Mies on muuttunut ihan oudoksi :(
Ennen niin ihana mieheni on muuttunut todella oudoksi. Pihtaa seksiä, vaikka me molemmat toivottaisiin lasta ja eritoten vielä mun ovulaation aikaan. Sitä on kuitenkin harvakseltaan, ainakin kerran parissa viikossa, välillä useammin, muttei niin usein kuin minä haluaisin. Nyt tänä aamuna minulla oli paha olo ja tein raskaustestin - olin edellisen tehnyt alle viikko edellisestä yhdynnästämme ja ajattelin nyt vielä tehdä varmistuksen, kun alkion kiinnittymiseenhän voi se joku 8 vrk mennä, että testi olisi positiivinen. No, negatiivinen se oli. Mies sitten aamiaispöydässä kyseli aika syyllistävään sävyyn, miksi tein raskaustestin, vaikkemme ole harrastaneet seksiä pitkään aikaan vihjaillen, että käytökseni näyttää siltä, että olisin käynyt vieraissa.
Kaikeksi huipuksi mies mottasi minua käsivarteen viikonloppuna, koska perseilin kaverilleni julkisella paikalla miehen kiellosta huolimatta. Siinä tilanteessa minua vain nauratti, mutta kun eilen vielä totesin, että hauis on kipeä niin alkoi vähän mietityttää. Mulla on aina ollut nollatoleranssi väkivallan suhteen parisuhteessa ja muuten ei-väkivaltaisen exänhän jätin saman tien, kun kerran huitaisi mua kännissä (koitin nukkua ja hän tuli siihen jauhamaan paskaa ja valvottamaan, vaikka pyysin monta kertaa, että antaisi mun olla). Tänään sanoin miehelle vakavana, että enskerralla, kun lyö, mä lyön yhtä lujaa takas, mihin totesi vain, että ihan rauhassa, ei häneen satu. Emme siis IKINÄ käytä minkään tason väkivaltaa toisiimme, jopa henkisellä tasolla pyritään välttämään ja keskustelemaan asiat järkevästi. Nyt tässä aamun pohtinut tuota miehen mustasukkaista käytöstä ja sitten viikonloppua, jossa läpsäisi käsivarteen, kun toimin vastoin hänen käskyjään.
En ole sellainen ihminen, joka alistuu hakattavaksi, vaan jos joku oikeesti käy mun päälle tappelen vastaan niin kauan kuin henki pihisee. Siksi hirvittääkin, että jossei mies tästä ymmärrä muuttaa käytöstään niin pakko pistää muuten hyvä parisuhde jäihin, koska en minä ala elää elämääni tapellen ja riidellen. Olen parisuhteessa siksi, että nautin kyseisen ihmisen seurasta, en kärsiäkseni riitelystä, pihtaamisesta ja jopa väkivallasta. Mustasukkainen kyttääminen kirsikkana kakun päällä, ei, ei ja vielä kerran ei!
AV-mammat nyt varmaan heittävät tähän jotain "jätä se sika" -kommenttia, mutta katson vielä, saadaanko tässä pidettyä homma asiallisena. Sitten, jos homma jatkuu tähän ikävämpää suuntaan niin erohan siinä on toki edessä. Pitää nyt alkuun keskustella vakavasti tuon kanssa, ettei tämmöinen peli vetele.
Kommentit (26)
En nähnyt tarinassa mitään viitteitä että mies olisi mustasukkainen. Ihan aiheesta on kysynyt, että miksi teit raskaustestin. Joo todellakin lapsentekopuuhat jäihin, ei ole kunnossa teidän parisuhde ja lapsi ei sitä paranna.
