Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kioskin myyjä oli umpikujassa töissä! Laillista?

Vierailija
25.09.2016 |

Kyseessä pieni yksityisyrittäjän kioski. Oli ihan till in tallin ja umpikujassa kuin mikä. Horjahti kansakuntaa päin kun löi ostoksia. Oli ihan hukassa muutenkin. Onko ihan laillista jos oma yritys? Kauheaa kun saa vielä alkoholia myydäkin kai.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas en muista koska oon nauranu näin paljon 🤗

Vierailija
62/89 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi horjahtaminen voi kyl kans johtua pienestä tilasta. Usein kioskien takatilat ja tiskin tausta on ihan naurettavan ahtaita. Yritäpä itse palvella luontevasti asiakkaita, kun joka puolella on esteitä ja juostessa väistellä paketteja ja kuormia sun muita.

Pienessä tinassa voi horjututtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä pieni yksityisyrittäjän kioski. Oli ihan till in tallin ja umpikujassa kuin mikä. Horjahti kansakuntaa päin kun löi ostoksia. Oli ihan hukassa muutenkin. Onko ihan laillista jos oma yritys? Kauheaa kun saa vielä alkoholia myydäkin kai.

jaaha. Olet vissiin itsekin jotain nautiskellut viestistäsi päätellen?

Vierailija
64/89 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

951 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jaaha. Olet vissiin itsekin jotain nautiskellut viestistäsi päätellen?

Katson oikeutetuksi selväpäisyyteni kyseenalaistamisen tällaisen aloituksen jälkeen. :'D Mutta hei, kiitos autocorrectin ja mun holtittoman näppäilyni saimme kuitenkin ilmeisesti muutaman ihmisen nauramaan eli paremmalle mielelle.

Mä olen vielä tänäänkin nauranut tälle. Säälittävää! Nauran omalle aloitukselle.

Ap

Vierailija
65/89 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jestas en muista koska oon nauranu näin paljon 🤗

Sama juttu😀

Vierailija
66/89 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autocorrectin virheistä huolimatta tajusin asian. Eli vastaus kysymykseesi on: ei saa olla humalassa. Missään työssä työpaikalla ei saa olla humalassa.

Jokainen yrittäjä jolla on anniskelulupa, tietää mitä seuraa jos työpaikalla kärähtää joku humalaisena työssä, oli se sitten työntekijä tai omistaja itse. Siitä seuraa että liike suljetaan määräajaksi ja se menettää anniskeluluvat joko määräaikaisesti tai pysyvästi. Eli ilmoitusta vain paikalliselle alkoholitarkastajalle, tai poliisille tilanteen ollessa päällä, poliisi ilmoittaa eteenpäin alkoholitarkastajalle.

Kenenkään ei tarvitse tehdä töitä humalaisen työkaverin tai pomon kanssa, eikä tarvitse asiakkaanakaan sellaista sietää.

Vierailija
67/89 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herrajumala tästä naurusta tuu loppua millää 😹😹😹

Vierailija
68/89 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap itse olla vähän till in tallin ja umpikujassa.

Vierailija
69/89 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi aloitus on niin mahtipontisen komea, toi, että umpikujassa horjahtelee päin kansakuntaa, että sen vois sovittaa Finlandian tekstiin, seuraavaksi säkeeksi Oi, Suomi,  katso sinun päiväs koittaa, umpikujassa horjuu kansakuntas ... 

Tässä on lisäksi jotain oraakkelimaista.

Vierailija
70/89 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvin on sit kauppa käynyt jos koko kansakunta kävi

Ehkä siellä oli vain Tapani Kansa ja joku kuntapamppu.

Tätä minäkin epäilen. Tapani Kansan ego vie niin paljon tilaa, että Kansa ja kuntapamppu ovat kioskin pienen tilan paineessa sulautuneet yhdeksi = kansakunta. Ilmapiiri on niin sakea, että myyjäkin horjahtelee. Vähemmästäkin tuntee olevansa umpikujassa, etenkin jos kuntapamppu on tamperelainen. Näemmä kioskikin on.

Vierailija
71/89 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi maamme Suomi, kioskien maa,

Soi sana umpikujaisen!

Ei pakonurkkaa, ei uloskäyntiä,

Ei armoo kansakunnalt', ei keltään

Kun uloskäyntii pyydän vaan!

On pakko kansakuntaa kohti horjahtaa!

Vierailija
72/89 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
73/89 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauran näille kommenteille nii kamalasti et ukko tossa vieressä kattoo mua ku sekopäätä

Vierailija
74/89 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju!

Vierailija
75/89 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monen muunkin bisnes on umpikujassa. Ei pelkästään kioskinpito ole horjuvaa tänä päivänä. 

Vierailija
76/89 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, syytän sua, jos saan potkut töistä, nyt tauolla luin tämän ketjun ja mua katsotaan vähän huonosti...

Olen totaalisessa umpikujassa tämän nauramisen kanssa!

Vierailija
77/89 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki voi olla valtatien varrella töissä.

Kolmen alapeukuttajan mielestä kaikki voivat olla valtatien varrella töissä...

Vierailija
78/89 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä selkä vääränä myynyt kenoa niin että on horjahtanut etukenon puolelle itsekin?

Vierailija
79/89 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolen nauruun olen kioskilla töissä mutta en ole umpikujassa enkä ole saanut kansakuntaa liikkeelle. Täytyy alkaa panostamaan asiakaspalveluun jos saisi kansakunnan tännekin.

Vierailija
80/89 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin laillista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi