Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yläkerran naapuri ei ole poistunut asunnosta kahteen viikkoon

Vierailija
25.09.2016 |

Miten joku voi elää niin?? Hulluksi tulisin.
Mies vie lapset kouluun autolla joka on tien toisella puolella ja hekee myös.
Nainen pysyy visusti sisällä.
Outoa porukkaa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näköjään sinäkään jos olet pystynyt häntä 24/7 vahtimaan.

Vierailija
2/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti tuonut uude kaalimadon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kerran yli viikon kotona enkä sinä aikana edes pukenut vaatteita päälle. Heiluin kylpytakissa ja oikeasti heiluin. Meni vähän enemmän viinaa eikä kiinostanut lähteä mihinkään. Muuten ihan kivaa mutta sitä seurasi aivan hirveä krapula. Kestikin saatana neljä päivää.

Vierailija
4/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans naapuri, joka tuntuu olevan aina kotona kun itsekin ollaan (miehen kanssa tai erikseen). Ikinä en kuule että esim imurois, pesis pyykkiä.. hiiren hiljaa on asunnossaan ja jos jotain kuuluu niin hän huutaa puhelimeensa. Välillä sitten tyyppi pitää ryyppybileitä ja juoppojen mekkala tai seksiäänet kuuluu hiljaisuuden aikaan hyvin. Kyseessä epämääräisen näköinen mies. Ja itse tiedän että on lähes viikkoja putkeen kotonaan koska teen kotoa käsin jonkin verran töitä. Mutta joka päivä on pakko päästä ulos.. Toiset sitten mätänevät kotonaan. Hyhhyi.

Vierailija
5/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä riistakamera  siitä tiedän.

Pihalla hiippailee outoa porukkaa ja ihmisiltä katoaa tavaroita, siksi laitoimme sen.

ap

Vierailija
6/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriö?

Vierailija
7/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tietenkin tappanut hänet. Vaimo makaa asunnossa kuolleena ellei sitten miehensä ole paloitellut ruumista ja vienyt pala kerrallaan roskikseen. Voit siis lopettaa kyttäämisen.

Vierailija
8/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se kyttääminen ja antakaa ihmisten elää elämäänsä. T: Sairas

Vierailija
9/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on esim. ahdistuneisuushäiriö tms. jonka takia ei paljoa uskalla poistua kotoa.

Vierailija
10/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä usein on MT -ongelmat taustalla jos ei mihinkään poistu, ei varmaan roskiakaan vie.

Vierailija
11/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus sillä on.

He eivät koskaan tarjoa lapsille mitään elämyksiä.

Ruuan, tekemisten suhteen. Aina nysväävät kotona. Lapset ei saa edes mennä pihalle leikkimään.

Onneksi ovat nyt koulussa ja pääsevät sen varjolla ulos.

Vierailija
12/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli naapuri, joka ei poistunut pääsääntöisesti piha-aluetta kauemmas kahteen vuoteen. Ruokansa sai piha-alueen reunamalla sijaitsevasta kaupasta. Kerran näin kilometrin päässä kävelytiellä ja oli ihan hukassa. Luultavasti skitsofrenia, kotisairaanhoito vieraili.

Vierailija
13/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihalla hiippailee outoa porukkaa ja ihmisiltä katoaa tavaroita, siksi laitoimme sen.

ap

Jos sinulla on riistakamera joka kuvaa kerrostalon pihaa, niin se on laitonta.

Ja kyttäätkö tosissasi kameran nauhat kokonaisuudessaan läpi, tuskin.

Vierailija
14/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Kamerasi on laiton. Et saa kuvata sillä milliäkään mitään oman pihan ulkopuolelta. http://yle.fi/uutiset/3-7807804

Vierailija
15/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Aika jännässä ympäristössä elät, ja sit vielä tämä kotonansa viihtyvän ihmisen mysteeri. Entäs oma arkesi, työtä riittää, ulkoiltua tulee ja hyvin syöt? Saatko nukuttua? 

Vierailija
16/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuvailemasi ihminen. Olen masentunut sekä myös en pidä hirveästi ihmisten ympärillä olemisesta, koska se väsyttää minut todella nopeasti. Siksi olen hiljaa kotona tekemässä omia juttujani. 

Miksi tämä on ongelma muille ihmisille, varsinkin kun olen naapuri joka on aina hiljaa (kerran kissa tiputti vaasin keskellä yötä lattialle). En ymmärrä.

Vierailija
17/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa sitä hajua mikä siellä kämpässä on kun sama ihminen mätänöö viikkokaupalla..

Vierailija
18/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen kuvailemasi ihminen. Olen masentunut sekä myös en pidä hirveästi ihmisten ympärillä olemisesta, koska se väsyttää minut todella nopeasti. Siksi olen hiljaa kotona tekemässä omia juttujani. 

Miksi tämä on ongelma muille ihmisille, varsinkin kun olen naapuri joka on aina hiljaa (kerran kissa tiputti vaasin keskellä yötä lattialle). En ymmärrä.

Tilaatko ruuat kotiovelle?

Vierailija
19/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se raja menee mikä on välittämistä, mikä toisten asioihin puuttumista.

Vierailija
20/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme luhtitaloissa.

ap