Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveä tilanne, kumpi on todennäköinen isä

Vierailija
26.09.2016 |

Testit on tehty ja tulosta odotellaan, mutta kumpikohan on todennäköinen isä...

Kp 12 olin oman mieheni kanssa, ei lauennut sisälle. Samana päivänä olin toisen miehen kanssa, laukesi sisälle. Ehkäsynä oli ehkäisykapseli, ei toiminut näköjään.

Ja ei tarvitse saarnata, ne olen jo kuullut ja ottanut opikseni.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmia tiedossa jos sinä ja miehesi vaaleasilmäisiä ja potentiaalinen isä ruskeasilmäinen.

Vieläkö joku idiskootti luulee että silmien väri toimii isyyden merkitsijänä? On jo kymmeniä vuosia sitten selitetty tämä silmien värin periytyminen. Oppikirjoissa silmienväriesimerkki on vain esimerkki periytymisen logiikasta, ei todellinen tilanne. Silmien väriin vaikuttaa useat geenit. Kun katsot omaa sukulaislaimaasi niin näet (ja ainakin minä näen) kaikkea sinisen-vihreän-harmaan-ruskean värejä, ja onpa mieheni tädillä kirjavat silmät, siis siniset joissa ruskeat laukut.

Onko edes vuittonit, siis ne "laukut"?

Vierailija
22/22 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmia tiedossa jos sinä ja miehesi vaaleasilmäisiä ja potentiaalinen isä ruskeasilmäinen.

Vieläkö joku idiskootti luulee että silmien väri toimii isyyden merkitsijänä? On jo kymmeniä vuosia sitten selitetty tämä silmien värin periytyminen. Oppikirjoissa silmienväriesimerkki on vain esimerkki periytymisen logiikasta, ei todellinen tilanne. Silmien väriin vaikuttaa useat geenit. Kun katsot omaa sukulaislaimaasi niin näet (ja ainakin minä näen) kaikkea sinisen-vihreän-harmaan-ruskean värejä, ja onpa mieheni tädillä kirjavat silmät, siis siniset joissa ruskeat laukut.

Mulla onkin ollut mun ruskea laukku hukassa. Hyvä kun nyt löytyi! !

Kyllä näkyy kaikki sateenkaaren värit kun katson sukulaislaamaani. Mutta mitä tämän pitikään kertoa genetiikasta? Tulevalla lapsella saattaa olla sorkat ja villainen turkki..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla