kerronpa teille totuuden miehen ihastumisesta
Kun mies flirttailee teille, kertoo hauskoja juttuja, on charmantti ja pyrkii lähellenne ja yrittää saada sinut hymyilemään ja nauramaan. Ei, hän ei ole totaalisen ihastunut. Hän haluaa vain leikkiä, vaikka kuvittelette yleensä jo pilvilinnoja, kun tämä mies on niin ihastunut ja ihana.
Kun mies on ääriään myöten ihastunut, alfoinkin on kuin ujo pikkupoika. Hän saattaa jopa pelätä sinua ja mennä karkuun. Vähintään se hauska jutunheittäjä ja gentlemanni katoaa ja tilalle tulee seurassasi ujosteleva ja takelteleva, heikoilla oleva ihminen. Epävarmuudessaan sydäntä myöten ihastunut mies saattaa jopa tylyillä sinulle ja olla vaikea.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee useisiin naisiin. Sitä kykenee joko katsomaan ihastustaan liian pitkään tai ei ollenkaan silmiin. Ihastuneet tunnistaa usein välttelevästä katseesta ja tahattomista mikroeleistä. Aivot jäätyy ja keskustelun seuraaminen tuottaa suuria vaikeuksia.
Allekirjoitan täysin. Saatan myös puhua mitä sattuu. Muuten ei ole mitään ongelmaa, mutta sen ihastuksen seurassa pasmat sekoaa täysin. Olen niin kuin joku rakastunut teinityttö, joka ei uskalla kertoa sille komealle pojalle tunteistaan tai jos yrittäisi, niin menisi ihan lukkoon.
Katseen välttely johtuu siitä, että pelkää sen miehen lukevan mun tunteet silmistä.
Miehet eivät tajua tätäkään. Eli kun nainen ei ole yhtään kiinnostunut, niin silloin hän katsookin helposti ja rohkeasti silmiin. Se silmiin katsominen tulkitaan sitten heti vähintään kiinnostukseksi tai jopa aloitteeksi vaikka nimenomaan silloin nainen ei ole yhtään ihastunut.
Mites sitten jos se toinen on yhtä ujo, eikä uskalla tehdä mitään aloitetta, niin miten nämä 2 sitten löytävät toisensa?
Vierailija kirjoitti:
Mites sitten jos se toinen on yhtä ujo, eikä uskalla tehdä mitään aloitetta, niin miten nämä 2 sitten löytävät toisensa?
Miehen kannattaa rohkaistua koska aika moni nainen ei vain tee sitä. Jos siis haluaa naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä tyttösten satutunti taas menossa. Pysykää linjoilla.
Ikävää olla noin kyyninen. Tiedän itsestäni naisena, että ihastuksen seurassa sanat sekoaa ja jäädyn kokonaan, välttelen katsetta ja olen nolo. Normaalisti kaikkea muuta. Jälkeen päin harmittaa, että miksi en pysty olemaan luonteva, mutta niin se vain rakastuminen jäädyttää aivot ja sytyttää kaikki muut paikat tuleen.
Mitä kyynistä tuossa oli, itse en ainakaan pysty sitä löytämään.
Löydän ainoastaan rehellisen kannanoton hupakoiden höppänyydestä.
Luulin olevani ainoa joka käyttäytyy kyseisellä tavalla ihastuessaan.
Monelle naiselle on vain tuttua se, että kun mies on alusta asti "ääriään myöten ihastunut", ja nainen itse lämpiää hitaammin, tapailusta voi tulla ahdistavaa. Voimakkaasti ihastunut mies voi viestittää käytöksellään: "Teen mitä tahansa, että sinä rakastaisit minua", ja tällainen tarvitsevuus voi saada aikaan torjuntareaktion.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies flirttailee teille, kertoo hauskoja juttuja, on charmantti ja pyrkii lähellenne ja yrittää saada sinut hymyilemään ja nauramaan. Ei, hän ei ole totaalisen ihastunut. Hän haluaa vain leikkiä, vaikka kuvittelette yleensä jo pilvilinnoja, kun tämä mies on niin ihastunut ja ihana.