"Kaikeksi huipuksi mies mottasi minua käsivarteen viikonloppuna, koska perseilin kaverilleni julkisella paikalla miehen kiellosta huolimatta"
Siis tää lause herättää kysymään, että minkä ikäinen oikein oot. Lasta ollaan kovin tekemässä, mutta oma henkinen ikä näyttää olevan teinin tasolla. Voin rehellisesti sanoa, etten ymmärrä mitä julkisella paikalla perseily on, muuta kun se mitä näkee teinin kaupungilla touhuavan (huudetaan, lätkitään toisia, tönitään.)
Miehesi on varmasti ruvennut miettimään onko perheen perustaminen kanssasi järkevää.
Vierailija kirjoitti:
"Kaikeksi huipuksi mies mottasi minua käsivarteen viikonloppuna, koska perseilin kaverilleni julkisella paikalla miehen kiellosta huolimatta"
Siis tää lause herättää kysymään, että minkä ikäinen oikein oot. Lasta ollaan kovin tekemässä, mutta oma henkinen ikä näyttää olevan teinin tasolla. Voin rehellisesti sanoa, etten ymmärrä mitä julkisella paikalla perseily on, muuta kun se mitä näkee teinin kaupungilla touhuavan (huudetaan, lätkitään toisia, tönitään.)
Miehesi on varmasti ruvennut miettimään onko perheen perustaminen kanssasi järkevää.
Ajoimme kaverini ohi autolla ja huikkasin hänelle ikkunasta mieheni kiellosta huolimatta.
Kuulunet niihin ihmisiin, joille aikuisuus on yhtä kuin huumorintajun menetys.
Ap
Ihan sama mutta älä hanki lasta kun olette kumpikin vielä lapsentasolla henkisesti.
Miestä varmaan ahdistaa "sinun" lapsentekopuuhasi. Mies kieltää sua moikkaamasta kaveria, omituista.
Aika lapsellisilta vaikutatte, molemmat. Unohda se lapsi.
Hmm muakin vähän ihmetyttää tuo perseily julkisella paikalla. :D Mutta autosta huutelu, jaa-a. Minkäs ikäisiä olitte?
Mä sanoisin että mies on ihastunut johonkin muuhun. Ihan mutu-tuntumalla. Siksi syytteleepi sinua kun omatunto kalvaa.
Taitaa miehellä olla toinen nainen. Seksin väheneminen, epäkunnioittava / halveksiva käytös, antaa ymmärtää että toinen nolottaa häntä ja pettämisestä syyttävä vihjailu (projisoi omia touhujaan) kaikki klassiset merkit. Vielä kun ap kerrot että ylityöt tai harrastukset on viime aikoina lisääntyneet, niin case closed.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa miehellä olla toinen nainen. Seksin väheneminen, epäkunnioittava / halveksiva käytös, antaa ymmärtää että toinen nolottaa häntä ja pettämisestä syyttävä vihjailu (projisoi omia touhujaan) kaikki klassiset merkit. Vielä kun ap kerrot että ylityöt tai harrastukset on viime aikoina lisääntyneet, niin case closed.
Just. Näin.
Tehkää, ap ja miehesi, mitä ikinä tahansa, mutta älkää lisääntykö!!! Tuota lajia on jo tarpeeksi! Voiko lapsellisempaa hönöilyä enää olla, aikuisilta ihmisiltä?
Mites AP itse suhtautuisit jos miehesi kävisi nyt klamydia tms testeissä? Ihmettelisitkö, epäilisitkö pettämistä vai olisitko vaan että oletpa vastuullinen kun selvität ettei ole piileviä tauteja?
Perseilit kaverille? Mitä,oletko 16v?
Siis onko autosta kaverille huikkaamimen perseilyä??
Suosittelen sinulle sterilisaatioon hakeutumista.
