Kioskin myyjä oli umpikujassa töissä! Laillista?
Kyseessä pieni yksityisyrittäjän kioski. Oli ihan till in tallin ja umpikujassa kuin mikä. Horjahti kansakuntaa päin kun löi ostoksia. Oli ihan hukassa muutenkin. Onko ihan laillista jos oma yritys? Kauheaa kun saa vielä alkoholia myydäkin kai.
Kommentit (89)
Kiitos. Mä nauroin ääneen kun kuvittelin umpikujan ja kansakunnan. =D
Kuka sitä ny alkaisi moittimaan tommosesta kun on itse itsenä pomo :D sehän on ihan oma päätös haluaako juopottelun takia tuottaa vähemmän rahaa kun karkoittaa asiakkaita 😸
Ei siis ollut kioskimyyjä, vaan kioskin myyjä?
Eli kaupitteli kioskia umpikujassa, kansakuntaa kohti horjahdellen ja samalla ostoksia pahoinpidellen. Melkoinen performanssi ollut käynnissä siinä umpikujassa.
Oi jumalauta, kansakuntaa oli jo liikaa. Repesin!
Makeiset ja tupakat pois kansakunnalta!
Oho, palstamillimetreillä pudottelee enkkua!
Oikoluku tappaa luovuuden sano Mungo kun kansakuntaa päin till in tallin horjahti.
siis kukakohan tässä on tillintallin.. ;), luulisi että jos humalaiselle ei saa myydä niin tuskin nyt humalassakaan saa
hyvin on sit kauppa käynyt jos koko kansakunta kävi
Loistava ketju. En oo aikoihin nauranut näin paljon!
En tiiä kuinka yksinkertainen oon ku nauran tälle ketjulle ihan jumalattomasti, mutta ihan sama.
Kioskia myydään umpikujassa still in Tallinn -meiningeissä ja hakataan ostoksia siinä samalla. Ei apua :'''D
Siis apua! Nauran vedet silmissä näille vastauksille :D Ihanaa että täälä löytyy noin hauskoja ihmisiä !
Vierailija kirjoitti:
Horjahti kansakuntaa päin, tuo umpikujan yksinäinen esitaistelija :O
Repesin. Tänään huomasin palstalla kysy työttömältä vaginalta -aloituksen ja ajattelin että minähän voisino olla vastaajana tuolla. Taisikin olla kysy työttömältä vegaanilta, luin väärin.
Tuon tillin tallin kioskimyyjän kuvittelen jostain syystä Nasse-sedän näköiseksi ja mielessäni näen punaisen puukioskin. Nyt lapset Nasse-setä on hyvin hyvin vihainen kun omassa kioskissaan ei saa edes tillin tallin horjahdella päin kansakuntaa.
Ja minä raukka luulin otsikon puhuvan työturvallisuudesta ja siitä ettei ole toista poistumistietä... 🙂
Näin mielessäni Salkkarit-Liisan, muistatteko, siellä R-kioskissa :D
Vierailija kirjoitti:
Älkää vitsailko. Kyseessä ilmiselvä kansallinen ongelma. Pitäisi asettaa hätätila.
Mielenosoituksella voidaan auttaa! Umpikuja auki! Pääministerikin aikoo osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä raukka luulin otsikon puhuvan työturvallisuudesta ja siitä ettei ole toista poistumistietä... 🙂
Minäkin luulin noin. Että myyjäraukka joutuu työskentelemään kopperossa, jossa ei ole kuin yksi tie ulos. Mahdollista ryöstäjääkään ei pääsisi pakoon toisesta ovesta.
😂näin maanantain tuleekin aloittaa: 😚 hyvä huumori, iloinen elämä❤
Kyllä mä kävisin kioskilla koko perheen kanssa. Voisin jopa suositella sukulaisille. Harvoin on noin ritarillisia myyjiä umpikujassa ja till in tallin. Onkohan se sittenkin joku Venäläinen vakooja?