Talent Suomi OFFICIAL
Kommentit (262)
Tää saattaa taas vaatia kyllä sisua tämän katsominen
Kuvitelkaa että jotkut maksaa ton Hedbergin keikoista, mulle sais maksaa paljon, että suostuisin sen jorinoita kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Reposaaren esitys ei ole millään tavalla hauska!
Niinpä, herätti lähinnä myötähäpeää.
Oikeesti ihmiset, menkää johonki laulukilpailuu laulamaa eikä tonne
Ihan kamalaa kuraa!
Joo tuo akrobatia homma oli ihan jees, mutta kukaan, siis ei kukaan jaksaisi katsoa saatikka ostaisi lippuja esitykseen missä tuota tehtäisiin vaikka 1h.
Vierailija kirjoitti:
Nythän minä tiedän mihin minulla on vielä mahdollisuuksia - Rovaniemen missiksi! No ei vain, mukava nainen vaikka esitys ei ollut ihan vahvimmasta päästä :)
Miss Rovaniemi -kisassa etsitään iloista, sanavalmista ja esiintymistaitoista naista, joka toimii kaupungin pr-henkilönä. Ei siis ole kauneuskilpailu.
Onks toi youtubepissis tän ohjelman päätähti? Aika ärsyttävä lissu.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miks tähä ohjelmaa piti änkee toi david
Mun mielestä se on ainut porukasta joka osaa hommansa, ei ole tönkkö ja heittää ihan ok läppääkin.
Sara on ollut yllättävän siedettävä ja neutraali tähän asti.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Reposaaren esitys ei ole millään tavalla hauska!
Mä luulin, et se oli joku kummelisketsi.
Toi Saaran "mä rrrakastin sitä/tätä" kuulostaa aina niin teennäiseltä...
Voisinkohan mennä tuonne falabellojeni kanssa. Voisin näyttää miten ponit pyörivät ja pierevät porkkanasta.
Viimeisin esitys ihan ok, jos olisivat tehneet jotain heittoja tai nostoja. Tai jotain muuta, mikä tekee sen vou-fiiliksen. Nyt jotain jäi puuttumaan. Asustus loistava.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin vogue-esityksestä.
Olis ollut cool 20 vuotta sitten.
Esiintyjät höpöttää ihan liikaa, ohjelmassa ei ehditä näyttää kovin monta esitystä, jos kaikki höpöttää noin paljon. Minusta Hasselhoff on ihan ok, mahtaa olla tämä esitys eksoottinen kokemus hänelle.