Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä lihavissa naisissa on rumaa?

Vierailija
25.09.2016 |

Oikeastaan en ymmärrä miksi lihavia ja muuten vaan pulskia naisia pidetään rumina. Minusta monet ovat yhtä sieviä kuin hoikatkin. Jos ovat rumia niin syyt on samoja kuin hoikillakin.
Mitään syytä tähän ei oikein ole. Terveys syyt eivät riitä jos kauneudesta puhutaan.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan en ymmärrä miksi lihavia ja muuten vaan pulskia naisia pidetään rumina. Minusta monet ovat yhtä sieviä kuin hoikatkin. Jos ovat rumia niin syyt on samoja kuin hoikillakin.

Mitään syytä tähän ei oikein ole. Terveys syyt eivät riitä jos kauneudesta puhutaan.

Varmaan sama asia joka lihavissa miehissä. Ei naisille kelpaa pullukat miehet nykyisin lainkaan, miehille sentään pullukat naiset vielä kelpaavat.

Vierailija
22/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron, rumaa on kyömyniska, kävelytyyli (roikkuvat kädet ja pää kummasti etukenossa alaviistoon), huono ryhti, kupruileva hyllyvä veltto nahka, turpeat suonikkaat pölkkyjalat, jos on lyhyt tukka, niin se ällöttävä niskasänki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat kasvot pahinta. Monta leukaa ja silmät pienet viirut läskien puristuksissa. Nauraessa lihavat posket ja leuka vaan hyllyvät. Koominen näky.

Ei mulla ainakaan ole silmät viiruna, eikä läskien puristuksessa vaikka olen 130kg, kaksoisleukaa on, mutta ei sekään hirveästi hylly kun nauran. Sä kuvailet jotain venäläistä pientä vanhaa mummoa, maatuskaa...

Vierailija
24/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sama asia joka lihavissa miehissä. Ei naisille kelpaa pullukat miehet nykyisin lainkaan, miehille sentään pullukat naiset vielä kelpaavat.

Minulle ainakin kelpaa, mies saa olla mieluummin lihava kuin joku urheilijatyyppi, jolla olematon rasvaprosentti.

Vierailija
25/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua ollaan kiinostuneina lähestytty vaikka perusmöhömaha minullakin on ollut (se perinteinen suomalaisen miehen möhis). Hoikkakin olen ollut, mutta möhiksenä vaan olen kiinostanut enemmän.

Vierailija
26/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron, rumaa on kyömyniska, kävelytyyli (roikkuvat kädet ja pää kummasti etukenossa alaviistoon), huono ryhti, kupruileva hyllyvä veltto nahka, turpeat suonikkaat pölkkyjalat, jos on lyhyt tukka, niin se ällöttävä niskasänki.

Ei mulla ole kyömyniskaa, sellaisen kyllä tiedän jolla on, ja se on tullut jostain väärästä työasennosta, yleistä toimistotyöläisillä, ei liity ylipainoon. Kupruileva hyllyvä veltto nahka? No ei kyllä ole nuorilla ihmisillä, mulla ei ole naamassa ryppyjäkään niinkuin laihemmilla ikäsilläni naisilla, läski pitää nahan tiukalla. Eikä ole myöskään turpeat suonikkaat pölkkyjalat, ei näy mitään suonia, eikä ole turpeat, ne on vaan läskit, eniten reisistä, sääret on oikean muotoiset kuten oli laihanakin, ja nilkat on normaalit nilkat.

130kg/172cm

Vierailija
27/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole kyömyniskaa, sellaisen kyllä tiedän jolla on, ja se on tullut jostain väärästä työasennosta, yleistä toimistotyöläisillä, ei liity ylipainoon. Kupruileva hyllyvä veltto nahka? No ei kyllä ole nuorilla ihmisillä, mulla ei ole naamassa ryppyjäkään niinkuin laihemmilla ikäsilläni naisilla, läski pitää nahan tiukalla. Eikä ole myöskään turpeat suonikkaat pölkkyjalat, ei näy mitään suonia, eikä ole turpeat, ne on vaan läskit, eniten reisistä, sääret on oikean muotoiset kuten oli laihanakin, ja nilkat on normaalit nilkat.

130kg/172cm

Jotenkin sussa on tyylia- :)

Vierailija
28/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä liikkumisen epäviehättävyys, vaatteiden istumattomuus

Vierailija
29/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

130kg/172cm

Niin se peili julmasti valehtelee. Katso mieluummin kuvia itsestäsi, ilman poseerausta ja muokkauksia.

Kohta tulet varmaan myös kertomaan, että sinulla on korkeat poskipäät, siro leuka, kapea vyötärö ja tiukka peppu. Voin kertoa etukäteen: ei ole.

