännyt hänet toisen takia. Olen kuulemma vain pitänyt häntä varalla näinä vuosina kun olemme olleet fwb-suhteessa, vain roikottaen häntä mukana kunnes tapaan jonkun paremman.
En voi pukea sanoiksi, miten kauhea olo minulla on. Siis tämä fwb-ystävä onkin kuvitellut, että me alamme ennen pitkää seurustella? Eihän asia niin ole, vakipanoja me olemme! Hän ei ole koskaan edes vihjaillut, että olisi kiinnostunut viemään suhdettamme toiselle tasolle. Minulla ei ole romanttisia tunteita häntä kohtaan, enkä ole havainnut sellaisia myöskään hänen puoleltaan.
Niin että nyt minä sitten olen hyväksikäyttäjä ja huijari. Olen äärimmäisen loukkaantunut, että joku voi ajatella minusta tuollaista. Yritin selittää hänelle, että hän on aina ollut minulle rakas fwb-ystävä, mutta koskaan ei ole edes vihjattu, että tässä olisi jotain muutakin. Olen ahdistunut ajatuksesta, että minulle tärkeä ihminen on nyt minulle niin vihainen, ja pettynyt minuun asiasta, jonka en tiennyt olevan edes olemassa.
Väkisin tulee mieleen se klisee, etteivät naiset ja miehet voi olla vain seksisuhteessa. Mutta minä tiedän että voivat, minulla kun on fwb-ystävänä myös toinen nainen, jonka kanssa ei ollut mitään ongelmaa minun alkamisesta seurustella. Siinä ei ainakaan ole mitään muita jännitteitä mukana, pelkkää puhdasta fwb-kaveruutta. Ja niin olen luullut myös tästä toisesta ystävästä, mutta ilmeisimmin olen ollut väärässä. Hirveän paha mieli on, ja olen loukkaantunut, sillä en tiedä missä kohtaa olen tehnyt virheen. Olen luullut kaiken olevan hyvin :(
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on muutama fwb-tuttu soitellut vielä pari vuottakin perään, vaikken ole vastannut viesteihin tai puheluihin sen lopetusilmoituksen jälkeen. Taisin olla sitten aika hyvä sängyssä, kun noin sitkeitä vonkaajia miehistä löytyi.
Et välttämättä. Kyllä keskinkertaiseen tai huonoonkin seksikumppaniin voi ihastua tai rakastua.
Useammalta palaute, että paras pano ja suihinottaja ikinä. Siihenkin voi jäädä koukkuun ja sitten yhtäkkiä ei enää saakaan. Vaikka olen kertonut seurustelevani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tapahtui minulle, kun tapasin nykyisen mieheni. Tiesin heti, että tässä on loppuelämäni mies ja ilmoitin FwB-tyypeille asiasta kun he ottivat yhteyttä. Yksi oli ihan ok ja kaksi suuttuivat. Ei mitään lapsellisia raivareita saaneet, mutta ei mitään "ok, asia selvä", vaan katkaisivat yhteydenpidon täysin (mikä oli hieman noloa heidän puoleltaan, kun kuitenkin oltiin samoissa kaveriporukoissa ja nähtiin toisiamme). Mutta ei tosiaan kukaan ole ajatustenlukija, ja jos tunteet muuttuvat niin siitä kannattaisi kertoa.
Tottakai yhteydenpito katkaistaan saman tien panon kanssa, jos pano alkaa seurustella. Se on huomaavaista uutta seurustelukumppania kohtaan ja käytännöllisintä kaikille. Eivät nuo miehet ole suuttuneet, vaan toimivat kuten kaikki fiksut ihmiset toimivat.
M35
Fiksu ihminen vastaisi "Olen alkanut seurustelemaan" -viestiin vaikka "Asia selvä" tai vastaavaa, eikä jättää arvuuttelemaan että suuttuiko se, saiko edes koko viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on muutama fwb-tuttu soitellut vielä pari vuottakin perään, vaikken ole vastannut viesteihin tai puheluihin sen lopetusilmoituksen jälkeen. Taisin olla sitten aika hyvä sängyssä, kun noin sitkeitä vonkaajia miehistä löytyi.
Et välttämättä. Kyllä keskinkertaiseen tai huonoonkin seksikumppaniin voi ihastua tai rakastua.
Useammalta palaute, että paras pano ja suihinottaja ikinä. Siihenkin voi jäädä koukkuun ja sitten yhtäkkiä ei enää saakaan. Vaikka olen kertonut seurustelevani.
Joo :D
Itsekin olen sanonut noin aika monelle naiselle.
