Mitä kaikkea boikotoit ja kartat?
Listaa tähän kaikki mitkä ovat sinulle nou nou, tai yrität mahdollisimman paljon välttää.
Ei tarvitse perustella miksi. Riittää vain maininta.
Itselläni
-Vallila
-Finlayson
-McDonalds
-Atria
-HK
-Vaasan
-Apple
-Kånken
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta lihaa koska en halua olla minkään eläimen hautausmaa.
Eli ketut ovat jäniksien hautausmaita. Lehmät ovat ruohon hautausmaita. Just.
Minä kun pystyn elämään muullakin ravinnolla:) Ei minun takia tarvitse eläimiä tappaa.
Eikä ihimisiäkään tarvitse tappaa minun takia.
Kiasmaa, koska se osti kissan tappo- videon
Korkeasaari
Bodyshop
Levykauppa X
Välimäen ravintolat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intiaa,
En osta mitään mikä on valmistettu Intiassa. Erityisesti intialaisia miehiä. Mua inhottaa tuollainen maa missä naisia saa kohdella ihan järkyttävän pahasti.
Boikotoin muslimeja juuri siksi kuinka kohtelevat meitä naisia.
Minäkin boikotoin muslimeja. Erityisesti tässäkin miehiä. Mutta saako sen sanoa?
- H&M
- Mäkkäri, Hese, Burger King yms. roskaruokapaikat
- ulkomailla tuotettu liha
- YLE
- Iltasanomat
- Iltalehti
- Hesari
auktoriteettejä, jyrkkiä asenteita, politiikkaa, historian kirjoja, mediaa, amerikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi tuota Nestleä. Miksei maamme media nosta kunnon äläkkää näistä sikailuista? Ketuttaa, kun olen tietämättömyyttäni ostanut paljon noiden tuotteita. Nestlehän tuottaa hurjasti erilaisia tuotteita! Pitääpä alkaa syynätä kaupoissa tarkkaan.
Näin on! Kun muitakin löytyy, miksi ostaa nestlen tuotteita
Pirkalla on hyviä luomu reilun kaupan suklaita. Mm kaakaorouheinen suklaalevy on taivaallinen ♡
Elisa
Vallila
Arabia
Nestle
Israel
Monsanto
Orkla
Nordea
Novartis
Orion
Pfizer
Facebook
Disney
YLE
Muutamia mainitakseni
-Ulkomaalaisia eläinperäisiä tuotteita.
-Ihmisiä, jotka eivät ymmärrä, miksi Keski-Eurooppalaisen juuston ostaminen kotimaisen lihan korvaajaksi ei palvele ekologisia tai eettisiä tarkoitusperiä.
Vierailija kirjoitti:
Intiaa,
En osta mitään mikä on valmistettu Intiassa. Erityisesti intialaisia miehiä. Mua inhottaa tuollainen maa missä naisia saa kohdella ihan järkyttävän pahasti.
Kannattaa ottaa selvää, missä käyttämäsi tietokoneohjelmat, lääkkeet, elokuvat ja animaatiot on tehty. Lisäksi jotkin kännykät, palvelut ja sovellukset käyttävät intialaisia osasia, esim. operaattori saattaa ulkoistaa tietohallintopalvelunsa sinne (nokia, elisa).
kotimaista lihaa ei pidä ostaa. olettehan te kaikki nähneet niitä possuparkoja miten ne elää sekä kanaraukkoja. Mielummin hyviä juustoja keski-euroopasta kun kärsimystä. Minun takia ei kenenkään pidä kärsiä.
Haluaisin kuulla miksi ihmiset boikotoi Israelia ja israelilaisia tuotteita?
Subway - kana tuodaan jostain Thaimaasta, sen jälkeen kun kuulin tuon, on jäänyt väliin kaikki subit.
Norjalainen kirjolohi.
Hesarin tilasin ennen ja tykkäsin, nykyään käyn silloin tällöin lukemassa netistä, mutta juttujen taso on jotenkin laskenut. Kirjoitukset ei ole neutraaleja, vaan jotain ihmeellistä toimittajien omien mielipiteiden pakkosyöttöä.
H&M ym. ketjujen vaatteitakin ostan nykyään enää harvoin, harmi että Suomessa tehtyjä, kestäviä "perus"vaatteita ei saa kai mistään..?
Vierailija kirjoitti:
Lihaa, olkoot minkä maalaista tahansa, aina ne eläimet on yhtä huonosti pidettyjä
Jaa että luonto kohtelee riistaa huonosti? Tai hevosenomistaja lemmikkiään, joka loukkaannuttuaan toimitetaan teuraaksi? Tai lemmikkikananpitäjä ylimääräisiä kukkojaan, jotka kesän free range -oloissa 10 nuorikon pienparvessa kasvettuaan laitetaan pataan. Ja anna kun veikkaan, syöt kuitenkin juustoa ja munia, koska niitä varten ei tarvitse tappaa eläimiä (paitsi kukkotiput päivän ikäisinä ja sonnivasikat, koska eihän niillä mitään tee). Ja onhan se kymmenien tuhansien kanojen parvi nyt ihan ok sulle, samoin kuin parteen kiinnitetty lypsylehmä.
Kaikkia 'ikiksen' aloituksia täällä av:llä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla miksi ihmiset boikotoi Israelia ja israelilaisia tuotteita?
Such campaigns are employed by those who oppose Israel's policies or actions over the course of the Arab-Israeli conflict, in order to not show support for Israel in general, or the Israeli economy or military in particular.
Minä kun pystyn elämään muullakin ravinnolla:) Ei minun takia tarvitse eläimiä tappaa.