kerronpa teille totuuden miehen ihastumisesta
Kun mies flirttailee teille, kertoo hauskoja juttuja, on charmantti ja pyrkii lähellenne ja yrittää saada sinut hymyilemään ja nauramaan. Ei, hän ei ole totaalisen ihastunut. Hän haluaa vain leikkiä, vaikka kuvittelette yleensä jo pilvilinnoja, kun tämä mies on niin ihastunut ja ihana.
Kun mies on ääriään myöten ihastunut, alfoinkin on kuin ujo pikkupoika. Hän saattaa jopa pelätä sinua ja mennä karkuun. Vähintään se hauska jutunheittäjä ja gentlemanni katoaa ja tilalle tulee seurassasi ujosteleva ja takelteleva, heikoilla oleva ihminen. Epävarmuudessaan sydäntä myöten ihastunut mies saattaa jopa tylyillä sinulle ja olla vaikea.
Kommentit (101)
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sitten jos se toinen on yhtä ujo, eikä uskalla tehdä mitään aloitetta, niin miten nämä 2 sitten löytävät toisensa?
Jos ujo tunnistaa ujon, mutta kuitenkin vaistoaa kiinnostusta, täytyy vain uskaltaa. Vaikka kuinka pelkäisi mokaavansa. Ei ole mikään moka kysyä, haluaisiko toinen vaikka lähteä perinteisesti leffaan. Jutun juurta löytyy sitten siitä leffasta vaikka. Tai jos on kaveriporukalla menossa esim. jotain matsia katsomaan tai konserttiin, niin huolettomasti voi kysyä, että kiinnostaisiko lähteä mukaan, olis ihan kivaa, jos tulisit. Sanaa 'treffeille' ei tarvitse ikinä käyttää. Ja takaan, että oli vastaus sitten myöntävä tai kieltävä, niin ujo ihminen esittää sen nätisti.
Leffa ja porukalla konserttiin ovat varmaan kaksi huonointa deitti-ideaa. Miten tuossa rakennat keskinäistä kemiaa, tutustut ja luot läheisyyttä?
No jos ne on niin ujoja et vierekkäin istuminen leffassakin on jo tosi kemiaa ja läheisyyttä. Pienin askelin lapsikin opettelee kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaatko, että kun se alfa menee ujoksi niin se on oikeasti ihastunut?
Niin totta ap mutta naiset lankeaa aina näihin piirittäjiin. Ja lainaamaani vastaus: ihastumishormonit aiheuttaa ujouden joten kyllä.
Voitko selventää ihastumishormoneiden aiheuttamaa ujoutta?
En jaksa. Google.
Esität väitteen ja kuulija joutuu todistamaan sen todeksi? Hienoa. Sittenhän minäkin voin väittää mitä haluan.
puhelimella on vaikea linkittää, tomppeli
Ei osaa linkittää puhelimella ja haukkuu täten muita tomppeliksi. Asia selvä.
Ihastukseni lohkaisee jatkuvasti yhtä osuvia kommentteja. Siksi hänestä tykkäänkin. Lempeä, rohkea ja terävä kuin partaveitsi.
Entäs se, kun mies alkaa yhteisessä kaveriporukassa hieman välttelemään? Kahdenkesken juttu luistaa hyvin mutta yhteisten kavereiden ollessa läsnä, hän ottaa hyvin minimaalisesti kontaktia ja katselee seinille, vilkuilee "huomaamatta". En ole mikään karmea suohirviö myöskään, vaan ihan nätti nainen, mistään noloudesta minua kohtaan ei ole kyse. Yrittääkö tämä mies peittää omaa kiinnostumistaan kavereilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin totta ap mutta naiset lankeaa aina näihin piirittäjiin. Ja lainaamaani vastaus: ihastumishormonit aiheuttaa ujouden joten kyllä.
En jaksa. Google.
