Mikä on tärkein oppimasi elämänopetus?
Minulla toistaiseksi se, että maailman epäoikeudenmukaisuus pitää suurelta osin hyväksyä. Maailma on kaoottinen ja epäreilu, mutta se kaaos täytyy kohdata, eikä valittaa kaikesta. Toisin sanoen täytyy osata olla kiitollinen.
Kommentit (34)
Kaikki muut paitsi minä itse ovat kusipäitä.
Että pitää huolta omista asioistaan, ja vain niistä. Muiden ongelmia ei kannata murehtia eikä niihin kannata ottaa kuin sanallisesti osaa.
Vain sinä itse olet itsesi tiellä.
Kaikista ihmisistä ei ole pakko pitää, mutts kaikkien kanssa pitää tulla toimeen. Ketään ei saa hylkiä.
Pysy kaukana kaikenlaisista uskovaisia. Älä koskaan takaa kenenkään lainoja.
Itsetuntemus on avain oikeisiin valintoihin ja itseni näköiseen elämään. Pitää kuunnella itseä, eikä antaa muiden mielipiteiden ja asenteiden jyrätä omia unelmia ja tavoitteita.
hanska kirjoitti:
ajatukset != minä
Ei kai tuo pidä paikkaansa? "Minä" on keho, tunteet, motiivit, tiedostamaton, se kuinka olet suhteessa maailmaan jne...
Se että sille ei vain mahda mitään, että olen niin ideologialleni omistautunut, että olen hyväuskoinen mitä tulee muihin naisiin. Uskon kai aika sokeasti että he haluavat mulle hyvää ja ovat solidaarisia kuten minä aina heille. Ja olen kyllä oppinut kantapään kautta että yksin olen saanut taistella myös muita koskevia taisteluita ja näin se varmaan tulee menemäänkin. En silti osaa kääntää selkääni naisille.
20 % ihmisistä ovat kusipäitä ja äänekkäitä sellaisia.
Negatiivisuus ja positiivisuus tarttuu, joten ympärilleen kannattaa jakaa sitä positiivisuutta.
Ylivalmentaminen ei johda tuloksiin.
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
ajatukset != minä
Ei kai tuo pidä paikkaansa? "Minä" on keho, tunteet, motiivit, tiedostamaton, se kuinka olet suhteessa maailmaan jne...
"!=" on sama kuin "≠"
Jokaisella on ihmisarvo.