Suositelkaa jotain elokuvaa joooko
Genrellä ei väliä, mutta jotain josta olet oikeasti pitänyt... mielellään aika uutta, koska ns. klassikot on aika hyvin katsottu, kun taas muutaman viime vuoden elokuvat melko tuntemattomia.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Tanssii susien kanssa?
Nähty, ja tykkäsin kyllä silloin aikanaan kun sen katsoin. Olin kyllä silloin niin kakara, että voisi melkein katsoa uudelleen joku kerta, mutta ehkä just nyt olis haussa jotain vähän uudempaa, koska olisi kiva päästä vähän perille viimeaikaisistakin elokuvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota ennemmin happoa. Voittaa minkä tahansa elokuvan 100-0.
Tarjoatko?
Ap
Just söin viimeset.
Margaret
Winter's Bone
Carol (Cate Blanchett tässäkin)
Clouds of Sils Maria
The Grand Budapest Hotel
Kaksi päivää, yksi yö
Turisti
Gone Girl
Whiplash
Ennen aamunkoittoa / Ennen päivänlaskua /Ennen keskiyötä
Boyhood
12 vuotta orjana
Nader ja Simin: Ero
Iltapäivä Toscanassa
Melancholia
Moneyball
Drive
The Social Network
Inside Out
Toy Story 3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne hyvät on vhs-kasetteja kaikki. Onko niitä enää edes olemassa. Keskiyön pikajuna.
VHS on vain säilytysmuoto, kyllä niitä löytyy digitaalisestikin. Keskiyön pikajunan olen nähnyt. :) Ehkä jotain hieman uudempia tällä kertaa haussa. Tuntuu olevan niin vaikeaa löytää mitään hyvää mitä ei olisi nähnyt vielä...
The Client.
Vierailija kirjoitti:
Inception
Nälkäpeli
Inception iski kyllä, kuten muutkin Nolanin elokuvat. Noista Nälkäpeli-leffoista on tullut jotenkin sellainen kuva, että ehkä eivät ole ihan minua varten, mutta ehkä se on vain omaa ennakkoluuloa. Voisin itse asiassa kokeilla katsoakin ainakin sen ensimmäisen. Kiitos :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
The Imitation Game (2014)
Minultakin ääni tälle! Benedict Cumberbatch tekee (taas kerran) upean henkilöroolin.
Nader ja Simin: Ero, minäkin suosittelen!
Gone girl kannattaa lukea ensin kirjana jos lukemisesta tykkää. Leffakin on kyllä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Margaret
Winter's Bone
Carol (Cate Blanchett tässäkin)
Clouds of Sils Maria
The Grand Budapest Hotel
Kaksi päivää, yksi yö
Turisti
Gone Girl
Whiplash
Ennen aamunkoittoa / Ennen päivänlaskua /Ennen keskiyötä
Boyhood
12 vuotta orjana
Nader ja Simin: Ero
Iltapäivä Toscanassa
Melancholia
Moneyball
Drive
The Social Network
Inside Out
Toy Story 3
Ihanaa, paljon hyviä ehdotuksia! Driven kävin katsomassa silloin kun se tuli, ja oli minusta tosi hyvä! Winter's Bonen katsoin myös, ja Melancholian, ei nekään hullumpia olleet. Muut on tuntemattomia, kiitos paljon ehdotuksista! :)
Sicario, Gone Girl, Birdman, Väkivallan vuosi
A most violent year on kai viime vuosien parhaita elokuvia?
Ex Machina, Louder Than Bombs, Argo
Vierailija kirjoitti:
Tuo Birdman kiinnostaisi kyllä, tuohan on sama ohjaaja joka on tehnyt Amores Perros ja Babel? Noista molemmat teki vaikutuksen. Millainen tuo Birdman on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Birdman kiinnostaisi kyllä, tuohan on sama ohjaaja joka on tehnyt Amores Perros ja Babel? Noista molemmat teki vaikutuksen. Millainen tuo Birdman on?
Tämä siis AP:lta, teen tänne tai yhtään minnekään niin harvoin aloituksia, ettei tule luonnostaan tuo "Ap" kirjoittaminen loppuun... :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
The Lego Movie
Tää on oikeasti todella hyvä vaikka onkin animaatio. Pixarin parhaiden veroinen.
Vierailija kirjoitti:
Cannibal Holocaust
Olen itse asiassa nähnyt joskus lukioikäisenä :D mutta en nyt ehkä ihan tällaista etsi...
Ap
Inception
Nälkäpeli