Kuinka pitkä myyntiaika huutiksessa on hyvä? Viikko liian lyhyt? Kaksi viikkoa liian pitkä? :)
Miten olette rajanneet ostajia vai oletteko ylipäätään mitenkään? (Tunnistautuneet/ palautteiden määrä).
Kommentit (14)
Huhuu! Onko huutismyyjiä paikalla?
Huutis on ihan kuollut. Ei siellä ole aikoihin mennyt kaupaksi enää juuri mikään.
Palaan huutikseen ja myyn vain tunnistautuneille tai heille, joilla on paljon positiivisia palautteita. Tori ja Facen ryhmät työllistävät ihan järjettömästi. Ihmiset varailevat, sopivat kymmenen kertaa noudosta, eivätkä koskaan ilmesty paikalle. Kaikenlaisia hourupäitä..
Viikko on sopiva aika huutamiselle. Kaksi viikkoa liian pitkä. Harva ostaja jaksaa odotella niin pitkään kohteen sulkeutumista ja jättävät sitten kokonaan huutamatta.
Osta heti on mielestäni paras vaihtoehto.
Ja itse en rajaa ostajia mitenkään vaikka tehomyyjä olenkin.
En todellakaan rajaisi mitään ostajia pois. Hyvä jos joku ostaja löytyy. Maksu tietysti ensin, sitten vasta postitus. Hyvin vähän katsojiakaan on kohteilla nykyään. Tori.fi:ssä on hieman paremmin käynyt kauppa. Minusta huutis on pilattu kaikilla uudistuksilla ja maksullisuuksilla.
Kiitos! :)
Mietin näitä huvikseen huutelijoita. Niitä riittää ainakin facessa ja Torissa.
Osta heti on tietty hyvä vaihtoehto kun vain tietäisi sopuhinnan ;)
Vierailija kirjoitti:
Viikko on sopiva aika huutamiselle. Kaksi viikkoa liian pitkä. Harva ostaja jaksaa odotella niin pitkään kohteen sulkeutumista ja jättävät sitten kokonaan huutamatta.
Osta heti on mielestäni paras vaihtoehto.
Ja itse en rajaa ostajia mitenkään vaikka tehomyyjä olenkin.
Hieman varmaan riippuu tuotteestakin, mutta sanoisin, että itse huutajana jaksaisin odottaa viiksta -kahteen. - En tiedä, mutta kuullostaa jotenkin toivottomalta, jos huutoaika on kovin lyhyt; toisaalta sitä varten on myös "Osta heti" toiminto.
Tori.fi on parempi, huutiksesta on paenneet niin myyjät kuin ostajat. Se uudistus joku vuosi sitten meni jotenkin mönkään.
Hyvä jos huutis on puhdistunut kaiken maailman hörhöistä!
Torissa en myy enää juurikaan mitään. Kymmeniä kyselyitä ja noudetaan jos ja kun jaksetaan tai ei jakseta. . Sovitaan noudosta ja ikinä ei enää vastata viesteihin. Ostajat eivät edes viitsi ilmoittaa: "Hei, en haluakaan ostaa tätä esinettä. En tule sovittuun tapaamiseen. Älä turhaan odota!".
Facessa ihan sama.
Mitä mieltä?