Naisystäväni ei tahdo mitään julkisia hellyydenosoituksia, miksi?
Olen nyt seurustellut muutaman kuukauden naisystäväni kanssa ja olemme harkitsemassa yhteenmuuttoa pian. Mutta minua häiritsee suunnattomasti, kun nainen ei tahdo koskaan esim. pussata minua tai edes pitää kädestä ihmisten ilmoilla. Hän sanoo vain ettei pidä julkisista hellyydenosoituksista yhtään, mutta minulle on alkanut tulla tunne, että hän jotenkin häpeää olla julkisesti kanssani. Neljän seinän sisällä hän kyllä antaa minulle läheisyyttä erittäinkin innokkaasti, mutta kuitenkaan julkisesti hän ei tahdo edes kävellä käsikkäin kanssani. Miksi ihmeessä? Minusta on alkanut tuntua pahalta, kun nainen ei anna minun näyttää rakkauttani hänelle ihmisten ilmoilla... :(
Kommentit (22)
Kerro tyttöystävällesi miltä se sinusta tuntuu. Minunkin mieheni aikanaan loukkaantui kun en oikein tykännyt siitä käsikädessä kävelystä, se vain tuntuu omituiselta, vaikka rakastan miestä äärettömän paljon, enkä todellakaan häpeä (hän sitä epäili). Mutta koska se tuntui miehelle tärkeältä, olen alkanut muuttaa käytöstäni - en mihinkään julkisiin kielareihin sentään taivu, mutta käsi kädessä kävellään enemmän ja jotain pieniä huomionosoituksia kun hän niistä tykkää. Hänen äitinsäkin oli vähän ihmetellyt muutaman tapaamisen jälkeen miksi en enemmän kiehnää miehen kanssa julkisesti. :D Toisaalta mies ja perheensä ei ole suomalainen ja tulevat perinteisestä halailukulttuurista... Mutta onhan noissa yksilöeroja Suomessakin, silti varmaan se kohteliaisuus julkisilla paikoilla monelle kuitenkin tarkoittaa sitä ettei toisen kimpussa tarvitse koko ajan olla - se onni pitää kätkeä, jne.
Tämä sen todisti. Kun lääppiminen loppui, oli suhde siinä.