Miksi Armanilta hömppäshow?
Olen vähän hämmentynyt, että Arman isännöi talkshowta, jossa hän haastattelee joutavia julkkiksia. Eikö voinut tehdä jotain tärkeämpää? Olen luullut, että hän tahtoisi vaikuttaa yhteiskunnan epäkohtiin. Olen suoraan sanottuna vihainen. Ketä nuo maisatorppien haastattelut kiinnostaa?
Kommentit (7)
Arman haastattelemassa Kaija Koota kuulostaa siltä, että mun toivo paremmasta maailmasta laski jälleen. Miksei tehnyt kantaa ottavaa keskusteluohjelmaa, vaikka Riku Rantalan kanssa?
Rahan takia noita tehdään. Jos tässä se ei itkisi niin paljon.
En ole katsonut, mutta eikö näitä turhia keskusteluohjelmia missä pyörii samat naamat ohjelmasta toiseen ole jo vähän liikaa?
Oletteko te katsoneet esimerkiksi Armanin Facebook-sivuja? Ei se jätkä pelkkää asiallisuutta/syvällisyyttä ole, melko lapsellista huumoria viljelee usein.
Ja ehkä monen "vakavan" projektin jälkeen halusi tehdä jotain erilaista.
Kun pääsee rahanteon makuun, niin pitäähän sitä silloin takoa kun rauta on kuumaa, näin varmasti tuumii Arman kun laittoi taas uuden tv-proggigsen alulle. Pankkitilin saldo tulee varmasti olemaan muhkea ja hymy hänen kasvoillaan ulottuu aina korviin saakka. Mikäs siinä ollessa.
Arman tekee vähän hömppää dokumentaarista ohjelmaa. Edellisissä dokkareissa aiheet olivat hyviä, mutta käsiteltiin jotenkin todella pinnallisesti. Esimerkkinä nyt se missä oli päihdeongelmaisia. Ohjelmasta sai vähän sen kuvan, että ne narkkarit olivat kaikki vain viattomia uhreja. Arman ei edes yrittänyt kyseenalaistaa heidän kertomiaan asioita, itki kyllä mukana. Missä oli päihdeongelmaisten kärsineet läheiset ja uhrit? Entä toipuneet narkkarit? Armanilla on kyllä sydän paikallaan, mutta dokumenteissa pitäisi mielestäni käsitellä asiaa monelta kannalta ja osata itse olla hieman etäällä aiheesta, ilman noin suurta tunnelatausta mitä Armanilla.
Arman on itsekin vähän hömppä. Huomasi edellisen sarjan kohdalla, ettei se nyt mikään viiltävän terävä ollutkaan. Aika helposti mukautuu "isojen poikien" tahtoon halutessaan mukaan porukkaan (esim ne moottoripyöräkerholaiset). Joku varmaan ehdottanut tällaista talk showta ja on heti taas mukautunut asiaan. Toki varmaan ihan rahakasta, pitäähän sitä rahaakin jostain saada elääkseen.