Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omasote tulee. Keksitään tähän niitä lääketieteellisiä toimenpiteitä joita voitaisiin tehdä kotona jopa itse tai kaverin kanssa.

Vierailija
23.09.2016 |

Kipsaus. Miksi mennä lääkäriin kun halpaa kipsiä.saa rautakaupasta? Kaveri pitää mutunutta jäsentä asennossa ja ite voi levitellä laastin. Helppoa ku heinän teko.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnosointi hoituu kun kirjoittaa oireet googleen.

Vierailija
42/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eutanasia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikkauksesta voi tulla uusi kansanperinne. Karjalassa tikkausmalliin tulee punamusta x- kuvio, Länsisuomalaisen tikkauksen tunnistaa reippaasta turkoosinkeltaisesta väriskaalasta. Mummit sitten opastavat lapsiaan perinnetikkaukseen ja oman kaupunginosan tapoihin tyrehdyttää verenvuoto niin ettei tikkilangan väri tuhriinnu. 

:)

Alkuun vois myydä vaikka sitä haavaliimaa järkevään hintaan yksityisille. Itsensä ylentämistä on n.50% tuosta touhusta. Lisäksi muitakin tapoja on nykyään jo olemassa, mutta niistä olen visusti hiljaa. Että kehitettäisiin vielä parempia, no siinähän menisi oma leipä, ei voi ..

Vierailija
44/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen joskus ommellut haavoja neulalla ja langalla.

Mä taas liimasin pikaliimalla haavan. Hyvin parani, kun ensin putsasin sen kunnolla.

Vierailija
45/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavojen liimaamista meinasin minäkin ehdottaa, mutta se jo tuli tuossa. Korvatulehduksia ja keuhkoputkentulehduksia voi hoitaa kuka vain., kun ei niitä tarvitse hoitaa. Äärimmäisen harvoin tarvitaan antibioottia kumpaankaan. Venähtäneet nilkat voi liimasteillä hoitaa.

Yskään määräisin Codesan Comopia liukuhihnalta, potilaat olisivat tyytyväisiä aina vaan. Selkäsärkyyn Buranaa ja Panacodia, niin käynnit loppuisivat, kun reseptit uusittaisiin automaattisesti 3kk:n välein. Vuoden välien sitten maksakokeisiin labraan ja siinä se.

Vierailija
46/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tehtyä oireistasi diagnoosin hetkessä.

Voi mennä lähellekkin oikeaa google kun on apunani.

Lääkkeden saaminen voi olla hidasta kun ei ole reseptin kirjoitusoikeutta, vielä.

Luonnon lääketieteestä löytynee apua.

Tämä kaikki ihan naapurissasi!

Vierailija
47/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairauslomaa voi kirjoittaa lähes kuka vaan. Koodeiksi voi laittaa ohi ajavien autojen dekkareita koska ei se työnantaja kuitenkaa mitään niistä tajua

Potilaalla akuutti sröptaatti ja Dönlingenin syndrooma.

Vierailija
48/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luullut, että omasote on palvelu, jossa voidaan jättää pyyntöjä lääkärille reseptin uusimiseen, saada vastauksia kysymyksiin, saada terveysvalmennusta ja ylläpitää itse omia henkilötietoja. Mistä olette saaneet päähänne, että omasote tarkoittaisi sitä, että terveydenhuollon toimenpiteet tehdään itse itselle kotona?

Tässä omasote-diagnoosi sinulle: asperger

Vierailija
49/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeitähän voi tehdä itse. Ainakin lume lääkkeitä. Esim lume e pilleri pelastaisi paljon.

Vierailija
50/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen joskus ommellut haavoja neulalla ja langalla.

Mä taas liimasin pikaliimalla haavan. Hyvin parani, kun ensin putsasin sen kunnolla.

