Olen huolissani 13v pojan tulevaisuudesta
Poika istuu koulun jälkeen vain kaiket illat huoneessaan tietokoneella. Viikonloppuisin yleensä koko päivän. Koulu menee hyvin mutta tyttöystävää ei pojalla vielä ole, mikä johtuu kaiketi siitä, että hän on luonteeltaan ujo ja vähän sellainen reppana. Mietin vain, että miten käy pojan seksielämän tulevaisuudessa, kun ei ole vielä kenenkään kanssa edes seurustellut. Eihän kukaan nainen tuollaista kokematonta, sulkeutunutta reppanaa sitten aikuisena huoli sänkyynsä. Onko mitään mitä voisin tehdä asialle, vai onko nyt niin, että ei auta kuin toivoa, että poika jossain vaiheessa ryhdistäytyy?
Kommentit (20)
Ite sain pillua jo eskarissa
Pelimies 04
Miksi et rajoita lapsesi tietokonnenkäyttöä? Ja miksi 13 vuotiaalla pitäisi olla jo tyttöystävä..?
(-> huono provo)
Ööh. En nyt tuossa vaiheessa heittäis kirvestä kaivoon, vasta yläasteen alussa?
Meillä on samanlainen huoneessaan tietokoneen ääressä aikansa viettävä poika. Myös 13-v, ei kuitenkaan ujo. En ole kuitenkaan noin nuoresta huolestunut, kun ei seurustele. Itsekin aloin seurustella vastas 21-v ensimmäisen kerran.
Provo, mutta
onko huoripukit nyt niin kummosia.
Aika moni pitää nörteistä enemmän
Ööö seurustelusuhteeseen ekan kerran vasta 15 vuotiaana ja sillä samalla tiellä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
No missä vaiheessa pitäisi sitten huolestua, jos ei nyt? AP
Kuulostaa todella huolestuttavalta. Voisit tukea poikasi oppimista kuivaharjoittelulla. Onhan niitä kaikenlaisia Barbaroita.
Itse vilautin pildeä naapurin pojalle jo 6-vuotiaana. Pitäisi sitä 13v jotain kokemusta olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No missä vaiheessa pitäisi sitten huolestua, jos ei nyt? AP
Seurustelusta en olisi huolissani, mutta jos sosiaaliset taidot on nolla, on edessä syrjäytyminen ja kieroutunut mieli.
Irti koneelta, ulos ja tekemään jotain ihmisten sekaan. Nyt.
Oletko sä tämän lapsen äiti? Katso peiliin.
mitä merkistystä,itse keski ikäinen,ei perhettä ,yksin asuva,ei kavereita,ei seksielämää,eikä enää kylläkään kiinnostaiskaan
Tyypillinen atm-lassukka, joka ei tule luonnossa pimppaa elämänsä aikana näkemään.
On tavallista ja hyväkin, että seurustelu aloitetaan vasta lukioiässä tai sen jälkeen. Mitä paremmat ja vakaammat kotiolot sitä myöhemmin seurustelu aloitetaan, anteeksi yleistys. 13-vuotias on ihan lapsi vielä, antaa kasvaa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se homo?
No se tästä vielä puuttuisi. AP
Älä huoli turhaan. Varaat sille sitten 18v synttärilahjaksi tunnin ajan huoralle.
tuskin poikaa kiinnostaa joku lortto johon on sadat tyypit käyny tyhjentää pallinsa
Miten poikasi homous muka olisi askel huonompaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella huolestuttavalta. Voisit tukea poikasi oppimista kuivaharjoittelulla. Onhan niitä kaikenlaisia Barbaroita.
Itse vilautin pildeä naapurin pojalle jo 6-vuotiaana. Pitäisi sitä 13v jotain kokemusta olla.
En olisi 13 vuotiaasta neitsytpojasta huolissani itse aloitin seksin sinä syksynä, kun täytin 13, mutta kumppaniksi en olisi saman ikäistä kelpuuttanut. Silloin ei ollut mopoautoja, joten täsi-ikäiset auton ja ajokortin omistavat olivat niillä kylillä ainoa vaihtoehto, koulubussit taisi olla ainoa julkisen liikenteen muoto.
Pojalle 16 vuotiaana mopoauto ja ongelma katoaa itsestään.
Laita poika pelaamaan CS:GOta tai Dota 2:ta, niin tulevaisuudessa on hyvillä rahoilla ja sitä myöten myös naisia alkaa riittää.