Gracon uusi Earthmother-kuosi
Kaunishan tuo on ja melkein voisi tuollaisen ottaa, jos matkiksia olisin hankkimissa. Muistuttaa mielestäni vaan erehdyttävästi Marimekon Unikko-kuosia, eikö??? Hassuja yhdennäköisyyksiä sattuu silmään, vai liekö tarkoituskin potentiaalisia ostajaehdokkaita ajatellen;) Marimekkohan on brandi, joka myy maailmanlaajuisesti.
Kommentit (4)
kävin jyväskylässä ja näin kuosin ihan livenä ja tuli vaan mieleen miten ihana RETROmainen kukkakuosi, ajattelin heti että tämä retro missä siis kaikkialla paljon kaikenlaista kukkaa on tarttunut rataskuoseihinkin trendi kun nyt retro näyttää olevan, en itse edes ajatellut unikkoa vaikka meillä on kotona unikkoa lakanoina ja lastenhuone verhoista, lakanoihin, katosverhoon ja hoitopöydän alustaan unikkoa.
No jos onkin kopio, pidin siitä paljon :) matkikset kun pitäisi vielä hankkiakkin, tosin kaukalona (autobaby) tuota ei kuulema saa mitä harmittelen kovasti.
tuusis
jessiliina: lastentarvikkeen sivuilta löydät nämä gracon 2006 uudet rataskuosit.
Ja sitten tuosta earthmother-kuosista, itsekin ihastuin kyseiseen malliin, mutta kuitenkin ostettiin sitten ne hopeanharmaat missä vihreitä tehosteita, kun itse olen sitä tyyppiä että saattaisin äkkiä kyllästyä nuihin " kukkajuttuihin" .
Kieltämättä itsekin ekaksi ajattelin, et on mallia marimekko, mut ei se minua mitenkään häirinnyt enkä ajatellut että olisi kopio.
Kun onhan noita " kukkajuttuja" muutenkin paljon markkinoilla, niin en miellä sitä marimekon yksinoikeudeksi.
M@nsikk@
Itsekin huomasin heti että muistuttaa erehdyttävästi marimekon unikkoa, joka se ei todellakaan ole. Oikeen ärsyttää nuo " melkein" kuviot. Itse en ostaisi kopiota, vaikka sinänsä ihan nätti ratas onkin. Tuota samaa kangasta olen nähnyt myytävän verhona ja jopa kalliimpaan hintaan kuin aito unikko:(
Jotenkin hullulta tuntuu että niinkin laadukas ja hyvä ratasmerkki grago viitsii alentua moiseen sikailuun...