Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vuohilla kaikki ok?

Vierailija
24.09.2016 |

Poden darrasta maailmantuskaa ja en halua lihaa pitsaani.

MUTTA rupesin miettimään, että jos vuohenjuusto tehdään vuohen maidosta niin onko se ok? Koska mä en oo kuullut, että vuohia tehotuotettaisiin ja niillä olis asiat yhtä huonosti kun vaikka lehmillä. Toisaalta se voi myös johtua siitä, että suljen tehokkaasti silmäni maailman pahuudelta.

Tietääkö joku, onko maailman vuohilla kaikki ok? Voinko syödä vuohenjuustoa ilman pahempia itkumorkkiksia?

Mä oon darrasena aina vähän yliherkkä kaikelle maailmassa vellovalle pahuudelle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi.

Vuohia samalla tavalla keinosiemennetään ja kilit viedään niiltä, jotta maito voidaan kerätä ihmisille.

Uroskilit tapetaan hyödyttöminä, naaraspuoliset otetaan käyttöön.

Kiitos valinnastasi <3

Vierailija
2/6 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi.

Vuohia samalla tavalla keinosiemennetään ja kilit viedään niiltä, jotta maito voidaan kerätä ihmisille.

Uroskilit tapetaan hyödyttöminä, naaraspuoliset otetaan käyttöön.

Kiitos valinnastasi <3

Mä arvasin, että siinäkin hommassa on jotain mätää! Satutko sä tietään mikä olisi hyvä korvike vuohenjuustolle?

Ei mitään. Musta tuntuu, että siedän päivä päiveltä vähemmän lihan ja eläintuotteiden syömistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainakin selvää, että kaikki maailman vuohenjuustot ei ole valmistettu vanhan mummon lemmikkivuohen maidosta.

Vierailija
4/6 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli nyt niin söpö alotus että mun maailmantuska vähän helpotti. :D

http://66.media.tumblr.com/4f2ddeb5f1768ccbee6f4808afe2f8db/tumblr_mxv1…

Vastausta en kylläkään tiedä, kai vuohiakin voidaan huonosti pitää. Voin nyt kuitenkin tämän kerran kaiken olevaisen ylijumalana antaa sinulle armahduksen, koska sulla on darra. Pohdi vuohien onnea sitten kun omat voimat taas riittävät. Liitän oheen vielä kuvan onnellisesta vuohesta.

Vierailija
5/6 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vegaanisia "juustoja" on nykyään vaikka mitä, hyvin varustellut kaupat ja vegeliilkeet myy :)

Vierailija
6/6 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohilla on rankkaa kun ovat koe-eläimiä. Katsokaa vaikka viihteellinen dokumentti elokuva vuohia tuijottavat miehet niin tiedätte mistä puhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä