Eroottisinta mitä mies voi tehdä
On pestä naisensa hiukset lauantaisaunan jälkeen❤️
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Eroottisinta mitä mun mies voisi tehdä, on ottaa tiukasti kiinni, taluttaa makkariin ja sanoa käskevällä äänellä, että pue päälle tämä seksiasu ja polvistu ottamaan suihin. Ei hempeilyä mulle kiitos.
N45
No hyi. Kuka sua satutti, kun susta on tuollainen tullut?
Hakata naisen kiusaaja. Se olisi eroottisinta mitä mies voi tehdä.
Hitaasti suudella ja hyväillä kunnes olen aivan sekaisin himosta. Se esileikki on kaiken avain. Tai joskus kun hetki on oikea painaa seinää tai pöytää vasten ja ottaa mut just silloin, himon kiilto silmissä. Mielellään niin, että on vaara jäädä kiinni itse teosta...
Ojentaa rajattomalla luotolla olevan Amexin.
Avata hiiiiitaaasti lompakko josta paljastuu suuria seteleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroottisinta mitä mun mies voisi tehdä, on ottaa tiukasti kiinni, taluttaa makkariin ja sanoa käskevällä äänellä, että pue päälle tämä seksiasu ja polvistu ottamaan suihin. Ei hempeilyä mulle kiitos.
N45No hyi. Kuka sua satutti, kun susta on tuollainen tullut?
Entä kuka sua satutti kun olet noin ahdistunut normaalista seksuaalisuudesta?
Eroottisinta mitä mies voi tehdä on olla nuori ja hemmetin hyvännäköinen, maata sängyllä alasti kanki kovana ja oottaa, että matami nousee ratsaille. Jihaa!!
Ei ole mitään yhtä.
Yksi eroottisimmista on, kun mies huolehtii lapsen iltatoimet, lukee hänelle sadun, suukottaa uneen ja tulee sen jälkeen minun luokseni.
Katsoo itsevarmasti, silmät himosta palaen syvälle silmiini, laittaa kämmenen kaulalleni kevyesti painaen, sormet vaginaan, suutelee ja työntää sohvalle tai makkariin rakastelemaan.
Sä oot estynyt :(( mars äitis helmoihin vielä...kasvamaan.
Hyi. Menkää pois mun ketjusta. En halua kuulla teidän pseudoraiskaamisfantasioitanne. Teidän seksuaalisuutenne vaikuttaa tosi oksettavalta, siskot. Hellyys on seksikästä ja eroottista ja tuo hyvän mielen. 💘 ☺️ ap
Käy hakemassa byggmaxista vasaran ja tekee talon viikossa samalla lapsia hoitaen ja töissä käyden (palomies) tietenkin. Omistaa veneen, kalliin auton ja tilillä miljoona. Harrastuksenaan kuiskailee hevosilleen ja kouluttaa koiria pelastamaan ihmisiä raunioista. Rakastellesa aika "viikko" kuluu kuin siivillä ja enkelten kuorolaulu vain korvissa soi..
Vierailija kirjoitti:
N45
No hyi helvetti tollanen vanha rupsahtanut riivinrauta jossain nuhjuisissa seksihepeneissä. En voi kuvitella mitään epäeroottisempaa.
Matami-Matami kirjoitti:
Eroottisinta mitä mies voi tehdä on olla nuori ja hemmetin hyvännäköinen, maata sängyllä alasti kanki kovana ja oottaa, että matami nousee ratsaille. Jihaa!!
Pedo.
Matami-Matami kirjoitti:
matami yök!
Niska/päähierontaa kera niska-kaulasuudelmat, silleen ihanasti imutellen! Auts!
Vierailija kirjoitti:
Matami-Matami kirjoitti:
Pedo.
Enpä ole pedofiilisiä taipumuksia itsessäni huomannut. En vaan mahda sille mitään, että miehet ovat eroottisimmillaan nuorina n. 21-31 iässä. ;) Papat ei innosta.
N45