Kun mies on ääriään myöten ihastunut, alfoinkin on kuin ujo pikkupoika. Hän saattaa jopa pelätä sinua ja mennä karkuun. Vähintään se hauska jutunheittäjä ja gentlemanni katoaa ja tilalle tulee seurassasi ujosteleva ja takelteleva, heikoilla oleva ihminen. Epävarmuudessaan sydäntä myöten ihastunut mies saattaa jopa tylyillä sinulle ja olla vaikea.
Ap, kuinka usein ihastut? Oletko tällä hetkellä ihastunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee useisiin naisiin. Sitä kykenee joko katsomaan ihastustaan liian pitkään tai ei ollenkaan silmiin. Ihastuneet tunnistaa usein välttelevästä katseesta ja tahattomista mikroeleistä. Aivot jäätyy ja keskustelun seuraaminen tuottaa suuria vaikeuksia.
Allekirjoitan täysin. Saatan myös puhua mitä sattuu. Muuten ei ole mitään ongelmaa, mutta sen ihastuksen seurassa pasmat sekoaa täysin. Olen niin kuin joku rakastunut teinityttö, joka ei uskalla kertoa sille komealle pojalle tunteistaan tai jos yrittäisi, niin menisi ihan lukkoon.
Katseen välttely johtuu siitä, että pelkää sen miehen lukevan mun tunteet silmistä.
Miehet eivät tajua tätäkään. Eli kun nainen ei ole yhtään kiinnostunut, niin silloin hän katsookin helposti ja rohkeasti silmiin. Se silmiin katsominen tulkitaan sitten heti vähintään kiinnostukseksi tai jopa aloitteeksi vaikka nimenomaan silloin nainen ei ole yhtään ihastunut.
Mulla se riippuu vähän mielialasta. Eli joskus kun tuntuu hyvältä, hukuttaudun hänen silmiinsä, ja sitten joskus välttelen katsetta, kun tuntuu siltä, että ei tuo ole kuitenkaan kiinnostunut ja haluan juuri kätkeä ne omat tunteet häntä kohtaan. Mutta yhtä lailla menen sekaisin hänen läsnäollessa ja olen rakastunut, katsoin silmiin tai en...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannattaa rohkaistua koska aika moni nainen ei vain tee sitä. Jos siis haluaa naisen.
Näin on.
T. Arka nainen (mitä tulee rakkauteen, ei muuten)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän hyvin itsensä tunteva aikuinen nainen pysty ihastuneena katsomaan miestä silmiin. Katseen välttely on teinien ja ujojen juttu.
Aah, ihanaa! Eli kaikki maailman miehet ovat ihastuneita minuun. Suurin osa juoksee nimittäin karkuun minut nähdessään ja loput heittäytyvät tuppisuiksi jos liityn seuraan. ^ ^ Oon luullu, että olisin vaan ruma.
hanska kirjoitti:
Monelle naiselle on vain tuttua se, että kun mies on alusta asti "ääriään myöten ihastunut", ja nainen itse lämpiää hitaammin, tapailusta voi tulla ahdistavaa. Voimakkaasti ihastunut mies voi viestittää käytöksellään: "Teen mitä tahansa, että sinä rakastaisit minua", ja tällainen tarvitsevuus voi saada aikaan torjuntareaktion.
Hölynpölyä. Vaikka olen hitaasti lämpiävä yleensä niin kun se oikea osuu kohdalle ei tarvitsevuus haittaa yhtään. Tulee vain tunne, että olen haluttu. Kun tarvitsevuuteen sekoittuu päättäväisyyttä on se menoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kokemusta sekä panikoivista välttelijöistä että aktiivisista piirittäjistä. Ensimmäisten kanssa jutut ei edenneet mihinkään, toisten kanssa parisuhteeksi ja yksi sitten avioliittoon asti. Eli ei se flirttailija aina ole mikään pelimies.
