Kioskin myyjä oli umpikujassa töissä! Laillista?
Kyseessä pieni yksityisyrittäjän kioski. Oli ihan till in tallin ja umpikujassa kuin mikä. Horjahti kansakuntaa päin kun löi ostoksia. Oli ihan hukassa muutenkin. Onko ihan laillista jos oma yritys? Kauheaa kun saa vielä alkoholia myydäkin kai.
Kommentit (89)
haisiko alkoholi? ettei ollut aivoverenvuoto tms? tai diabeetikko, jolla sokerit alhaalla?
Autoa ei saa ajaa humalassa. Onko jotain muuta, missä on promilleraja? Jos on yksityisyrittäjä, ei ole pomoa, joka voisi antaa mitään varoitusta. Ei kai tuollainen homma edes aiheuta vaaraa sivullisille?
Sanoisin, ettei syyllisty mihinkään. Asiakkaat saavat päättää, haluavatko ostaa kännikalalta. Virkavallalle asia ei kuulu.
Ei muutakaan voi, jos kioski sijaitsee umpikujassa.
Tarjosiko myyjä naukut ap:llekin?
Kannattaa kyllä tehdä ilmoitus ostostensuojeluviranomaisille pahoinpitelystä. Sitten, kun itse selviät ensin. Onneksi kioski sijaitsee umpikujassa, tekijä ei pääse pakenemaan virkavaltaa.
tässäkö uusi legendaarinen ketju?
mä lausuin tuon "till in tallin" hienolla rrruotshalaisella aksenthilla ja kuulosti kyllä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:'D Apua kuinka sekopäisen aloitukseni nyt heitin ilmoille. Nauran ihan vatsalihakset väsyneenä näille kommenteille.
Huoli oli alunperin siitä, että saako sekava ja viinanhajuinen henkilö siis omassa yrityksessään olla tuossa kunnossa töissä. Kiskalla käy paljon lapsiakin.
Ap
Ei siihen mitään lakia ole. Pomo voi antaa potkut, mutta jos myyjä on itse oma pomonsa niin...
Näin hauskaa ketjua ei saisi pilata vakavamielisillä kommenteilla, mutta näin ohiksena toteaisin, että kysymys ei ole aivan noin yksinkertainen siinä tapauksessa, jos kioskissa on myynnissä alkoholituotteita.
Vierailija kirjoitti:
hyvin on sit kauppa käynyt jos koko kansakunta kävi
Ehkä siellä oli vain Tapani Kansa ja joku kuntapamppu.
Vierailija kirjoitti:
:'D Apua kuinka sekopäisen aloitukseni nyt heitin ilmoille. Nauran ihan vatsalihakset väsyneenä näille kommenteille.
Huoli oli alunperin siitä, että saako sekava ja viinanhajuinen henkilö siis omassa yrityksessään olla tuossa kunnossa töissä. Kiskalla käy paljon lapsiakin.
Ap
Mielestäni kioskeihin olisi asennettava alkolukko, ettei pääsisi myymään tavaraa humalassa. Vai eikö kukaan taas ajattele lapsia?
mä niin sieluni silmillä nään kansakunnan tungeksimassa ja vainoamassa kiskanpitäjä parkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei siihen mitään lakia ole. Pomo voi antaa potkut, mutta jos myyjä on itse oma pomonsa niin...
...niin hän voi toki antaa itselleen potkut, mutta edelleen, itsensä potkaisu kioskissa on hankalaa tilanpuutteen ja horjahdusvaaran vuoksi. Tai ehkä myyjä oli alun perin juurikin yrittämässä tätä manööveriä horjahtaessaan, ennen kuin tilanne päätyi umpikujaan? Todistajia lienee riittävästi, koska kansakunta oli paikalla.
Onko kyseessä Koivukylän S-marketin erillinen veikkauspiste? Siellä se naismyyjä on niin omituinen että voin täysillä uskoa tuon käytöksen.
Ai jeesus! Enpä ole pitkään aikaan nauranut näin kauheasti :D
Kyseessä Pohjois-Haagan ärrä? Siellä usein molemmat kauppiaat viinan hajuisina ja muutenkin pöllähtäneenä.
Nyt ärrän ketjujohto linjoille käräyttämään känniset myyjät. Niitä tuntuu olevan paljon. Joissain tapauksissa varmaan voidaan ajatella myyjän olevan asiakaslähtöisesti samassa mielentilassa asiakkaan kanssa.
Kyllä pitäisi joku pakoreitti olla väkivaltaisen asiakkaan varalta. Sen verran isänmaallisuutta pitäisi myös osoittaa ettei käy kansakuntaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Umpikujassa piti kyllä olla umpikännissä ja kansakuntaa = kassakonetta.
Tuumasinkin, että onpa mahtipontinen aloitus. Melkein kuin eppujen kynästä.
Toivottavasti ei ollut diabeetikko sokerit matalalla, moni sekoittaa känniseen. Muuten kyllä hauska ketju.
Ketään ei saisi kyllä ahdistaa umpikujaan, ei EDES kioskeja kaupittelevia kansakuntaa uhkaavia horjujia. Saattoi olla myös itsepuolustusta jos kansakunta oli uhkaava, en usko horjahtamisen laskettavan hätävarjelunliioitteluun. Soita poliisille ja kerro tänne mitä vastasi.