Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omasote tulee. Keksitään tähän niitä lääketieteellisiä toimenpiteitä joita voitaisiin tehdä kotona jopa itse tai kaverin kanssa.

Vierailija
23.09.2016 |

Kipsaus. Miksi mennä lääkäriin kun halpaa kipsiä.saa rautakaupasta? Kaveri pitää mutunutta jäsentä asennossa ja ite voi levitellä laastin. Helppoa ku heinän teko.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Defibrillointi onnistuu oikein hyvin kotioloissa. Laite kyllä neuvoo.

Voi kai sisätutkimuksenkin tehdä kaverille. Jos näkyy jotain omituista, niin ottaa videolle ja lähettää instaan. Toiset voi sitten arvailla, onko oikeasti vaarallista.

Vierailija
22/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisot voivat hoitaa rintojen tutkimisen ja gynekologiset tutkimukset.

Voiko miehelläkin olla rintasyöpä?

Voi.

https://rintasyopa.fi/miesten-rintasyopa-haasteellinen-harvinaisuus/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen joskus ommellut haavoja neulalla ja langalla.

Vierailija
24/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin hyvä siinä "ei eeii kuule ehehhheei täällä mitään aikoja jaella, kysy kuukauden päästä"-luukkunaisena.

Multa löytyy jo kaikki; veemäinen asenne, villatakki, tyvikasvu,vitosen kroksit ja vihreä lm.

Tervetu.. eiku tervemenoa.

Vierailija
25/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaan väliaikainen paikkaus varmaan onnistuisi, eikös apteekista jo saa välineet siihen hommaan?

Pienten haavojen puhdistus ja liimaaminen onnistuisi myös aivan hyvin kotona. Isommat sitten lääkäriin tikattaviksi.

Vierailija
26/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut, että omasote on palvelu, jossa voidaan jättää pyyntöjä lääkärille reseptin uusimiseen, saada vastauksia kysymyksiin, saada terveysvalmennusta ja ylläpitää itse omia henkilötietoja. Mistä olette saaneet päähänne, että omasote tarkoittaisi sitä, että terveydenhuollon toimenpiteet tehdään itse itselle kotona?

Vierailija
27/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatriset hoidot. Masennuksen sähköhoito autotallin antimilla ja kriisiterapiahoito kylän juoru-Irmojen johdattamana.

Vierailija
28/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisot voivat hoitaa rintojen tutkimisen ja gynekologiset tutkimukset.

Voiko miehelläkin olla rintasyöpä?

Voi, mutta lähinnä viittasin siihen, että jokaisen naisen puoliso ei ole mies.

Vierailija
29/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos lääkäriin voi olla etäyhteydessä videon välityksellä, niin sehän on vain plussaa. Ei tarvi lähteä sairaana kotoa sinne bakteeriseen terveyskeskukseen jonottamaan.

Vierailija
30/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä naurata kun oon ollut täysin kujalla olevan lääkärin vastaaotolla. itse piti ottaa tilanne haltuun.

Vierailija
31/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kai sisätutkimuksenkin tehdä kaverille. Jos näkyy jotain omituista, niin ottaa videolle ja lähettää instaan. Toiset voi sitten arvailla, onko oikeasti vaarallista.

nauratti tämä.

Vierailija
32/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Defibrillointi onnistuu oikein hyvin kotioloissa. Laite kyllä neuvoo.

Ne kuvat kannattaa postata tänne, sitä varten perustetaan kuitenkin oma ketju "Sisätutkimuksessa jotain outoa, lääkärit apua! " Kyllä vauva-palstalta aina joku lääkäri/valelääkäri/veljenionlääkäri/olennähnytjoskuslääkärin löytyy.

Vierailija
33/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostatan voi palpoloida kuka vaan. Tuseeraaminen on hauska koko perheen juttu.

Vierailija
34/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lasten korvatulehduksen tarkastus. Auttaisi monia kun ei tarvitsisi sairan lapsen kansa lähteä lääkärille jonottamaan ja tarkastuttamaan korvia.

Ei se korvatulehduksen toteaminen aina ihan niin helppoa ole, ainakaan vastavalmistuneelle, kerran yksi nuori mieslääkäri ei havainnut merkkiä korvatulehduksesta vaikka lapsen oireet siihen selvästi viittasivat, kutsui sitten kolleegan joka katsoi korvaa ja sanoi heti että selvä korvatulehdus.

Vierailija
35/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin antaa "keskusteluapua" koska tahansa.

Vähän pää kallelleen, empaattinen ilme, ja sopivia kommentteja. Ei vaikeeta. 24/7.

Vierailija
36/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olisi kun laitta suojatulla yhteydellä oireet yms. Ihan turhaa vatulointia nämä sairaanhoitajakäynnit.Kirjaat itse sen sijaan että sairaanhoitaja kirjaa.

Vierailija
37/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauslomaa voi kirjoittaa lähes kuka vaan. Koodeiksi voi laittaa ohi ajavien autojen dekkareita koska ei se työnantaja kuitenkaa mitään niistä tajua

Vierailija
38/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prostatan voi palpoloida kuka vaan. Tuseeraaminen on hauska koko perheen juttu.

"Sormi pyllyyn" -hippa on hyvää liikuntaa.

Vierailija
39/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytykset voi hyvin hoitaa miehen kanssa kotona, koska Omasote. On sitä ennenkkn saunassa synnytetty.

Vierailija
40/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kävellä kiireellisen näköisenä ja syödä banaanin, juoda kahvin seisaaltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi