Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustuksesta tietävät! Voinko yhdistää nämä värit

Vierailija
23.09.2016 |

Tikkurilan laasti (vaalean harmaa) ja Tikkurilan akropolis (kerman vaalea) makuuhuoneeseen siten, että yksi seinä jolle tulee sängyn pääty olisi vaalean harmaa, muut seinät kermanvaaleita.

Vai laittaisitteko pelkästään harmaata tai vaaleaa? Maalataan asuntoa vuokrattavaksi, joten haetaan vähän neutraalia värimaailmaa joka sopisi useimmille vuokralaisille. Kyse ei siis ole omasta maustani, siksi kuulisi mielelläni mielipiteitänne. Kiitos!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät mille seinälle vuokralaiset laittavat sängyn päädyn? 

Huoneessa on seinällä a vaatekaapit joita vasten ei voi sijoittaa sänkyä. Seinällä b on kaksi ovea, sisääntulo ja vaatehuone joiden väliin sänky ei tunnu loogiselta. Seinä con ikkunaseinä. Seinän d (pitkä ehjä seinä) vasten oletin sängyn sijoittuvan. Näin siis arvelen. Ap

Ikkunaseinällekö ei voi laittaa sänkyä? Muista sitten kertoa asuntonäytössä että mihin mikäkin huonekalu laitetaan, että vuokralaiset varmasti osaa laittaa ne oikein suhteessa seinien väreihin. Tai jos et itse esittele niin jaa uusille vuokralaisille kirjalliset ohjeet.

Voi toki, enhän minä tuota tarkoita. Mutta ymmärräthän, kun alkaa maalaamaan on jokin idea oltava esimerkiksi tehosteseinäksi. Tämä on ovea vastapäätä oleva pitkä, ehjä seinä mitä suunnittelin. Ehkä on turvallisempaa vain maalata koko huone tuolla vaalean harmaalla? Mutta tuoko se seinät liian lähelle kun huone ei ole suuren suuri, 12 neliötä. Ap

Kun kyseessä on vuokrattavaksi aiottu asunto, niin olisi turvallisempaa pitäytyä mahdollisimman perusvalinnoissa, esim. perinteisissä valkoisissa seinissä. Itse olen jättänyt useammankin vuokra-asunnon harkinnasta pois ihan vain siksi, että asunnon omistaja oli villiintynyt sisustusunelmissaan ja asunnot olivat suoraan sanoen hirveitä. 

Vierailija
22/24 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sisustussuunnittelijalta, niin ne muutkin tekee. Lopulta säästät siinä kun saat asunnosta paremman hinnan, kun se näyttää oikeasti hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoneessa on seinällä a vaatekaapit joita vasten ei voi sijoittaa sänkyä. Seinällä b on kaksi ovea, sisääntulo ja vaatehuone joiden väliin sänky ei tunnu loogiselta. Seinä con ikkunaseinä. Seinän d (pitkä ehjä seinä) vasten oletin sängyn sijoittuvan. Näin siis arvelen. Ap

Ikkunaseinällekö ei voi laittaa sänkyä? Muista sitten kertoa asuntonäytössä että mihin mikäkin huonekalu laitetaan, että vuokralaiset varmasti osaa laittaa ne oikein suhteessa seinien väreihin. Tai jos et itse esittele niin jaa uusille vuokralaisille kirjalliset ohjeet.

Voi toki, enhän minä tuota tarkoita. Mutta ymmärräthän, kun alkaa maalaamaan on jokin idea oltava esimerkiksi tehosteseinäksi. Tämä on ovea vastapäätä oleva pitkä, ehjä seinä mitä suunnittelin. Ehkä on turvallisempaa vain maalata koko huone tuolla vaalean harmaalla? Mutta tuoko se seinät liian lähelle kun huone ei ole suuren suuri, 12 neliötä. Ap

Kun kyseessä on vuokrattavaksi aiottu asunto, niin olisi turvallisempaa pitäytyä mahdollisimman perusvalinnoissa, esim. perinteisissä valkoisissa seinissä. Itse olen jättänyt useammankin vuokra-asunnon harkinnasta pois ihan vain siksi, että asunnon omistaja oli villiintynyt sisustusunelmissaan ja asunnot olivat suoraan sanoen hirveitä. 

Sijainti, vuokra yms. vaikuttaa kyllä enemmän. Ihan sama, joku seinien väri.

Vierailija
24/24 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sijainti, vuokra yms. vaikuttaa kyllä enemmän. Ihan sama, joku seinien väri.

Sinusta varmaan noin. Itselle rumat pintaratkaisut ovat ehdoton ei, koska en halua kodissani sellaisia tuijotella. Mutta onneksi on varaa valita. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän