Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystäväni ei tahdo mitään julkisia hellyydenosoituksia, miksi?

Vierailija
25.09.2016 |

Olen nyt seurustellut muutaman kuukauden naisystäväni kanssa ja olemme harkitsemassa yhteenmuuttoa pian. Mutta minua häiritsee suunnattomasti, kun nainen ei tahdo koskaan esim. pussata minua tai edes pitää kädestä ihmisten ilmoilla. Hän sanoo vain ettei pidä julkisista hellyydenosoituksista yhtään, mutta minulle on alkanut tulla tunne, että hän jotenkin häpeää olla julkisesti kanssani. Neljän seinän sisällä hän kyllä antaa minulle läheisyyttä erittäinkin innokkaasti, mutta kuitenkaan julkisesti hän ei tahdo edes kävellä käsikkäin kanssani. Miksi ihmeessä? Minusta on alkanut tuntua pahalta, kun nainen ei anna minun näyttää rakkauttani hänelle ihmisten ilmoilla... :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään ärsyttävämpää kuin julkinen nuoleminen? Olimme baari-iltaa viettämässä pariskunnan kanssa joka veti kielareita vastapäätä ja lääppivät toisiaan koko illan. Miksei voi odottaa kotiinpääsyä ja naida sitten niin että seinät raikuu ja katto nousee?

Pitäähän sitä näyttää kaikille kuinka in löööööv ollaan

Joo, mun veljeni ja hänen exänsä olivat just tollasia yökköjä kuolaajia ja kopeloijia seurusteluaikoinaan. Ja jessus sitä imelää lässytystä! "Rakkaani!"

Se tuntui niin falskilta ja olikin pelkkää katsojille suunnattua esitystä. Muutama vuosi sitä kesti, sitten kumpikin väsähti.

Tämä sen todisti. Kun lääppiminen loppui, oli suhde siinä.

Vierailija
22/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tyttöystävällesi miltä se sinusta tuntuu. Minunkin mieheni aikanaan loukkaantui kun en oikein tykännyt siitä käsikädessä kävelystä, se vain tuntuu omituiselta, vaikka rakastan miestä äärettömän paljon, enkä todellakaan häpeä (hän sitä epäili). Mutta koska se tuntui miehelle tärkeältä, olen alkanut muuttaa käytöstäni - en mihinkään julkisiin kielareihin sentään taivu, mutta käsi kädessä kävellään enemmän ja jotain pieniä huomionosoituksia kun hän niistä tykkää. Hänen äitinsäkin oli vähän ihmetellyt muutaman tapaamisen jälkeen miksi en enemmän kiehnää miehen kanssa julkisesti. :D Toisaalta mies ja perheensä ei ole suomalainen ja tulevat perinteisestä halailukulttuurista... Mutta onhan noissa yksilöeroja Suomessakin, silti varmaan se kohteliaisuus julkisilla paikoilla monelle kuitenkin tarkoittaa sitä ettei toisen kimpussa tarvitse koko ajan olla - se  onni pitää kätkeä, jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän