Miehen kaljan tisuttelu
Ole niin saanut tarpeekseni miehen kaljan tissuttelun kattelemisesta ja siitä johtuvasta väsymyksestä ja lihomisesta. Olen nyt ollut äitiyslomalla maaliskuusta lähtien ja olen nyt oikein nähnyt kunnolla miehen tavat. Minulla on vuorotyö, joten en ole ollut kotona katsomassa joka ilta miehen tekemisiä, vaikka olen kyllä tiennyt että juo usein kaljaa. Viikolla tölkki aukeaa melkein joka päivä heti töiden jälkeen ja juo noin 6-8 ja viikonloppuna tissuttelee laatikollisen. Ei ole väkivaltainen tai muuta, äreä on välillä jos ei pääse heti tupakalle kaljan loppuun juotuaan ym. Vauva on ollut koko ajan huono nukkumaan ja olen valvonut vauvan kanssa lukuisia öitä, mies ei ole herännyt edes tuttipulloa lämmittämään minään yönä tai vaihtamaan vaippaa. Päivällä kyllä pyydettäessä vaihtaa, en kyllä tykkää yhtään, että mies hoitaa vauvaa ja juo samalla kaljaa. Miehestä kaljan juomisessa ei ole mitään ihmeellistä ja normaalia juoda. Välillä olen tosi väsynyt tähän touhuun ja arjen pyörittämiseen. Ja eniten ärsyttää kun mies valittaa kuinka väsynyt on. Käy siis töissä, normaali päivätyö. Ei yöllä edes herää vauvan kitinään. Olen kyllä vauvan antanut miehelle pari kertaa, kun on ollut pakko päästä nukkumaan, mutta koko ajan kuulen, kun vauva ääntelee olohuoneessa ja uni ei tule. Eilen asiasta yritin puhua taas kerran, että kaljan juominen häiritsee ja vastaus oli se että kalja ei mitenkään vaikuta käytökseen ja sitä on kiva lipittää. Pitäis rajoittaa ja tehdään muutoksia ja niin eteen päin. En niihin muutoksiin usko. Rahat vielä tiukilla ja laskin että olueen menee 150e kuussa. Sekava ja väsynyt avautuminen. Myötätuntoo ja ohjeita.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
paska elämä täytyy turruttaa jotenkin. ei tainnut lapsi sun kanssasi olla sen listalla ykkösenä tulevaisuudensuunnitelmissa!
Joo, ap ei kuitenkaan välttämättä koe elämäänsä paskaksi muuten kuin ryypiskelevän äijän osalta. Joten yksi ihan varteen otettava vaihtoehto on oman elämänlaadun nostaminen/ylläpito vaihtamalla maisemaa. Juoppo kurjistaa kyllä kaikkien muidenkin elämän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen mieheltä saanut näinä 10 vuonna joina olen 3 lasta tehnyt, opiskellut, tehnyt 2 työtä ja jakanut mainoslehtiä. Pyörittänyt koko perhettä. Kertaakaan ukko ei ole lapsen kanssa herännyt, vienyt käskemättä ulos, ostanut yhtäkään vaatetta tai antanut minulle sitä kuuluisaa vapaa-aikaa. Ukko käynyt töissä ja ollut työtön. Munakaan ei sillä laiskalla sohvanvaltaajalla seiso ja kun seksi kelpaa haluaa sitä nopeasti ja ilman esileikkejä. Siinä kiitos minulle!
t. N 35
Samassa virkkeessä kerrot, että ukolla ei muna seiso ja kuitenkin harrastatte seksiä. Että sellainen valitusvirsi tällä kertaa.
Yksi kalja illassa pitäisi riittää.Sekin taitaa olla terveysuhka.