Esität väitteen ja kuulija joutuu todistamaan sen todeksi? Hienoa. Sittenhän minäkin voin väittää mitä haluan.
Ihastukseni lohkaisee jatkuvasti yhtä osuvia kommentteja. Siksi hänestä tykkäänkin. Lempeä, rohkea ja terävä kuin partaveitsi.
Ehkä olenkin hän. Kukaan ei nimittäin tiedä mun käyvän täällä.
Taisin juuri huomata, että pienen elämäni aikana en ole tainnut ihastua ääräni myöten koskaan. - No onneksi olen nyt sinkku, muutenhan sitä varmaan alkaisin epäilemään ja tai ainakn luulemaan, että olen mennyt asettumaan väärän ihmisen kanssa yhteen... Vai onko tämä saman samalla syy siihen, miksi olen sinkku.
jaa no mulla on sellanen ongelma että musta kiinnostuu vain arabit ja mustat?mistä tää kertoo?olen hoikka, nuori ja ihan kivannäköinen.tää on tosi ärsyttävää!mä haluaisin ihan suomalaisen miehen(miksei tietenkin kävisi esim.ruotsalainenkin), mutta näitä edellä mainittuja miehiä en suostu edes katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
jaa no mulla on sellanen ongelma että musta kiinnostuu vain arabit ja mustat?mistä tää kertoo?olen hoikka, nuori ja ihan kivannäköinen.tää on tosi ärsyttävää!mä haluaisin ihan suomalaisen miehen(miksei tietenkin kävisi esim.ruotsalainenkin), mutta näitä edellä mainittuja miehiä en suostu edes katsomaan.
Sulla on varmaan sellane resting bitch face?
Vierailija kirjoitti:
Kun mies flirttailee teille, kertoo hauskoja juttuja, on charmantti ja pyrkii lähellenne ja yrittää saada sinut hymyilemään ja nauramaan. Ei, hän ei ole totaalisen ihastunut. Hän haluaa vain leikkiä, vaikka kuvittelette yleensä jo pilvilinnoja, kun tämä mies on niin ihastunut ja ihana.
Kun mies on ääriään myöten ihastunut, alfoinkin on kuin ujo pikkupoika. Hän saattaa jopa pelätä sinua ja mennä karkuun. Vähintään se hauska jutunheittäjä ja gentlemanni katoaa ja tilalle tulee seurassasi ujosteleva ja takelteleva, heikoilla oleva ihminen. Epävarmuudessaan sydäntä myöten ihastunut mies saattaa jopa tylyillä sinulle ja olla vaikea.
Minulla on kohta 40 vuoden kokemus ihastuneista miehistä, rakastuneista miehistä, sitoutuneista miehistä, pelimiehistä, kokemattomista miehistä (pojista), kokeneista miehistä... enkä tunnista kuvaamaasi ilmiötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa. Google.
Oisitpa. Oletko kirjoitellut kaipaus -keskusteluun? Kehen sä olet ihastunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan sellane resting bitch face?
Voipi olla..osa ihmisistä sanoo, että näytän iloiselta ja osa sanoo taas minun näyttävän vakavalta.Ehkä musta paistaa katkeruus ja vakavuus.
Vierailija kirjoitti:
Tokan kappaleen mies voi olla myös mies, jota ei kiinnosta. En oikein koskaan ihastu naisiin, en ota yhteyttä ja pysyn etäisenä ja asiallisena. Ilmeisesti he sitten tulkitsevat sen väärin, koska roikkuvat minussa epätoivoisesti.
Oot jännämies, siksi muijat roikkuu sun perässä
Yksi pointti tähän: ihastunutkin voi, jos tuntee olonsa turvalliseksi toisen seurassa, käyttäytyä läppää heittäen ja näennäisen rennosti, vaikka olisikin puissa ja jännittynyt rennon ulkokuoren takana. Itse pystyn useimmiten aika hyvin kokoamaan itseni vaikka sisällä tuntuu pahalta. Eli ei se aina näy päälle ainakaan selvästi.
