Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka julkkis haukkui vanhempansa televisiossa?

Vierailija
26.09.2016 |

Tämän päivän Ilta-Sanomat kertoo tapauksista, joissa vanhemmat ovat tehneet lapsensa perinnöttömäksi. Yhtä perinnöttä jäänyttä kuvaillaan näin:

"Aikuinen lapsi haukkui julkisesti vanhempansa suorassa televisio-ohjelmassa muutamia vuosia sitten. Lapsi oli julkisuuden henkilö ja myös tv:stä tuttu.

Hän kertoi elämänsä olleen yhtä helvettiä, jollaista ei kenenkään haluaisi joutua kokemaan."

Vanhemmat tietenkin loukkaantuivat syvästi ja tekivät lapsensa perinnöttömäksi. Perillinen myös hyväksyi ratkaisun eikä vaatinut lakiosaa. Kenestä tässä on kyse? En ole nähnyt kyseistä ohjelmaa enkä lukenut tapauksesta muualtakaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko Rinne

Vierailija
2/12 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tulla tekemään saman aloituksen 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missähän ohjelmassa mahtoi olla...?

Vierailija
4/12 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka on Niko Rinne?

Vierailija
5/12 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niko Rinne

Who? Nevahööd.

Vierailija
6/12 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut joka mulle tuli mieleen on Herlin, mutta hänkin vissiin perintönsä sai?

Vierailija
7/12 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli Edeleman möläytti eräässä krskusteluohjelmassa laosuudestaa, että värikästä oli, vieraita tuli ja meni eikä rajoja tai järjestystä ollut. Tokaisi sitten että "en mä ainkaan omia lapsiani niin halua kasvattaa"

Tästä otti äitinsä pahasti nokkiinsa.

Siitä lähtien joka haastiksessa Samuli kiittää ja kehuu vanhempiaan.

Hiukan läpinäkyvää sen eka töksäytyksen jälkeen.

Ei ole kyllä tuo lehden keissi. Molemmat vanhemmat elää vielä.

Vierailija
8/12 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samuli Edeleman möläytti eräässä krskusteluohjelmassa laosuudestaa, että värikästä oli, vieraita tuli ja meni eikä rajoja tai järjestystä ollut. Tokaisi sitten että "en mä ainkaan omia lapsiani niin halua kasvattaa"

Tästä otti äitinsä pahasti nokkiinsa.

Siitä lähtien joka haastiksessa Samuli kiittää ja kehuu vanhempiaan.

Hiukan läpinäkyvää sen eka töksäytyksen jälkeen.

Ei ole kyllä tuo lehden keissi. Molemmat vanhemmat elää vielä.

OT: Samulista tuli mieleen Kinnuset. Heikki Kinnunen sanoi, että hän kasvatti lapsiaan siten, että kun tuli kiperä paikka, niin hän häipyi omaan miesluolaansa (työhuoneeksi myös kutsui ;)) kadun toiselle puolelle ja laittoi oven kiinni. Katseli siellä urheilua sitten tuntitolkulla.

Uskon helposti, että Samuli on kasvatettu kuin pellossa, kuten myös monet, niin monet muut näyttelijäperheiden vesat.

Vierailija
9/12 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ari Vatasen poika? 

Vierailija
10/12 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ari Vatasen poika? 

Sekin haukkui kyllä joo. Mutta en tiennyt että Ari Vatanen on jo kuollut ja perintö jaettu?

Vierailija
11/12 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino-Kaisa Saarinen haukkuu siskoaan ja vanhempiaan tuoreessa kirjassaan. Samoin sisko ja vanhemmat Anna-Kaisaa. Kumma kun kaikkien pitää julkaista elämänkerta. Seuraavaksi varmaankin Toni Nieminen, Jani Sievinen ja Maisa Torppa julkaisevat kirjan.

Vierailija
12/12 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin miettimään tätä samaa asiaa.

Kun mulla on ihan sellainen muistikuva, että näin jossain ohjelmassa jonkun julkun haukkuvan juuri tuolla tavalla vanhempansa, mutta en saa vaan päähäni kuka se oli. Ärsyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä