Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyllyttäjän työ?

Vierailija
26.09.2016 |

Kertokaa. Oisko mahollisuus päästä iltatuuriin?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskasta työtä.  Jos olet vahva ja voimakas puntinnostaja niin voit pärjätä.  Kyllä siellä kaupassa on muutakin työtä.  Pienissä kaupoissa ei ehkä niin paljon nosteltavaa kuin esim. prismoissa, mutta siellä on kaveri apuna.

Helpommalla pääse mäkkärissä.  Mutta ehkä palkka on pienempi.  Mikä koulutus sinulla on?

On raskasta ja suuremmissa marketeissa joutuu kärryjen kanssa myös kävelemään paljon hyllyjen väleillä.

Olin itse aina aivan poikki työpäivän jälkeen tehdessäni harjoittelua Prismassa.

Vierailija
22/36 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös työttömät hyllyttävät kaupoissa tavaroita työmarkkinatuella työkokeiluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllyttäjät ovat pääsääntöisesti tylyjä. Asiakashan ei voi tietää onko ko. hlö henkilökuntaa vai vain hyllyttämässä. Tukkivat käytävät laatikoineen ja eivät tiedä missä mikäkin tavara on, jos asiakkaana uskallaudun kysymään. Citymarketeissa tekevät työtään aukioloaikoina, ehkä myös muulloin.

Vierailija
24/36 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorma jos on myöhässä, saatetaan viime tipassa soittaa ja sanoa että älä tule vielä (tai ollenkaan), palkasta silloin turha unelmoida vaikka olet herännyt työtä varten ja olet valmiina lähtöön tai jo matkalla.

Vierailija
25/36 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös työttömät hyllyttävät kaupoissa tavaroita työmarkkinatuella työkokeiluna.

Heillä on kaupan työvaatteet

Vierailija
26/36 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko kyseisestä työstä maksetaan tuntipalkkaa? Entä tuleeko lisiä iltaisin/öisin/viikonloppuisin?

Vierailija
27/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain kokemusta Joblink nimisestä firmasta hyllyttäjänä ?

Vierailija
28/36 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/36 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiostosten keräily on myös aika leppoista hommaa. Toki rivakasti toimitaan, mutta ei ole silti raskasta

Vierailija
30/36 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettiostosten keräily on myös aika leppoista hommaa. Toki rivakasti toimitaan, mutta ei ole silti raskasta

Älä huoli. Kyllä niitä tehokkuusvaatimuksia tullaan vielä koventamaan. Niin tehdään kohta joka alalla.

Vierailija
31/36 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kehitys kehittyy niin piakkoin ei varmaan enää tarvita ihmisiä keräilemään verkkokaupan tilauksia ja hyllyttämään, kun robotit hoitavat molemmat hommat suitsait. Ne eivät väsy ikinä eikä valita mistään. Eikä vaadi palkkaa latin latia. 

Vierailija
32/36 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin keräilijänä, ja siellä mun paikassa joutui jatkuvasti käyttämään tikkaita ylähyllyjä varten, kyllä se oli musta kohtuuraskasta. Tikkaita piti pitää sen pitkulaisen keräyskärryn takaosan koukussa. Ne piti ottaa sieltä, laittaa hyllyn viereen, kiivetä, tulla alas, laittaa ne taas siihen hyllyn takaosan koukkuun ja taas työntää keräyskärryä eteenpäin ja kohta taas tikkaat esille jne. Musta se oli aika kamalaa hommaa.

Vierailija
33/36 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kun olin Prismassa töissä kassaosastolla niin osa aamuvuoroista alkoi kukonlaulun aikaan. Oltiin siis hyllyttämässä tavaraa ennen kuin kauppa aukesi ja kassat avattiin. Olihan se suht rentoa duunia mutta fyysisesti raskasta, en usko että jaksaisin nostella painavia kamoja 6-8 tunnin työvuoron ajan. Ja vielä jaksaa tätä viikosta ja kuukaudesta toiseen. 

Vierailija
34/36 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin keräilijänä, ja siellä mun paikassa joutui jatkuvasti käyttämään tikkaita ylähyllyjä varten, kyllä se oli musta kohtuuraskasta. Tikkaita piti pitää sen pitkulaisen keräyskärryn takaosan koukussa. Ne piti ottaa sieltä, laittaa hyllyn viereen, kiivetä, tulla alas, laittaa ne taas siihen hyllyn takaosan koukkuun ja taas työntää keräyskärryä eteenpäin ja kohta taas tikkaat esille jne. Musta se oli aika kamalaa hommaa.

Mä menin sinne tyytyväisenä siihen, että saan tehdä mekaanista työtä, jossa ei ole vastuuta, koska halusin siinä elämäntilanteessa työn, jossa vaan tehdään se homma, mennään kotiin, saadaan palkkapäivänä palkka, ei stressiä ja vastuuta. Oli aikamoinen pettymys huomata, miten raskasta ja puuduttavaa on tehdä koko ajan samaa, pitkästä listasta etsiä tavaroita ja oli oltava nopea ja tarkka ja kun sai sen helkutin kärryn valmiiksi ja vei sen pakkaajille, pitikin lähteä samantien hakemaan uutta kärryä ja taas keräämään. En olisi uskonut, miten kiduttavan monotonista ja stressaavaa voi olla työ, jossa toistuu koko ajan sama ilman mitään vaihtelua. Ainoa vaihtelu oli se, että ne tavarat oli eri.

Vierailija
35/36 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppatilausten keräilijänä pääsee sentään liikkumaan ja kiertelemään myymälää eikä tarvitse palvella asiakkaita kuin epäsuorasti. Kassatyö se vasta monotonista onkin, sitä tehdessä nukkui silmät auki. Istut tai seisot siinä samassa pömpelissä monta tuntia pl. tauot, väkeä lappaa tasaisena virtana ellei ole tosi hiljainen päivä tai ilta. 

Vierailija
36/36 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monille ihmisille tulee yllätyksenä, että lähes kaikki työ on jollain tapaa raskasta.. Sehän on työtä