Vierailija
30/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180cm ja noin 100kg. Mulla on sievät kasvot, suuret silmät, kaksoisleuka tulee jos laitan leuan kaulaa vasten, pitkä kaula, leveät hartiat, isot tissit, erottuva vyötärö, leveä lantio ja paksut reidet. Vaatteet päällä olen hyvännäköinen, kun ostan hyvin istuvia vaatteita. Tokikaan en niin hyvältä näytä alasti, mutta riittää, että poikaystäväni haluaa mua, eikä muiden tarvitse nähdäkään. Laihduttelen tässä hissuksiin, joten ei siitäkään tarvi nillittää, että mikset läski laihduta.

Vierailija
31/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi ihrapoimut keräävät kaiken kuonan mikä haisee pahalle, reidet hinkkaa yhteen aiheuttaen ihorikkoja ja kaikkea muuta inhaa.

Vierailija
32/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on rumaa. Silmät turvoksissa ja kun nauraa ei edes näy silmiä kun läskiposketkin nousee ylös. Se hyllyvä kaksoisleuka. Allit jotka heiluu ja hyllyy. Roikkuvat tissit. Ja vaikka olis millaiset rintaliivit, niin niin vaan selästä näkyy karseat läskit. Se hyllyvä iso maha. Reidet, isot ja muhkuraiset. Koko kroppa käsistä nilkkoihin selluliitin peitossa. Läskeys on rumaa. Niin ja kuvailin juuri itseni.

Vierailija
33/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

130kg/172cm

Niin se peili julmasti valehtelee. Katso mieluummin kuvia itsestäsi, ilman poseerausta ja muokkauksia.

Kohta tulet varmaan myös kertomaan, että sinulla on korkeat poskipäät, siro leuka, kapea vyötärö ja tiukka peppu. Voin kertoa etukäteen: ei ole.

Ei mun tarvi peilistä kattoo että näen onko mun jaloissa jotain suonia ym. Ei ole mitenkään erikoisen korkeat poskipäät, ehkä sen takia mulla ei olekaan silmät viiruina läskien puristuksessa. Ei ole mikään siro leukakaan, ihan normaali, ei pieni pikkimäinen eikä leveä ladonovi. Vyötärö ei ole ollut erikoisen kapea edes laihana ja nuorena, ihan normaali, en ole ns. tiimalasivartaloinen, perse on läski, mutta ei mikään latinotyyppinen hyppyriperse, ehkä jopa lättänä, lantio on suht leveä toki kun olen saanut jo nuorena lapsen ja yli kolmekymppisenä vielä kaksoset (silloinkin olin näin lihava jo). 

130kg/172cmN42

Vierailija
34/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken lisäksi ihrapoimut keräävät kaiken kuonan mikä haisee pahalle, reidet hinkkaa yhteen aiheuttaen ihorikkoja ja kaikkea muuta inhaa.

Sä puhut taas jostain 200kg harvinaisuuksista. Ei meillä normiläskeillä mitään kuonaa keräänny kun kuitenkin kaikki käy suihkussa päivittäin.Ei niitä poimuja nyt ole kuin tissien alla ja mahan alla, riippuu kropan muodosta kuinka paljon sitä maharöllykkää roikkuu. Jos ei itse enää pääse suihkuun, niin sitten voi alkaa haista. Mullakin hinkkaa reidet yhteen, mutta ei ne rikkoonnu, kesähelteellä jos on mekko päällä ja kävelee paljon, tulee iho punaseksi ja kipeeksi, mutta ei muuten.

130kg/172cm

Vierailija
35/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on rumaa. Silmät turvoksissa ja kun nauraa ei edes näy silmiä kun läskiposketkin nousee ylös. Se hyllyvä kaksoisleuka. Allit jotka heiluu ja hyllyy. Roikkuvat tissit. Ja vaikka olis millaiset rintaliivit, niin niin vaan selästä näkyy karseat läskit. Se hyllyvä iso maha. Reidet, isot ja muhkuraiset. Koko kroppa käsistä nilkkoihin selluliitin peitossa. Läskeys on rumaa. Niin ja kuvailin juuri itseni.

Silmät turvoksissa? Ei nilkoissa voi olla selluliittia, enkä usko että säärissäkään, ja reisissä sitä on kaikilla.

Vierailija
36/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamaläski on rumaa. Sellainen tihrusilmäinen paksuposkinen ja monileukainen. Kroppa ei kiinnitä huomiota niinkään, jos kasvot normaalit. Nämä kasvoista lihavat ovat todella rumia. Joillekin läski kerääntyy kasvoihin. Todellinen turn off.

Vierailija
37/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se läski on rumaa. Koko olemus on vetelä ja hyllyvä, kaikin puolin vastenmielinen.

Vierailija
38/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamaläski on rumaa. Sellainen tihrusilmäinen paksuposkinen ja monileukainen. Kroppa ei kiinnitä huomiota niinkään, jos kasvot normaalit. Nämä kasvoista lihavat ovat todella rumia. Joillekin läski kerääntyy kasvoihin. Todellinen turn off.

Se on kyllä outoa kun joskus jollain on kroppa ihan normaali, raajat jopa ihan tikut, mutta jos näkee vain naaman luulee että on läski. Kaipa ihmisillä vaan on niin erilaiset kropanmallit, joku perii läskin naaman geenit mutta laihan kropan geenit myös.