Samoin, vieläpä niin, että ne panikoivat välttelijät ovat olleet suomalaisia (viime vuosituhannella) ja aktiiviset piirittäjät ulkomaalaisia. Seurustelin parin saksalaisen kanssa ennen muuttoa Norjaan, eikä täälläkään kukaan ole ujostellut, onneksi, en varmaan tajuaisi sellaisesta mitään :D Onko tämä kainostelu jokin suomalainen erikoisuus, vai onko miehen yleensä helpompi lähestyä ulkomaalaista naista?
Vierailija kirjoitti:
Jos ujo tunnistaa ujon, mutta kuitenkin vaistoaa kiinnostusta, täytyy vain uskaltaa. Vaikka kuinka pelkäisi mokaavansa. Ei ole mikään moka kysyä, haluaisiko toinen vaikka lähteä perinteisesti leffaan. Jutun juurta löytyy sitten siitä leffasta vaikka. Tai jos on kaveriporukalla menossa esim. jotain matsia katsomaan tai konserttiin, niin huolettomasti voi kysyä, että kiinnostaisiko lähteä mukaan, olis ihan kivaa, jos tulisit. Sanaa 'treffeille' ei tarvitse ikinä käyttää. Ja takaan, että oli vastaus sitten myöntävä tai kieltävä, niin ujo ihminen esittää sen nätisti.
Vierailija kirjoitti:
Aah, ihanaa! Eli kaikki maailman miehet ovat ihastuneita minuun. Suurin osa juoksee nimittäin karkuun minut nähdessään ja loput heittäytyvät tuppisuiksi jos liityn seuraan. ^ ^ Oon luullu, että olisin vaan ruma.
Sarkasmiahan tuo on, mutta ei rumuus ole ikinä ollut mikään este parisuhteelle. Eikä se keskinäinen kemia edes riipu ulkonäöstä. Huono itsetunto kyllä saa vetäytymään kuoreensa ja torjumaan lähestymisyritykset, ellei toinen osapuoli sitten näe sen kuoren läpi ja ole sitkeä.
Painukoon kuuseen, jos ilkeilee itselleen tärkeälle ihmiselle. Eihän tuollaista kusipäätä kukaan halua.
Voi vittu. Älkää nyt missään nimessä kuvitelko, että jos menen teitä karkuun enkä katso silmiin, että olisin suuresti ihastunut. Minä ainakin flirttailen avoimesti ja katson lämpimästi silmiin ihastuneena.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on, että ainakin naisen nappaa se joka ehtii ensin. On hölmöä antaa ujouden estää tekemästä aloitetta. Olen sitä mieltä että kyse toisekseen loppupeleissä on tekosyystä kun kasvojen menetys ja pakit pelottavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt ei ollut mitään uutta, huomattu on.
Palstalla on usein tarinoita:
"työpaikalla on ihana mies. Nauramme paljon yhdessä, hän föirttailee jatkuvasti minulle ja hakeutuu seuraani. Mutta olen/mies on parisuhteessa. Olemme ääriään myöten ihastuneita, mitä tehdä.Naisen pitää tehdä aloite. Mies selvästi haluaa kokea onnen tuon naisen kanssa mutta ei pysty pettämään nykyistä naistaan, vaikka tunteet ovatkin häntä kohtaan jo kuolleet. Kaikki miehet kun eivät ole sikoja, vaikka täällä joskus muuta väitetäänkin.
No mitäs sitten tapahtuu kun se ihana nainen on sen aloitteen tehnyt?
Kun mies ei halua pettää.
Ei vissiin mitään tai sitten mies pettää.
Ja on säälittävä rassukka joka piti pelastaa kun ei itse kykene irtautumaan.
Vässykkä on se joka ei voi lähteä suhteesta ilman että on uusi Justiina katsottu valmiiksi pesemään kalsarit.