Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eroottisinta mitä mies voi tehdä

Vierailija
24.09.2016 |

On pestä naisensa hiukset lauantaisaunan jälkeen❤️

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroottisinta mitä mun mies voisi tehdä, on ottaa tiukasti kiinni, taluttaa makkariin ja sanoa käskevällä äänellä, että pue päälle tämä seksiasu ja polvistu ottamaan suihin. Ei hempeilyä mulle kiitos.

N45

Vierailija
2/30 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroottisinta mitä mun mies voisi tehdä, on ottaa tiukasti kiinni, taluttaa makkariin ja sanoa käskevällä äänellä, että pue päälle tämä seksiasu ja polvistu ottamaan suihin. Ei hempeilyä mulle kiitos.

N45

No hyi. Kuka sua satutti, kun susta on tuollainen tullut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakata naisen kiusaaja. Se olisi eroottisinta mitä mies voi tehdä.

Vierailija
4/30 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää käteen

Vierailija
5/30 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti suudella ja hyväillä kunnes olen aivan sekaisin himosta. Se esileikki on kaiken avain. Tai joskus kun hetki on oikea painaa seinää tai pöytää vasten ja ottaa mut just silloin, himon kiilto silmissä. Mielellään niin, että on vaara jäädä kiinni itse teosta...

Vierailija
6/30 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojentaa rajattomalla luotolla olevan Amexin.

Vierailija
7/30 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoda kaljaa!

Vierailija
8/30 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avata hiiiiitaaasti lompakko josta paljastuu suuria seteleitä.

Vierailija
9/30 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

No hyi. Kuka sua satutti, kun susta on tuollainen tullut?

Entä kuka sua satutti kun olet noin ahdistunut normaalista seksuaalisuudesta?

Vierailija
10/30 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroottisinta mitä mies voi tehdä on olla nuori ja hemmetin hyvännäköinen, maata  sängyllä alasti kanki kovana ja oottaa, että matami nousee ratsaille.  Jihaa!!

Vierailija
11/30 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään yhtä.

Yksi eroottisimmista on, kun mies huolehtii lapsen iltatoimet, lukee hänelle sadun, suukottaa uneen ja tulee sen jälkeen minun luokseni.

Katsoo itsevarmasti, silmät himosta palaen syvälle silmiini, laittaa kämmenen kaulalleni kevyesti painaen, sormet vaginaan, suutelee ja työntää sohvalle tai makkariin rakastelemaan.

Vierailija
12/30 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuolla pyllynreikää

Vierailija
13/30 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot estynyt :(( mars äitis helmoihin vielä...kasvamaan. 

Vierailija
14/30 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Menkää pois mun ketjusta. En halua kuulla teidän pseudoraiskaamisfantasioitanne. Teidän seksuaalisuutenne vaikuttaa tosi oksettavalta, siskot. Hellyys on seksikästä ja eroottista ja tuo hyvän mielen. 💘 ☺️ ap

Vierailija
15/30 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hakemassa byggmaxista vasaran ja tekee talon viikossa samalla lapsia hoitaen ja töissä käyden (palomies) tietenkin. Omistaa veneen, kalliin auton ja tilillä miljoona. Harrastuksenaan kuiskailee hevosilleen ja kouluttaa koiria pelastamaan ihmisiä raunioista. Rakastellesa aika "viikko" kuluu kuin siivillä ja enkelten kuorolaulu vain korvissa soi..

Vierailija
16/30 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N45

No hyi helvetti tollanen vanha rupsahtanut riivinrauta jossain nuhjuisissa seksihepeneissä. En voi kuvitella mitään epäeroottisempaa.

Vierailija
17/30 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matami-Matami kirjoitti:

Eroottisinta mitä mies voi tehdä on olla nuori ja hemmetin hyvännäköinen, maata  sängyllä alasti kanki kovana ja oottaa, että matami nousee ratsaille.  Jihaa!!

Pedo.

Vierailija
18/30 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matami-Matami kirjoitti:

matami yök!

Vierailija
19/30 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niska/päähierontaa kera niska-kaulasuudelmat, silleen ihanasti imutellen! Auts!

Vierailija
20/30 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matami-Matami kirjoitti:

Pedo.

Enpä ole pedofiilisiä taipumuksia itsessäni huomannut. En vaan mahda sille mitään, että miehet ovat eroottisimmillaan nuorina n. 21-31 iässä. ;) Papat ei innosta.