Jaha, näkyy olevan jengillä tarve vasn vittuilla ja purkaa omaa pahaa oloaan. Joku asiallinenkin vastaus olisi ollut aika jees, mutta toivottavasti teillä on nyt parempi olo. Jätän kuitenkin vittuilunne omaan arvoonsa ja jatkan lisääntymispuuhiani ihan teidän kiusaksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jaha, näkyy olevan jengillä tarve vasn vittuilla ja purkaa omaa pahaa oloaan. Joku asiallinenkin vastaus olisi ollut aika jees, mutta toivottavasti teillä on nyt parempi olo. Jätän kuitenkin vittuilunne omaan arvoonsa ja jatkan lisääntymispuuhiani ihan teidän kiusaksi.
Ap
Mutta miksi haluat lisääntyä miehen kanssa joka lyö sua, joka ei jaa samaa huumoria kuin sinä (mä en käsitä nyt että mitä perseilyä on autosta huikkaaminen, mutta ilmeisesti ette ole samalla aaltopituudella, jos toinen reagoi siihen väkivallalla)?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten ap oletat saavasi asiallisia vastauksia kun avautumisesi on niin teiniä että saa finnejä jo pelkästään lukemalla läpi mitä kirjoitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiten ap oletat saavasi asiallisia vastauksia kun avautumisesi on niin teiniä että saa finnejä jo pelkästään lukemalla läpi mitä kirjoitit.
Jaa no kun täällä käy iältään minua huomattavasti vanhempia ja kokeneempia (itse olen 28-vuotias "teini") niin jotenkin oletin, että löytyisi myös joku minua kypsemmin asioihin suhtautuva, jolta löytyisi ylimielisyyden sijaan myötätuntoa ja halua antaa hyviä neuvoja. Kommentoijat tuntuvat kuitenkin olevan aika tunnekylmiä, jotka saavat jotain nautintoa toiselle vinoilusta, ei sellaisia neuvoja oikein inspaa kuunnella, vaikka oikeassa olisivatkin. Olenhan tämmöinen itsepäinen perseilijäteini.
Ja se, onko auton ikkunasta huutelu perseilyä riippuu vähän siitä, mitä huutaa. Nyt kyse oli minun ja kaverini välisestä huumorista, jota miehenikin yleensä ymmärtää, mutta oli nyt vaan jotenkin pahalla päällä.
En itse jaksa epäillä pettämistä, kun mies tekee pitkää päivää ja sen verran likaisia hommia, etten usko, että tuohon edes maksullinen nainen koskisi, ennen kuin on käynyt suihkussa. Ja sitä paitsi mun maailma ei edes siitä pahemmin romahtaisi, jos ukkoni nyt vieraissa kävisi, tekipä exäkin niin, eikä se paljoa hetkauttanut.
Ap
En tajua mitä vikaa on esim. neuvossa pistää lapsentekopuuhat jäihin, kunnes parisuhteen ongelmat selviävät. Erittäin vakavasti otettava vinkki mielestäni.
Miehesi on "pahalla päällä" ➡ miksi?
Lyö sinua, vaikkei tyypillistä ➡ miksi?
Ei halua seksiä ➡ miksi?
Taustalla voinee olla ihan vain stressi tai pelko siitä, että syy raskautumattomuuteen on hänessä (?) mutta joka tapauksessa yrittäisin puhua miehen kanssa ja selvittää asiat... (ennen kuin lapsen yrittäminen jatkuisi).
Vinkki: jos ikinä haluat, että joku ottaa sut tosissaan, älä käytä sanaa "perseily".
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: jos ikinä haluat, että joku ottaa sut tosissaan, älä käytä sanaa "perseily".
Sori, muttei kiinnosta sellaisen ihmisen mielipide, joka on niin tosikko, että vetää herneen peppuunsa tuollaisesta. :D
Minusta kyvyttömyys huumoriin ja vaikeaa tilannettaan pohtivalle ihmiselle vittuilu ei ole kovin kypsää käytöstä. Myönnän toki, että itsekin olen välillä lapsellinen, mutten näe huumorissa mitään pahaa.
Ap
No kannattaako myös laittaa ne lapsentekopuuhat jäihin tässä kohtaa...