Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä hurahti salitreeniin ja näyttää nyt Hulkilta.

Vierailija
23.09.2016 |

Seksi ei king kongin kanssa kiinnosta. Hartijat jatkaa leviämistään viikko viikolta ja ne alkaa olla leveämmät kuin minulla. Kerronko että en tykkää vai jätänkö?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin on vialla, jos tyttis muuttui vihreäksi. Big girls need love too!

Vierailija
22/48 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se yhtä vihreä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joanna TheFave kirjoitti:

Ap:sta on vaikea tietää, onko hän tosissaan, mutta valitettavasti tuollaisia idiootteja on ihan oikeasti olemassa.

Olen hetero. En halua nussia Arnold Schwatzeneggerin näköistä naista.

Vierailija
24/48 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tullut nähtyä näitä fitness-likkoja etten usko ap:tä. Esim. Jutta G on luonnossa tosi pieni ja Eevi T:n voisi laittaa taskuun. He kuitenkin treenaavat enemmän kuin ap:n tyttis.

Vierailija
25/48 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua taitaa vituttaa kun sun tyttis on sua paremmassa kunnossa :-)

Tottakai häntä vituttaa. Sehän on koko aloituksen tarkoitus, että hänen naisensa näyttää jo mieheltä.

Vierailija
26/48 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko! Minä teen ihan sikana töitä salilla enkä saa lihaksia kasvamaan miesmäisiksi. Kiinteytynyt ja fit olen, mutta lihakset ei helposti naisella kasva isoiksi.

Tällä on. Leveä lihaksikas selkä, paksu hauis, paksu jänteillinen kaula. Oksettaa.

Vierailija
27/48 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran tullut nähtyä näitä fitness-likkoja etten usko ap:tä. Esim. Jutta G on luonnossa tosi pieni ja Eevi T:n voisi laittaa taskuun. He kuitenkin treenaavat enemmän kuin ap:n tyttis.

Ei Jutta kyllä mikään pieni ole. Rintavarustuksensa kanssa mielestäni aika massiivinen naiseksi.

AP:n tyttöystävä voi kuitenkin helposti olla isompi jos on ruumiinrakenteeltaan rotevampi. Jutta on lähtökohtaisesti kohtalaisen pieni nainen.

Vierailija
28/48 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies on luuseri jos ei pidä muskelinaisesta mutta se on OK jos nainen ei halua miehen kehittävän naisellista lantiota, naismaista pyllyä ja rintaa?

Vierailija
29/48 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla jättiläinen ollakseen liian miehekäs naiseksi. Järjestään kaikki fitness naiset näyttää transuilta. Paska iho, oranssi rusketus, liian valkoseksi värjätyt hampaat ja kuivaa oksettavaa lihasta. Niin kuin pihvi.

Vierailija
30/48 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies on luuseri jos ei pidä muskelinaisesta mutta se on OK jos nainen ei halua miehen kehittävän naisellista lantiota, naismaista pyllyä ja rintaa?

Joo. Tai naiselle ei seksi enää maistu, kun miehestä tuli läski sika, mutta miehen pitää edelleen kyetä suoriutumaan, vaikka nainen näyttää Schwarzeneggeriltä.

Vierailija
31/48 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Ei tässä muuta voi sanoa.

Vierailija
32/48 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko! Minä teen ihan sikana töitä salilla enkä saa lihaksia kasvamaan miesmäisiksi. Kiinteytynyt ja fit olen, mutta lihakset ei helposti naisella kasva isoiksi.

Ilman aineita ainakaan.

Sano AP sille että sen pitää treenata jalkoja ja pakaroita neljä kertaa enemmän kuin käsiä. Ainoa tapa millä isot hartiat näyttää naisella hyvältä, on jos sillä on valtavat reidet ja jalkapallopakarat.

Kuten esim Carriejune Anne Bowlby. Tai sit lähetä se minulle kun jätät, minä lohdutan.

Vierailija
33/48 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman aineita ainakaan.

Sano AP sille että sen pitää treenata jalkoja ja pakaroita neljä kertaa enemmän kuin käsiä. Ainoa tapa millä isot hartiat näyttää naisella hyvältä, on jos sillä on valtavat reidet ja jalkapallopakarat.

Kuten esim Carriejune Anne Bowlby. Tai sit lähetä se minulle kun jätät, minä lohdutan.

Hyi helvetti! Miten valtavat reidet ja jalkapallopakarat auttaisivat?! Hulk riittää, en tarvitse miesten pikaluistelun olympiakultamitalistia.

Vierailija
34/48 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules av-mamma siinä pizzan ja munkin välissä. Miehet oikeasti tykkää timmeistä mimmeistä ja ne leveät hartiat ovat vain mielikuvitustasi. Vilkaisepa peiliin ja katso kuinka leveä pyllysi on.

Vierailija
35/48 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihaksikas akka+hame tai mekko näyttää kauheelta :D Ei niille mahu kuin trikoovaatteet.

Mikko Alatalo lauloi aikoinaan et trikoo on riskillä ruma...Joo,mutta lihaksikas on uusläski.Jutta on vähä kuis usan mustat transut.

Vierailija
36/48 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman aineita ainakaan.

Hyi helvetti! Miten valtavat reidet ja jalkapallopakarat auttaisivat?! Hulk riittää, en tarvitse miesten pikaluistelun olympiakultamitalistia.

Ne antaa vastapainoa olkapäille. Olkapäät on ehkä pahimmat "miehiset" treenaamisen tulokset, joita nainen ei pitäisi kasvattaa niin paljon. Iso hauiskin on parempi kuin isot olkapäät. Muutaman kerran olen seurannut (netissä) nuoren naispuolisen kehonrakentaa, jonka ig-"ura" lähtee nousuun. Melkein aina yläkropan treeni vähenee ja keskitytään siihen olennaiseen. Ja hyvä niin.

Mutta jos sinua hirvittää kehitys, niin tietysti puhut asiasta hänelle. 

Vierailija
37/48 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salitreenaamisen aloittava ei aina ole taskuvenus kaunotar, joukossa on jo valmiisi harteikkaita ja rotevia naisia, pärstäkerroin ei missi. Siihen yhä levenevät hartiat ja ap:n ongelma on mahdollinen. Toki tämä lienee provo.

Vierailija
38/48 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies/poika kuvailee itseään solakaksi? Niin provo. Joku läski näpyttää siellä kateudesta vihreänä.

Vierailija
39/48 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta elämä heikkona nälkäkurkena tai jatkuva ruuan kyttääminen. Olen mielummin iso lihaksikkaan ja läskin yhdistelmä kuin pelkkä plösö läski.

Vierailija
40/48 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla mitään niin epänaisellista kuin nainen jolla on paksut käsivarret ja leveät hartijat. Miksi kukaan nainen tahtoisi näyttää autotallin ovelta? Naisen pitää näyttää kepeältä ja kapealta tiimalasilta.

Ehdottomasti. En pane härkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi