Eroottisinta mitä mies voi tehdä
On pestä naisensa hiukset lauantaisaunan jälkeen❤️
Kommentit (30)
Heilutella kulliaan yksiössään ja huutaa "Jeah beibi, olen voittaja!"
Vierailija kirjoitti:
Eroottisinta on kun mies tulee taakseni kun istun vaikkaoa sohvalla ja alkaa hieroa paljasta penistään poskeani vasten niin että voin tuntea sen tuoksun
Hyi helvetti.... :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroottisinta on kun mies tulee taakseni kun istun vaikkaoa sohvalla ja alkaa hieroa paljasta penistään poskeani vasten niin että voin tuntea sen tuoksun
Et ymmärrä romantiikasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matami-Matami kirjoitti:
Eroottisinta mitä mies voi tehdä on olla nuori ja hemmetin hyvännäköinen, maata sängyllä alasti kanki kovana ja oottaa, että matami nousee ratsaille. Jihaa!!
Pedo.
Enpä ole pedofiilisiä taipumuksia itsessäni huomannut. En vaan mahda sille mitään, että miehet ovat eroottisimmillaan nuorina n. 21-31 iässä. ;) Papat ei innosta.
Eli olet siis pedofiili. Tuon ikäiset ihmiset ovat lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sensuelli eroottisuus ei ole kaikkien makuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroottisinta mitä mun mies voisi tehdä, on ottaa tiukasti kiinni, taluttaa makkariin ja sanoa käskevällä äänellä, että pue päälle tämä seksiasu ja polvistu ottamaan suihin. Ei hempeilyä mulle kiitos.
N45No hyi. Kuka sua satutti, kun susta on tuollainen tullut?
Miksi olet naisvihaaja?
Palstamammalle korkean statuksen ja paksun lompakon omistaminen.
Nuolettaa peppureikäänsä thaimaalaisella teiniladyboyllä.