Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytölle nimeksi Neila, Aviv, Amina vai Alma?

Vierailija
25.09.2016 |

Kysymys otsikossa :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilma

Vierailija
22/37 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsi ihan suomalainen? Jos on niin ei ainakaan Amina sovi sitten. Se on jotenkin niin etninen nimi. Aviv on muuten vaan outo, en oo kuullut aiemmin. Alma on ihana ja Neila ok.

Muhammedin äidin nimi oli Amina ( vähän verrattavissa kristittyjen Mariaan siis) joten jos ette ole muslimeja niin älkää nyt ainakaan sitä valitko!

Aviv nimestä tulee heti mieleen Tel Aviv -jos ei se haittaa niin sitten.

Eli minä valitsisin Alman.

Ei taitaisi olla muslimimaassa turvassa jos etunimenä olisi Aviv.

Häh, siis miksei? Eikö ap olekaan muslimi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsi ihan suomalainen? Jos on niin ei ainakaan Amina sovi sitten. Se on jotenkin niin etninen nimi. Aviv on muuten vaan outo, en oo kuullut aiemmin. Alma on ihana ja Neila ok.

Muhammedin äidin nimi oli Amina ( vähän verrattavissa kristittyjen Mariaan siis) joten jos ette ole muslimeja niin älkää nyt ainakaan sitä valitko!

Amina tarkoittaa myös yhdellä toisella kielellä luotettavaa, mutta ehkä täytyisi antaa kuitenkin tuon sijaista muoto Amine niin ei tulisi tuota muslimimielleyhtymää. Ja ei haittaa, Aviv tarkoittaa kevättä.

ap

Aviv tuottaa sitten vastaavasti juutalaismielleyhtymän. Eikö ap osaa ajatella, että lapsi joutuu sitä nimeä kantamaan ja kiusaamiset kohtaamaan? 

Vierailija
24/37 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amina on arabi islamilainen nimi joten ei sitä jos ette kyseisiä ole.Aviv taas on juutalainen vanha nimi.

Vierailija
25/37 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amina tarkoittaa myös yhdellä toisella kielellä luotettavaa, mutta ehkä täytyisi antaa kuitenkin tuon sijaista muoto Amine niin ei tulisi tuota muslimimielleyhtymää. Ja ei haittaa, Aviv tarkoittaa kevättä.

ap

Aminohappo tulee mulla mielleyhtymäksi...

Vierailija
26/37 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muslimeja?

Alma olisi minun valintani, jos noista olisi pakko joku ottaa. Neila ehkä. Aviv ja Amina - ei ikinä. Onko burkha jo hankittu tytölle?

Vierailija
27/37 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein mikään miellytä. Aviva voi kuulostaa hyvältä, siinä on sentään jokin logiikka. Voisiko Neilan muuttaa Neelaksi tai Nenaksi, onko sen aivan pakko olla joku noista neljästä. Oletko saamelainen? Tai onko miehesi Tel Avivista?

Vierailija
28/37 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä vain Alma.Jossei kerran ole muslimi taikka juutalainen niin Aminan,Neilan ja Avivin antaminen olis ihan vajakkia.

Vierailija
29/37 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehdotti Alvaa, ihana! Sopii suomalaiselle, noista muista tulee oikeesti joku arabi mieleen.

Vierailija
30/37 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taitaisi olla muslimimaassa turvassa jos etunimenä olisi Aviv.

Häh, siis miksei? Eikö ap olekaan muslimi? 

No ei ole ei, niinhän hän itse kirjoitti.

(Tel )Aviv viittaisi juutalaissympatioihin (muslimien mielestä siis) joten.... Koskaan ei tiedä minkälainen kosmopoliitti omasta lapsesta tulee, mutta hölmöä valita väkisin joku todella omituinen nimi, jonka kaikista merkityksistä ei ole mitään tietoa.

Vierailija
31/37 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miten olisi

Vertrauensvoll?

Frühjahr?

Miksi täytyy kiusata pientä lasta? Antakaa joku kiva sukunimeen sopiva suomalainen nimi.

Vierailija
32/37 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan meidän perheessä ei ole arabi eikä myöskään muslimi enkä ole missään myöskään sanonut, että sukunimi olisi suomalainen tai että oltaisiin ylipäätään etnisesti suomalaisia. ap

Vierailija
33/37 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sukunimenne ei ole suomalainen ettekä ole etnisesti suomalaisia, kaikin mokomin nimetkää lapsenne omaan taustaanne sopivaksi. Mitä sitä täältä kysymään.

Vierailija
34/37 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää tyyppi joka kyselee hihhulinimiä... Vidula on ihana nimi.

Vierailija
35/37 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma on mielestäni noista paras :)

Vierailija
36/37 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan meidän perheessä ei ole arabi eikä myöskään muslimi enkä ole missään myöskään sanonut, että sukunimi olisi suomalainen tai että oltaisiin ylipäätään etnisesti suomalaisia. ap

No miksi sä sitten kyselet vajailla tiedoilla? Täällä on vastattu sun antamien tietojen pohjalta. Noi nimet on hyvin vahvasti arabikulttuuriin leimaavia nimiä ja siksi aika selkeä johtopäätös.

Vierailija
37/37 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissa EI OLE nimeä AMINA,

vaan turkkilaisittain EMINE.

MINULLA on ap:lle uusia ideoita:

Viva, Aida, Alissa, Evena, Adila, Anok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi