Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaisella liikkuu päässä joka vie tavaroita toisen ostoskärrystä?

Vierailija
30.10.2025 |

Meillä kärry oli pienen hetken vahtimatta kun hain hyllyn toisesta päästä yhden tavara. Tiedän täysin varmasti että nostin tuotteen kärryyn, mies puolestaan tietää täysin varmasti että on tyhjentänyt kaiken kärrystä hihnalle ja minä tiedän täysin varmasti että jokainen tavara on pakattu. Nyt kotona huomattiin että se yksi tuote puuttuu kokonaan, eikä mitään muuta mahdollisuutta ole kuin että joku on ottanut sen meidän kärrystä itselleen. Miksi joku tekee tällaista eikä hae ihan omaa tavaraa hyllystä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas kersoina lisäiltiin ihmisten kärryihin tavaroita, sellaista pientä mikä menee huomaamatta läpi maksettaessa. Oli hauskaa.

Vierailija
2/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa on jäänyt sinne kouruun tai tippunut kärryn raoista lattialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa on jäänyt sinne kouruun tai tippunut kärryn raoista lattialle.

Niin iso ei mahdu tippumaan raoista,eijää huomaamatta kärryyn, eikä kouruun jäänyt mitään, tarkistan sen joka kerta. Kuitissakaan sitä ei ole, eli tuote on kadonnut kärryyn laittamisen ja kassan välillä.

Vierailija
4/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista kuitti,  joskus on jäänyt itseltä ja toisiltakin maksettuna. 

Vierailija
5/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoitte sen sittenkin  jonkun toisen kärryyn?

Vierailija
6/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me taas kersoina lisäiltiin ihmisten kärryihin tavaroita, sellaista pientä mikä menee huomaamatta läpi maksettaessa. Oli hauskaa.

Ei ole hauskaa, olitte tyhmiä.

Vierailija
7/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo nyt tuskin on kovinkaan yleistä

Vierailija
8/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin sen juuri siihen kärryyn mitä työnsin itse.

Vierailija
9/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, multa on viety joskus koko kärryt.

Vierailija
10/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä pari kertaa ajatuksissani ottanut jonkun toisen kärryt, molempia vain naurattanut.

Vierailija
12/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vietiin kerran täysinäinen ostoskassi kun pakkasin ostoksia kasseihin. Kyllä vi#utti. Noin 50€ ostokset oli.

Vierailija
13/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetti mikä sekopää. Varaskin vielä. Toivottavasti sai porttikiellon kauppaan. Ja mistä edes on tullut käsitys, että pränkkäämisen varjolla voi kiusata ihmisiä? Tässä ollaan jo ihan eri tasolla kuin perinteisessä piilokamerassa, mikä sekin on mautonta.

Vierailija
14/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista "pientä" ei olekaan, mikä menee huomaamatta läpi, kun ostoksia latoo hihnalle. Turha leikki, koska ihmiset jättivät ne kassahenkilölle maksamatta. Teitte vain kiusaa kaupan kassoille.

Vierailija
15/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vietiin kerran täysinäinen ostoskassi kun pakkasin ostoksia kasseihin. Kyllä vi#utti. Noin 50€ ostokset oli.

Oletko aika ADHD, jos tämä on mahdollista?

Vierailija
16/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän kestokasseja, joten yleensä siihen yhteen mahtuu kaikki ostokseni. Joskus juhlapyhien aattona mulla voi olla kaksi kestokassillista, mutta tuntuu mahdottomalta että toinen pöllittäisiin sillä aikaa kun pakkaan niihin ostoksiani.

Vierailija
17/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kaupoissa on poistotuotteita sekaisin samassa kärryssä. Olisiko joku luullut sellaiseksi.

Kärry ei varmasti voinut olla koko ajan valvonnassasi vasn parkkeerasit sen joksikin aikaan "huonoon paikkaan".

Vierailija
18/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on joskus tehnyt mieli siirtää hihnalta joku toisen tavara omalle puolelle, kun on alkanut tehdä kyseistä asiaa mieli siinä jonottaessa tai olen unohtanut juuri sen tavaran laittaa omaan kärryyn. En ole kuitenkaan ikinä kehdannut tehdä niin, että pokalla vaan ottaisin sen asian omalle puolelleni.

Vierailija
19/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitoit vahingossa jonkun muun kärryyn?

Vierailija
20/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi kerran niin.  Kärryn omistajakin tuli just siihen ja huomautti. Olin kyllä nolo.