Suomessa on piilotettujen tunteiden kulttuuri joka on erityisen voimakkasti vallitsevana miesten parissa. Tunteensa ilmaisevaa miestä pidetään heikkona. Ihastuminen menee sellaiselle sektorille jota on lähtökohtaisesti vaikea käsitellä miehisessä tunnekehyksessä. Syvien henkilökohtaisten tunteiden ilmaiseminen ja häpeän pelko tekee miehestä haavoittuvan. Syystä siitä tilanne hämmentää ja pelottaa useimpia miehiä. Tekisi mieli, muttei kuitenkaan ole pelimerkkejä tilanteen hoitamiseksi kunnialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksen saisi "langeta" kun haluan itsekin vain pitää hauskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua myös vihasta kohdetta kohtaan että käyttäytyy noin.
Kyllä viha saa käyttäytymään toisella tavalla eikä aiheuta mitään takeltelua eikä ujoutta. Adrenaliini saa aivan eri asioita aikaan. Mä olen erittäin itsevarma, jos tunnen vihaa tai suuttumusta.
Rakastuneena just tuollainen kuin ap kuvaa. Saattaa äänikin sortua kuin jollain vituin teinipojalla. 😯
Joku erityinen syy miksi teini-ikäisistä pojista käytät tässä yhteydessä nimitystä "vitun teinipojat"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua myös vihasta kohdetta kohtaan että käyttäytyy noin.
Kyllä viha saa käyttäytymään toisella tavalla eikä aiheuta mitään takeltelua eikä ujoutta. Adrenaliini saa aivan eri asioita aikaan. Mä olen erittäin itsevarma, jos tunnen vihaa tai suuttumusta.
Rakastuneena just tuollainen kuin ap kuvaa. Saattaa äänikin sortua kuin jollain vituin teinipojalla. 😯
Joku erityinen syy miksi teini-ikäisistä pojista käytät tässä yhteydessä nimitystä "vitun teinipojat"?
Pipoa vähän löysemmälle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa. Google.
En muistaakseni ole kirjoittanut kyseiseen keskusteluun. Valitettavasti mun täytyy kertoa että olen nainen ja ihastunut mieheen. Lienet itsekin nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa. Google.
Tuossa en ollut minä, hyvin bongattu, se olisi voinut olla. Kirjoittanut kaipauksia, mutta kohde kyllä jo tunnistanut minut ja valitettavasti on mies. Minä taas en ole.
Voi hitto, menin kai lankaan. Eräs mies käyttäytyi tavatessamme ensimmäisen kappaleen lailla, ja jo toisella tapaamiskerralla kertoi olevansa ihastunut. Kai se vieläkin vain leikkii kanssani, ehkä pitää vain erota. Vittu.
/ Sanon vain että miehiä on monenlaisia. Olemme mieheni kanssa sellaisia, ettemme tykkää leikkiä tai pelailla mitään pelejä, vaan asioista sanotaan suoraan miten ne ovat eikä esitetä mitään. Tämä on itse asiassa kolmas suhteeni, eikä kyllä aiemmissakaan ole mitään ujoja pikkupoikia näkynyt. No, ehkä he eivät ole sitten koskaan olleet oikeasti ihastuneita, vaikka ovatkin olleet ensimmäisiä sillä saralla :D
Miksi pitikin avata tämä ketju. Olen ajatellut eräästä työpaikan miehestä että meillä on jotain välillämme. Pitkiä katseita, vaivautuneisuutta ja toisten seurassa olemme paljon rennompia mutta toistemme niin jännittyneitä. Kaksin olemme vapautuneempia.
Olen sitten miettinyt että jos mies olisi ihastunut se käyttäytyisi kuten alfauros. Mutta ei ehkä sittenkään.
No mies on naimisissa :(