Suositelkaa jotain elokuvaa joooko
Genrellä ei väliä, mutta jotain josta olet oikeasti pitänyt... mielellään aika uutta, koska ns. klassikot on aika hyvin katsottu, kun taas muutaman viime vuoden elokuvat melko tuntemattomia.
Kommentit (41)
Benjamin Buttonin ihmeellinen elämä
Vierailija kirjoitti:
Benjamin Buttonin ihmeellinen elämä
Tämän olen nähnyt enkä ihan hirveästi pitänyt... vaikka rakastan Cate Blanchettia eikä Bradkaan paha ole. :)
Blue Jasmine, siinä on Cate Blanchett ja on muutens huippuhyvä!
The Impossible, Imitation Game, Gravity, The Help.
Ota ennemmin happoa. Voittaa minkä tahansa elokuvan 100-0.
The Big Chill. Oikeasti, tätä et ole nähnyt vaikka on suurelokuva joidenkin mielissä
Hmm viimeisimpiä mulla on ollut The Double, Nightcrawler, The Lobster, Atonement, 500 days of summer, All good things, Paha Aavistus
Tää mikä nyt pyörii Herolla on kans ihan hauska.
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin olen nähnyt ja samaa mieltä, tykkäsin todella paljon! Itse asiassa katsoin sen sitten jo toisenkin kerran. Ei nuo Woody Allenin elokuvat mitenkään yleensä nappaa, mutta tämä oli huippu, ja Cate Blanchett teki mahtavan roolityön.
Ap
Ne hyvät on vhs-kasetteja kaikki. Onko niitä enää edes olemassa. Keskiyön pikajuna.
Vierailija kirjoitti:
The Big Chill. Oikeasti, tätä et ole nähnyt vaikka on suurelokuva joidenkin mielissä
No en olekaan nähnyt, enkä edes kuullut... Täytyy googlettaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin olen nähnyt ja samaa mieltä, tykkäsin todella paljon! Itse asiassa katsoin sen sitten jo toisenkin kerran. Ei nuo Woody Allenin elokuvat mitenkään yleensä nappaa, mutta tämä oli huippu, ja Cate Blanchett teki mahtavan roolityön.
Ap
Entäs Match Point?
Vierailija kirjoitti:
Ne hyvät on vhs-kasetteja kaikki. Onko niitä enää edes olemassa. Keskiyön pikajuna.
VHS on vain säilytysmuoto, kyllä niitä löytyy digitaalisestikin. Keskiyön pikajunan olen nähnyt. :) Ehkä jotain hieman uudempia tällä kertaa haussa. Tuntuu olevan niin vaikeaa löytää mitään hyvää mitä ei olisi nähnyt vielä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Entäs Match Point?
En ole nähnyt... googletan... kiitos. :)
Ap
Finderella kirjoitti:
Hmm viimeisimpiä mulla on ollut The Double, Nightcrawler, The Lobster, Atonement, 500 days of summer, All good things, Paha Aavistus
Tää mikä nyt pyörii Herolla on kans ihan hauska.
Näistä olen nähnyt pelkästään The Atonement, ja se oli minusta ihan ok. En tiedä mikä nyt pyörii Herolla. :D Mutta kiitos :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ota ennemmin happoa. Voittaa minkä tahansa elokuvan 100-0.
Tarjoatko?
Ap
t2