Tyttöystävä hurahti salitreeniin ja näyttää nyt Hulkilta.
Seksi ei king kongin kanssa kiinnosta. Hartijat jatkaa leviämistään viikko viikolta ja ne alkaa olla leveämmät kuin minulla. Kerronko että en tykkää vai jätänkö?
Kommentit (48)
Jos nyt unohdetaan se, että ap puhuu ihan järkyttävän huonoa kieltä, niin en ymmärrä vittuilua. Ihmiset nyt vain on pinnallisia eläimiä. Jos hän on mennyt yhteen solakan naisen kanssa, niin onhan se kurjaa, kun nainen ronskistuu. Parisuhteessa seksi ja halu on tärkeää ja se ei onnistu, jos ei pidä toista haluttavana.
Rehellisesti sanoen, en tykkää itsekään salimimmeistä ja -jätkistä. En voi sietää luonnottoman lihaksikasta kehoa tai isoja ihmisiä. Ei kaikki halua jotain muskelipersettä.
Vierailija kirjoitti:
En usko! Minä teen ihan sikana töitä salilla enkä saa lihaksia kasvamaan miesmäisiksi. Kiinteytynyt ja fit olen, mutta lihakset ei helposti naisella kasva isoiksi.
Minä taas olen juurikin sellainen nainen, joka maltillisellakin treenillä saa reippaat lihakset yläselkään. Nuorena kun kävin pari kertaa viikossa potkunyrkkeilyssä ja kerran tai kaksi viikossa lisäksi salilla (ei isoja painoja) niin minulla oli alaosa kokoa 36 ja yläosa 40. JA tein yhtä paljon tietty myös jalkoja. Sitten kun lopetin niin selkä tuli tosi kipeäksi ja jatkuvia vaivoja eli näin me ollaan erilaisia.
Jopas täällä haukutaan. Kai tähän pitää lisätä, että fitness >> hoikka > normaali.
M35
Onko sillä tenatkin käytössä? Kyykkäys auheuttaa virtsavaivoja.Tulevaisuudessa pääset myös hänen omaishoitajaksi kun välilevyt selässä repee ja lonkat ovat entiset,jotta onnittelen!
Mun puolisolla urheiluvammat lentopallosta,useita niveliä uusittu.
Onhan se urheilu terveellistä vai mitenkä.
Laitappa kuva tänne tyttöystäväsi kehosta...
..koska kyllä ne jotka käy salilla tietää, että pitää aika paljon tehdä työtä, että tulisi hulkin näköinen. Ei pelkästään salilla käymisessä siihen tulokseen pääse
Eli provo
On eri asia olla hyvässä kunnossa, kun olla lihaksikas nainen. Jälkimmäinen ei sytytä.
Oletko ap? Eli taustalla on jonkun treenaamattoman kateus fitnesstyttöjä kohtaan?