Minä olen viilannut kynsiviilalla lohjenneen hampaan reunan. Kun kävin tarkastuksessa, niin lääkäri totesi, että tämähän on jo korjattu, eikä uskonut, kun sanoin itse viilanneeni. Tänne vaan kaikki hammastapaturmat!

Vierailija
51/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan lukea Käypä hoito -suosituksia netistä ja hoitaa melkein minkä tahansa sairauden sen perusteella. Näin ne lääkäritkin tekevät. Tosin syöpäni hoitoon jouduin nuorelle tk-lääkärille oikein ehdottamaan, että lue nyt sieltä ohjeet, miten toimitaan, koska hänellä meni sormi suuhun.

Vierailija
52/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan loistavasti vähätellä ja käskeä Buranan kanssa kotiin.

Vierailija
53/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä naurata kun oon ollut täysin kujalla olevan lääkärin vastaaotolla. itse piti ottaa tilanne haltuun.

Älä. Onneksi omalla kohdalla ei ollut mistään vakavammasta kyse, mutta lääkäri ei tunnistanut kynsivallintulehdusta.

" Jaa, mikähän tuo mahtaisi olla, tuumausta useampi minuutti. No olisiko kynsivallintulehdus, ehdotin. Joo sitähän se voisi ollakkin, onkos sulla aikaisemmin kyseistä vaivaa ollut? Ei ole ollut. Et sitten varmaan osaa sanoa mitä siihen on tapana käyttää hoidossa? Voi morjens, en tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa.

Vierailija
54/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meinasin että hoidetaa vaa omia vaivoja yms mut meneehä se näinkin. Ap

Vierailija
55/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luullut, että omasote on palvelu, jossa voidaan jättää pyyntöjä lääkärille reseptin uusimiseen, saada vastauksia kysymyksiin, saada terveysvalmennusta ja ylläpitää itse omia henkilötietoja. Mistä olette saaneet päähänne, että omasote tarkoittaisi sitä, että terveydenhuollon toimenpiteet tehdään itse itselle kotona?

Olet luullut ihan väärin. Omasote tarkoittaa, että oma vaiva hoidetaan itse tai vaihtoehtoisesti omainen hoitaa. Onneksi luet vauva-palstaa, niin tämäkin väärinkäsitys selvisi sinulle.

Vierailija
56/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeitähän voi tehdä itse. Ainakin lume lääkkeitä. Esim lume e pilleri pelastaisi paljon.

Homeopaattisia tuotteita voi kans. Pääraaka-aineet tulee hanasta.

Vierailija
57/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin syyllistää potilasta ylipainosta ja laittaa kaiken sen piikkiin.

Vierailija
58/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille saa tulla nenätähystykseen.

Työhuoneen verhoiluun otin mallia ruotsalaisesta poliisisarjasta.

Muovia meni.

Vierailija
59/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lasten korvatulehduksen tarkastus. Auttaisi monia kun ei tarvitsisi sairan lapsen kansa lähteä lääkärille jonottamaan ja tarkastuttamaan korvia.

No tuota...tämä on oikeasti melko yksinkertainen ja hiukan rutiininomainen toimenpide, mihin ei lääkäriä tarvita.

En nyt sanoisi. Päivystyksessä hoitaja sanoi, että ei näe mitään tulehdusta, mutta laitetaan varmuuden vuoksi lääkärille. Lääkäri totesi, että harvoin on nähnyt näin pahasti tulehtuneita korvia. Että eipä sitä "maallikko" aina huomaa.

Vierailija
60/62 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on helppo. Jos ei Google auttaisi sanoisin että potilas kuvittelee. Muille sanoisin että kotiin syömään Buranaa, sitä saa apteekista. Ja yksi hyvä: tämä vaikuttaa ihan normaalilta. Helppo nakki. Oikeastaan pitäisi olla oireista josta rastimarkkinoita valittaisiin oireet ja vastauksena tulisi diagnoosiehdotukset. Suurin osa kannattaa hoitaa itse miten parhaaksi näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan