Nainen kysyi ensitreffille, että mikä sinun ammatti on ja paljonko ansaitset.
Hän oli tyytyväinen saamiinsa vastauksiin. En enää ikinä halunnut tavata sitä naista. Meni täysin maku.
Kommentit (148)
Mitä muuta odotit? Vähintään 99% naisista on nimenomaan tuollaisia rahan perässä juoksevia verenimijöitä.
Palkan kysyminen nyt on outoa, mutta miksi ammatistakaan ei saisi jutella? Mistä treffeillä sitten saa keskustella, jos ei siitä toisesta ihmisestä?
Ehkäpä nainen testasi vain sitä alatko heti leuhkimaan tuloillasi vai pidätkö matalas profiilia.
Vierailijax kirjoitti:
Hän oli tyytyväinen saamiinsa vastauksiin. En enää ikinä halunnut tavata sitä naista. Meni täysin maku.
Eikö ollut hyvä että hän kysyi sitä jo ekoilla treffeillä eikä vasta myöhemmin?
Tuo on ns. shit test. Oikea vastaus siihen on mikä tahansa, mikä osoittaa rauhallisuutta, itsevarmuutta ja korkeaa statusta.
Vierailija kirjoitti:
Palkan kysyminen nyt on outoa, mutta miksi ammatistakaan ei saisi jutella? Mistä treffeillä sitten saa keskustella, jos ei siitä toisesta ihmisestä?
Lompakkoloisille sama asia. Miksi et itse ilmoita olevasi lähäri paskalla palkalla jo ennen treffejä?
Luonnonvalinta käytännössä. Vain johtajauros saa paritella naaraan kanssa.
hanska kirjoitti:
Tuo on ns. shit test. Oikea vastaus siihen on mikä tahansa, mikä osoittaa rauhallisuutta, itsevarmuutta ja korkeaa statusta.
Varmaan tosi hyvä jatkon kannalta jos valehtelee ammattinsa ja tulonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lompakkoloisille sama asia. Miksi et itse ilmoita olevasi lähäri paskalla palkalla jo ennen treffejä?
'
moni tinder nainen sanoo olevansa jonkin alan akateeminen. sitten kuitenkin olla työttömiä kun tavataan, melkoinen huijaus.
Taisi olla kaverini, oliko naisen nimi Pia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt minulta kysyt niin minäpä vastaan. Mulla on ammatti aina ollut jo profiilissa, oli saitti mikä hyvänsä (oletan että nettideiteistä nyt lähinnä keskustellaan). Useimmat miehet kammoksuu a) korkeakoulutettua ja b) hyvin todennäköisesti paremmin kuin hän tienaavaa naista, niin onpa kortit senkin suhteen avoimet alusta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
moni tinder nainen sanoo olevansa jonkin alan akateeminen. sitten kuitenkin olla työttömiä kun tavataan, melkoinen huijaus.
Miksi akateemisuus kertoisi siitä missä tyyppi on töissä jos on?
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä nainen testasi vain sitä alatko heti leuhkimaan tuloillasi vai pidätkö matalas profiilia.
Kyllä se testati ihan sitä onko miehellä tarpeeksi isot tulot ja tarpeeksi varallisuutta.
Multa tuota kysyi mies. 26-vuotias kauppakorkeaopiskelija. Ei diggaillut alle 2000e tienaavasta lentoemännästä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta odotit? Vähintään 99% naisista on nimenomaan tuollaisia rahan perässä juoksevia verenimijöitä.
Sano 100% vaan, kun sitä kuitenkin ajattelet. Yksikään nainen ei ole sulle riittäävän hyvä, ne rahan perässä juoksevat verenimejät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt minulta kysyt niin minäpä vastaan. Mulla on ammatti aina ollut jo profiilissa, oli saitti mikä hyvänsä (oletan että nettideiteistä nyt lähinnä keskustellaan). Useimmat miehet kammoksuu a) korkeakoulutettua ja b) hyvin todennäköisesti paremmin kuin hän tienaavaa naista, niin onpa kortit senkin suhteen avoimet alusta alkaen.
Miehiä ei kuule vittujakaan kiinnosta huuhaa-akateemisuutesi.
Samaan aikaan kun sinä olet ikiopiskellut turhaan verovaroilla, on halveksimasi amis veloittanut putkimiehenä 50 euroa/tunti työssään jo vuosien ajan maksaen sinun opiskelusi.
Mitäs pahaa tuon kysymisessä oli? Todennäköisesti kumpikaan ei menettänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano 100% vaan, kun sitä kuitenkin ajattelet. Yksikään nainen ei ole sulle riittäävän hyvä, ne rahan perässä juoksevat verenimejät.
Se, että 99% on tuollaisia, ei tarkoita sitä, että 100% ovat tuollaisia.
Haluan köyhän, rikkaan tai jonkun siltä väliltä, itse olen köyhä.
Teit oikein