Kuinka sekaisin ihmisen täytyy olla, että tehtailee trolleja jo kertaalleen nähdyistä ketjuista, voi hohhoijaa. Ihan jo otsikosta huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo :D
Itsekin olen sanonut noin aika monelle naiselle.
On ero myös tietää olevansa hyvä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Sama tapahtui minulle, kun tapasin nykyisen mieheni. Tiesin heti, että tässä on loppuelämäni mies ja ilmoitin FwB-tyypeille asiasta kun he ottivat yhteyttä. Yksi oli ihan ok ja kaksi suuttuivat. Ei mitään lapsellisia raivareita saaneet, mutta ei mitään "ok, asia selvä", vaan katkaisivat yhteydenpidon täysin (mikä oli hieman noloa heidän puoleltaan, kun kuitenkin oltiin samoissa kaveriporukoissa ja nähtiin toisiamme). Mutta ei tosiaan kukaan ole ajatustenlukija, ja jos tunteet muuttuvat niin siitä kannattaisi kertoa.
Aikamoinen lorttopillu jos pitää monia vakkareita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän jaat ahkerasti ittees
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsynyttä läppää. Naisellakin saa olla useita kumppaneita.
Osta sille läksiäislahja huippukivasta. .jee jee JellyJortikka tai joku vastaava.
Ehkä naapurin Erkki tai Pertti Eräreikä voisi lohduttaa sitä nyt kun sinä et enää voi 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä yleensä onkin, toki riippuu myös naisesta kuinka herkku on tai ei.
Himot ne on hiirelläkin ja paheet papilla
Nykynaisilla on useita kumppaneita ja iän karttuessa niitä kertyy. Täällä harvemmin mennään neitsyenä naimisiin ja ollaan hautaan asti saman kumppanin kanssa liitossa. Ihan yhtä lailla naiset harrastavat seksiä. Siitä ei saa näköjään vieläkään puhua ääneen. Hävetkää miehet! Jostakin tekin teidän panonne saatte. Ettekä ole ainoita. Tosi miehellä on vain pokkaa kuulla se ja tietää, kenen muiden kanssa vehtää, kun ehkäisystä huolehditaan. Voi olla ihan tärkeä tieto, ollako paljaalla vai kortongilla.
Yritän just päästä eroon fwb-tyypistä ja muuttaa sen pelkäksi kaveruudeksi, jottei tulisi nyt tän enempään siipeen. Juuri siksi että ei tunnu itsellä menevän järkeen vaikka toinen sanoo että tämä ei ikinä muuksi kehity.
Jotenkin vaan ei osaa tajuta miksi joku kelpaa vain satunnaisseuraksi ja joku toinen sitten seurusteluun.
Kemioiden ja arvojen pitää kohdata riittävästi parisuhdetta varten. Seksiin riittää vähemmän kuin saman katon alla arjessa elämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulle ainakin riittää yks pano, ei tarvi olla useampia.. Ei tiukka pillu tarvi ku yhtä säännöllisesti
Soominainen rakasta musta muna. Mina saada paljon nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulle ainakin riittää yks pano, ei tarvi olla useampia.. Ei tiukka pillu tarvi ku yhtä säännöllisesti
Sanoin, SAA olla. Sinä ja sun ns. tiukka pillusi ei ole mikään asioiden määrittelijä tässä maailmassa. Oletko todella noin vajukki, että kuvittelet asialla olevan jotain tekemistä emättimen kireyden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Nykynaisilla on useita kumppaneita ja iän karttuessa niitä kertyy. Täällä harvemmin mennään neitsyenä naimisiin ja ollaan hautaan asti saman kumppanin kanssa liitossa. Ihan yhtä lailla naiset harrastavat seksiä. Siitä ei saa näköjään vieläkään puhua ääneen. Hävetkää miehet! Jostakin tekin teidän panonne saatte. Ettekä ole ainoita. Tosi miehellä on vain pokkaa kuulla se ja tietää, kenen muiden kanssa vehtää, kun ehkäisystä huolehditaan. Voi olla ihan tärkeä tieto, ollako paljaalla vai kortongilla.
En minä saa mistään panoja.
Kauan kestät? Kuinka paljon juokset cooperissa? Sotilasarvo?
Tuo panojen ja kumppaneiden noin ylipäätään saantimäärä on valitettavasti kiinni myös ulkonäöstä ja sosiaalisista taidoista. Toiset eivät saa mistään. Jos on tarpeeksi nätti, niin johan sitä olisi oven takana jonoa, jos ei mitään rimaa pitäisi yllä.
Tai pillua ei irtoa mistään.