Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 vuotias joka ei viitsi tehdä mitään itse.

Vierailija
24.09.2016 |

😭
Miten pilalle voidaan pentu lelliä?!
Pitäisi pukea, pitäisi etsiä lelut, siis aivan kaikki tehdä puolesta!
Ja minä kun en ryhdy 3-vuotiaan palvelijaksi kakara alkaa rääkyä ku elävältä syötäisiin.

Ps; ei ole oma vaan miehen lapsi kyseessä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on uusperhe johon kuuluu samantyylinen 3-vuotias. Ollaan pidetty tiukka linja, että pojalta vaaditaan omatoimisuutta ja käytöstapoja koska hän siihen pystyy. Osaa mainiosti halutessaan pukea sukat ja käydä potalla. Joskus testaa, mutta meillä ei sit puistoon lähdetä ollenkaan jos poju vaatii että hänet puetaan. Muut 4 lasta menee ja kiukkupussi jää kotiin. Kahdesti teki niin ja sen jälkeen sukat menny hyvin jalkaan. Myöskään ruokapöydästä ei lähdetä ilman kiitosta. Kerran istui 2 tuntia siinä ja kieltäytyi sanomasta kiitosta. Sitten sanoi kiitos kun oli saanut jääräiltyä tarpeeksi. Kyse on siis täysin uhmasta, ei siitä ettei osaa.

Äitinsä luona häneltä eikä isoveljeltään vaadita mitään. Ei tarvi kiittää, ei tarvi viedä astioita pöydästä, hampaatkin pestään 10-vuotiaalta isoltaveljeltä. 3-vuotias juo velliä tuttipullosta ja äiti kantaa joka paikkaan. Syöttääkin vielä varmaan.

Meillä eletään meidän säännöillä äidin lepsuilusta huolimatta.

Asiasta kolmanteen, vanhempien tehtävä on pestä vielä 10-vuotiaalta hampaat. Tämä on ihan hammaslääkäreiden suositus, ei mikään paapomien vanhempien halu.

Vierailija
42/45 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö 10-vuotiailta hampaita pestä. Mun tyttö on erikoishammaslääkärin vakiasiakas (oikomishoito) ja hänen ohjeensa on, että lapsi itse pesee useimmiten ja pari krt viikossa vanhemmat pesee. Sähköhammasharja. Muksu 6 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän lapsista huolehditaan. Niin kauan kuin lapset tarvitsevat. Ne kiilaa ap:n miehen räkänokan ohi joka asiassa, koska heistä on pidetty huolta.

Vierailija
44/45 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsille tulee fantastinen etumatka teidän lapsiin nähden. Ette tiedäkään, miten paljon enemmän lapsille jää energiaa kehittyä kun heistä pidetään huolta.

43

Vierailija
45/45 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 3v osasi sen ikäisenä kirjoittaa, tehä oman leipänsä, pyyhkiä, käyttää itse youtubea, pukea ja valkata ite vaattensa, riisua,pyöräillä. Ei kaikkea tarvi lapselle tuoda nenän eteen. Nyt 5v ja osaa enemmän arkijuttuja kuin miehen passattu 7v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme