Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystäväni ei tahdo mitään julkisia hellyydenosoituksia, miksi?

Vierailija
25.09.2016 |

Olen nyt seurustellut muutaman kuukauden naisystäväni kanssa ja olemme harkitsemassa yhteenmuuttoa pian. Mutta minua häiritsee suunnattomasti, kun nainen ei tahdo koskaan esim. pussata minua tai edes pitää kädestä ihmisten ilmoilla. Hän sanoo vain ettei pidä julkisista hellyydenosoituksista yhtään, mutta minulle on alkanut tulla tunne, että hän jotenkin häpeää olla julkisesti kanssani. Neljän seinän sisällä hän kyllä antaa minulle läheisyyttä erittäinkin innokkaasti, mutta kuitenkaan julkisesti hän ei tahdo edes kävellä käsikkäin kanssani. Miksi ihmeessä? Minusta on alkanut tuntua pahalta, kun nainen ei anna minun näyttää rakkauttani hänelle ihmisten ilmoilla... :(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikainen kasvatus. Ja ihan oikein: ei julkisesti lääpitä ja kuolata, ne on yksityisasioita.

Vierailija
2/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihmisiä aika suuresti jakava juttu. Ajan kanssa tasoittunee. Tuskin häpeää seuraasi, pitää vaan julkisia hellyydenosoituksia noloina ja huomiota herättävinä. Anna asian olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhanaikainen kasvatus. Ja ihan oikein: ei julkisesti lääpitä ja kuolata, ne on yksityisasioita.

No siis en minä nyt tarkoittanut mitään teinimäistä lääppimistä ja kuolaamista julkisesti, vaan ihan pelkkää kädestä pitämistä. Mitä pahaa pelkässä käsikkäin kävelyssä mukamas on? Tai vaikka jos ihan kevyesti suukottaa...

Vierailija
4/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihmisiä aika suuresti jakava juttu. Ajan kanssa tasoittunee. Tuskin häpeää seuraasi, pitää vaan julkisia hellyydenosoituksia noloina ja huomiota herättävinä. Anna asian olla.

En ymmärrä, mitä noloa/huomiotaherättävää on muka siinä, jos esim. haluaa kävellä rakkaansa kanssa käsi kädessä ja näyttää rakkautensa sillä tavalla?

Vierailija
5/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et usko naisen selitystä?

Vierailija
6/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä parasta on olla julkisesti yhdessä. Se tekee kaikesta jotenkin oikeaa ja totta. Itse jos en jonkun kanssa suostuisi näyttäytymään julkisesti, niin olisi varmaan kyse jonkin sortin häpeästä tai olisi joku johon en haluaisi törmätä sellaisessa tilanteessa..

Vierailija
7/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis en minä nyt tarkoittanut mitään teinimäistä lääppimistä ja kuolaamista julkisesti, vaan ihan pelkkää kädestä pitämistä. Mitä pahaa pelkässä käsikkäin kävelyssä mukamas on? Tai vaikka jos ihan kevyesti suukottaa...

Mielestäni sinun kannattaa puhua asiasta tyttöystäväsi kanssa ja kertoa, millaisia tunteita hänen käytöksensä herättää. Turha meidän täällä arvailla, mitä hänen päässään mahdollisesti liikkuu. Henkilökohtaisesti minustakin naisena tuntuisi pahalta, jos puolisoni ei haluaisi kulkea käsi kädessä ulkona, joten ymmärrän AP:n tunteet, varsinkin kun suhde on vielä tuorekin.

Vierailija
8/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään ärsyttävämpää kuin julkinen nuoleminen? Olimme baari-iltaa viettämässä pariskunnan kanssa joka veti kielareita vastapäätä ja lääppivät toisiaan koko illan. Miksei voi odottaa kotiinpääsyä ja naida sitten niin että seinät raikuu ja katto nousee?

Vierailija
9/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on julkinen ammatti? Pomo näkyvällä paikalla jne? Nämä tulevat ekana mieleen.

Vierailija
10/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa tällainen ongelma.

Vierailija
11/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä julkisista hellyydenosoituksista eli en tuntisi oloani mukavaksi, jos kävelisin mieheni kanssa käsikädessä kaupungilla saati että hän alkaisi pussailemaan. En todellakaan häpeä miestäni tai muuta vastaavaa, olen sentään mennyt naimisiinkin hänen kanssaan. 

Vierailija
12/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää sua, ei tule kestämään teidän suhde. Tiedät tämän itsekin, siksi tämä sinua vaivaakin. Luota vaistoihisi.

Vierailija
13/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun oon selittänyt kaikille että oot mun veli enkä halua että mun oikea miesystävä saa tietää 😍.

Tätähän sä kysyit 🙄

Vierailija
14/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän kokee sen olevan liian imelää. Tai menevän kunnon mylvintään, jossa kosketellaan yläkroppa, peffa...

Vierailija
15/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään ärsyttävämpää kuin julkinen nuoleminen? Olimme baari-iltaa viettämässä pariskunnan kanssa joka veti kielareita vastapäätä ja lääppivät toisiaan koko illan. Miksei voi odottaa kotiinpääsyä ja naida sitten niin että seinät raikuu ja katto nousee?

Pitäähän sitä näyttää kaikille kuinka in löööööv ollaan

Vierailija
16/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkiset hellyydenosoitukset ovat teinimäisiä juttuja. Kädestä pitelyt, pussailut ym... omg. Kahden ihmisen välisiä juttuja. Ei anna kovin vakuuttavaa kuvaa esim. työasiakkaille tai alaisille jos kamalasti kaupungilla imuttelee tai pusuttelee.... Naisesi on aikuinen.

Vierailija
17/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkiset hellyydenosoitukset ovat teinimäisiä juttuja. Kädestä pitelyt, pussailut ym... omg. Kahden ihmisen välisiä juttuja. Ei anna kovin vakuuttavaa kuvaa esim. työasiakkaille tai alaisille jos kamalasti kaupungilla imuttelee tai pusuttelee.... Naisesi on aikuinen.

Tähän!

Vierailija
18/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla mitataan helposti onko suhde kunnossa. Jos ei pysty julkiseen kuherteluun on suhteessa vikaa.

Vierailija
19/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sinun kannattaa puhua asiasta tyttöystäväsi kanssa ja kertoa, millaisia tunteita hänen käytöksensä herättää. Turha meidän täällä arvailla, mitä hänen päässään mahdollisesti liikkuu. Henkilökohtaisesti minustakin naisena tuntuisi pahalta, jos puolisoni ei haluaisi kulkea käsi kädessä ulkona, joten ymmärrän AP:n tunteet, varsinkin kun suhde on vielä tuorekin.

Yritetty on, mutta saan vain aina saman vastauksen: julkiset hellyydenosoitukset ovat hänestä epämiellyttäviä ja huomiota herättäviä... :(

Vierailija
20/22 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän sitä näyttää kaikille kuinka in löööööv ollaan

Joo, mun veljeni ja hänen exänsä olivat just tollasia yökköjä kuolaajia ja kopeloijia seurusteluaikoinaan. Ja jessus sitä imelää lässytystä! "Rakkaani!"

Se tuntui niin falskilta ja olikin pelkkää katsojille suunnattua esitystä. Muutama vuosi sitä kesti, sitten kumpikin väsähti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi