Hiukan ahdasta täällä tuppaa olemaan täällä 29 neliön yksiössä, mutta sopu sijaa antaa.
Täällä asuu minä 47v nainen, 49v mieheni, 88-vuotias äitini, mieheni 42v veli, minun ja miehen 16v ja 14v tytöt, miehen 44v sisko 47v miehensä ja 12 ja 16v poikiensa kanssa, äitini 56v miespuolinen ystävä, 16v tytön ja tuon 56v miehen 3 viikkoa vanha vauva ja nyt myös miehen 42v veljen 34v miesystävä 33v vaimonsa ja 8kk vanhan vauvansa kanssa.
Kommentit (14)
Sattuisiko siellä asunnossa olemaan vaikka tyhjää nurkkausta jonka voisin vuokrata. Olen pienikokoinen nainen enkä vie paljon tilaa. Minä, mieheni ja 14 lastamme.
Onko myös grammari pudonnut päähän?
Kiva kun jokainen käy paskalla vuorotellen niin kämppä haisee varmaan hyvältä.
Minulle jäi nyt epäselväksi: minkä ikäistä porukkaa siellö asuu ja ovatko he jotenkin sukua keskenään? Kerro sama uudestaan omin sanoin.
Lehmänpaskamajassa jos on tottunut asumaan niin toihan on 5 tähden majoitusta sulle.
Eli 17 ihmistä 29 neliön yksiössä? Paljon on vesilasku?
Saavatko kaikki asumistukea asuntoon? Miltä näyttää postiluukku, kun siinä on jotain 10 nimeä?
Siis toisin sanoen se 3 viikkoa vanha vauva on sisaresi. Miten 88v äitisi kesti synnytyksen? Vai onko niillä avoin suhde ja joku muu on vauvan äiti, eikä äitisi?
Vierailija kirjoitti:
Siis toisin sanoen se 3 viikkoa vanha vauva on sisaresi. Miten 88v äitisi kesti synnytyksen? Vai onko niillä avoin suhde ja joku muu on vauvan äiti, eikä äitisi?
Eikä ole ap:n sisar.
"16v tytön ja tuon 56v miehen 3 viikkoa vanha vauva"
Vierailija kirjoitti:
Onko myös grammari pudonnut päähän?
Grammari ei tarkoita paljon mitään, joka ironista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini 56v miesystävä. Ja tuon 56v 3 viikon ikäinen vauva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"äitini 56v miespuolinen ystävä, 16v tytön ja tuon 56v miehen 3 viikkoa vanha vauva"
MiesPUOLINEN ystävä ei ole miesystävä. Minusta tuossa ei ole mitään epäselvää, vauva on tytön ja miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"äitini 56v miespuolinen ystävä, 16v tytön ja tuon 56v miehen 3 viikkoa vanha vauva"
MiesPUOLINEN ystävä ei ole miesystävä. Minusta tuossa ei ole mitään epäselvää, vauva on tytön ja miehen.
16v tyttö on 56v tytär. Kaikenlaisia satuja sitä silti jaksetaan yrittää. Tarina on vähän mieliPUOLINEN.
No eipä siinä..