Hävettääkö sinua lukea vauva.fi-palstaa?
Kommentit (29)
Ei hävetä, mutta se hieman enemmän, että kirjoitankin tänne.
Mikä tässä hävettäisi? Palstan nimi? Maine? Taso? En samaistu tähän palstaan, voin ihan hyvin lueskella näitä silloin tällöin. Sitten vois ehkä hävettää, jos koukkuuntuisin pahasti tänne, mut onneksi mulla on paljon muutakin luettavaa. Täällä on paljon hyviäkin juttuja, vaikka ne välillä tuntuvat hukkuvan jankkaamisen, provoilun ja riitelyn alle. Sen verran kuitenkin, että katson palstan ajoittaisen tsekkailun arvoiseksi. Kiitos kaikille asiallisille kirjoittajille sekä pähkähulluille humoristeille. Jankkaajat, negatiiviset ja muut hörhöt: koettakaa välillä hillitä itseänne, kiitos.
Ei ollenkaan, miksi sitä pitäisi jotenkin hävetä? :D Ei se nyt niin vakavaa ole.
Ei hävetä. Jos olisin mies voisi vähän hävettääkin :D
Aina toisinaan... Joskus kirjoittaminenkin hävettää.
Hävettää, ja hävettää pirusti tuo typerä VAUVA-palkki joka ponnahtaa ylös aina kun selaa ketjua.
No kyllä! Pidän puhelimen ruudun visusti piilossa, kun bussissa näitä lueskelen. Hävettää myöntää käyvänsä täällä - sisällön taso on kuin iltapäivälehdillä.
Julkisesti kyllä, muuten ei. Ei tosin tule palstailtua häpeän tai nolouden takia julkisesti lainkaan.
No kyllä hävettää. Yritän aina mahdollisimman salaa selailla tätä esim jos olen työpaikan taukotilassa. En osaa sanoa mikä tässä hävettää, varmaankin toi jättimäinen vauva teksti tossa alussa ja sit jotkut huomaa et käyn tällä saastapalstalla. Mieheni tietää, mut yritän salailla häneltäkin tätä kun on oppinut vähän vittuilemaan mulle täällä käynnistäni.
Itse asiassa keskustelen tämän tästä erään työkaverin kanssa milloin mistäkin av-keskustelusta, kun kerran lounastauolla hän alkoi selostaa jotain netistä lukemaansa ihme keskustelua ja tajusin siinä, että ei helvetti kuulostaapa tutulta ei kai vaan... Se hetki kun möläytin jotain "oliko vauva.fi:ssä?" ja toinen ihan hämillään naurahti että ai käytkö säkin av:lla... kunnon kaappimammojen ulostulo :D En häpeä enää!
Ehkä. En julkisella paikalla tykkää tämän mobiiliversion isosta vauva-otsikosta. Jos joku vaikka näkisi, että tuo mies lukee vauvaa!
Toki tänne eksyy usein myös googlen kautta, siitä saisi hätävalheen tarvittaessa.
-M37
Joo. Työpaikalla asiakkaita odotellessa tekisi joskus mieli tulla tänne mutta ei vaan kehtaa muiden nähden :/
Lähinnä myötähäpeää, tosin murhainfossa olen myöntänyt, että lueskelen tätäkin palstaa. Joskin en sitä että aamulla ennen töihinlähtöä ja vapaa-ajalla tulee vietettyä turhankin paljon aikaa. Mutta jotkut keskustelut on vaan niin hauskoja tai muuten mielenkiintoisia, että pakko seurata.
Osa vauva.fi:n hohdosta on juuri se että sitä ei kehtaa lukea muiden nähden! On kielletyn hedelmän makua!
Melkein 80% häpeää lukea vauva.fi-palstaa mutta silti tämä on yksi Suomen suosituimmista foorumeista!
Ei hävetä. Sori jos skippaan ton sun kyselyn,mä inhoan niitä.