Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni mielestä pettämistä on:

Vierailija
25.09.2016 |

Kädellä esim. olkapään koskettaminen, tanssiminen, halaaminen. Miten teidän mielestä, lasketaanko pettämiseksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja mieheni suhteessa on sallittua halata, tanssia, jutella yms. Suutelu on meidän suhteessa pettämistä. Yhdessä on sovittu.

Vierailija
2/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Onko nuo hänen mielestään pettämistä myös, jos hän itse tekee niitä jollekin naiselle?

Onko hän uskovainen tai muuten neurootikko? Otan osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmeisesti miehellä itsellään on aina seksuaaliset motiivit, jos hän koskee toista ihmistä olkapäähän, tanssii jonkun kanssa (vai onko yksin tanssiminenkin kielletyllä listalla?) tai halaa.

Huh huh, kyllä joillakin on elämä rankkaa, kun kokoelämä on niin täyteen ladattu kaikkea seksuaalista agendaa.

Vierailija
4/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. 

Onko nuo hänen mielestään pettämistä myös, jos hän itse tekee niitä jollekin naiselle?

Ei, hän on vain hyvin mustasukkainen ja omistushaluinen.

Vierailija
5/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies luultavasti itse pettää sinua, koska asettaa sinulle noin tarkat pettämis säännöt...

Jätä se!

Vierailija
6/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. 

Ei, hän on vain hyvin mustasukkainen ja omistushaluinen.

Vaihda miestä. Tuolla menolla et kohta pääse kotoa edes kaupassa käymään, kun mies kuvittelee sinun iskevän kadulla jokaista vastaantulijaa. Usko pois, tuollainen vainoharhainen sääntöjen sanelu ei ole hyvä merkki, eikä miehen käytös tule jatkossa parantumaan.

Vierailija
7/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perhana, sitten olen pettäjä miehesi mielestä. Olen koskenut muutamaankin vieraaseen mieheen, olen tanssinut miesten kanssa ja olen halannut muita miehiä kuin omaa miestäni avioliittomme aikana. Tosin ovatko lieventäviä seikkoja ne, että teen työtä senioreiden kanssa ja siinä joutuu ihan pakolla koskemaan. Tai että he saattavat joskus minua tanssimaan pyytää ja viiletän mielelläni muutaman tanssin heidän osaavilla käsillään. Ja että joskus he haluavat halata minua ja toki minä heitä halaan myös. No ihan sama, mieheni ei ole tähän mennessä vielä skitsonnut näistä asioista, tuskinpa tulevaisuudessakaan.

Vierailija
8/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseleekö lääkärissä käytyäsi oliko lääkäri nainen vai mies?

Vierailija
9/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäilen vielä pari. Jutella ei saa vieraille miehille (edes esim. myyjälle joka kaupassa tulee kysymään tarvitsenko apua). Miespuolisia kavereita ei saa olla.

Mies kuvittelee jokaisesta asiasta, että olen pettänyt tai menossa pettämään.

Vierailija
10/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseleekö lääkärissä käytyäsi oliko lääkäri nainen vai mies?

Kysyy ja sanoo, että no sähän tietysti kiihotuit.

Kun meillä kävi vuosia sitten työmies pari kertaa, niin mies epäilee, että hänen kanssa petin. On myös kysynyt olenko pannut isänsä kanssa tai yhden sukulaisensa miehen kanssa.

En ole koskaan sen enempää vaivaantunut tästä asiasta, mutta se harmittaa, että miehellä varmasti kamalaa jos kuvittelee minun aina vain pettävän tai miettivän seksiä.

Vierailija
11/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt järki käteen, ap!

Mies terapiaan tai ero.

Tuosta ei nimittäin hyvää seuraa.

Vierailija
12/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt järki käteen, ap!

Mies terapiaan tai ero.

Tuosta ei nimittäin hyvää seuraa.

Höpsistä! Ap:lla on hyvä ja huolehtiva mies, turvallinen, naisestaan välittävä ja tarkka ap:n kunniasta. Nyt vain lapsia tekemään!