Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies inhoaa ensimmäisen liiton lasta

Vierailija
24.09.2016 |

Muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies inhoaa kumpaakin mun ekan avioliiton lasta. Hemmottelee meidän yhteistä. Minä olen kahden perheen välissä, surullisena.

Minä voin kertoa millaisia sinun ekan avioliiton lapset on aikuisina. Rikkinäisiä, masentuneita ja vihaavat sinua yli kaiken. Sinä et nyt puolusta heitä. Nyyh, nyyh, surullisena olet, mutta jos oikeasti ymmärtäisit, niin eroaisit miehestäsi. Koskaan ei ole liian myöhäistä ryhtyä puolustamaan lapsiaan.

Tämä!

Ja aiheesta tulee vihaamaankin, tuollaisten ihmisten ei olisi pitänyt koskaan lisääntyä.

Vierailija
22/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te menette yhteen miehen kanssa joka ei tykkää teidän lapsesta? Ja miksi teette sen miehen kanssa lisää kersoja???

No meillä se selvis vasta vuosien myötä, kun niitä yhteisiä lapsiakin oli jo maailmassa. Miten lie peitellyt siihen saakka. Paska homma mutta minkäs narskulle mahtaa.

- ei ap

Se että ei pidä aiemmista, toisen miehen/naisen lapsista ei tee kenestäkään narskua. Mä vaan ihmettelen mikä ihmeen pakko kenenkään on mennä yksiin sellaisen kanssa jolla on niitä aiempia lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei kellään muulla ole noin paskaa miestä..

Olipa taas mielenkiintoinen ketju. Kun mies ei pidä lapsipuolistaan niin hän on paska ja kun äitipuoli valittaa täällä ettei pidä miehensä lapsista, niin taas mies on paska kun antaa lastensa tulla vierailulle ja kiusaamaan äitipuolta. Tukea sataa ovista ja ikkunoista joissa muistutetaan ettei tarvitsekaan niistä vieraista lapsista pitää, ne kun eivät ole omia.

Ihan sama onko mies vai nainen. Jos inhoaa syytöntä lasta, on paska. Ei kai tämä mikään sukupuolikysymys ollu..

Niin no, kenenkään ei ole pakko lyöttäytyä yksiin sellaisen kanssa jolla on äpäriä entisestä elämästä. Muutenkin kannattaisi pikkuisen tarkemmin miettiä kenen kanssa niitä kakaroita alkaa vääntämään, niin ei sitten tarvitse hetken päästä etsiä niille uutta isukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi