Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku hankkinut "täydellisen" kiinteän kropan reaktiona seksin vähyyteen parisuhteessa?

Vierailija
23.09.2016 |

Seurasiko siitä mitään?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasi avioero. Sen jälkeen kyllä seksiä on riittänyt.

Vierailija
2/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä täydellisestä, mutta hoikistuminen ja ulkonäön kohentaminen noin muuten johtaa siihen, että muut miehet alkavat kiinnostua enemmän, oma on mustasukkainen ja haukkuu kaikki miespuoliset kaverinsa ja liikekumppaninsa, jotka nainen sattuu tapaamaan. Ei siitä lisää seksiä seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä sai, mutta ei vieläkään omalta mieheltä.

Vierailija
4/21 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin treenaamisen ja säännöllisen itseni ehostamisen kun seksiä ei ollut ainakaan vuoteen. Pidin parran ajettuna, kropan sheivattuna, tukan siistinä ja ostelin vähän uusia vaatteitakin. Vuoden jaksoin yrittää, olla ilo silmille ja puhuakin asiasta, mutta ei. Ei auttanut.

Tiedättekö mitä käy, kun on kaksi vuotta ilman seksiä ja suhteen ulkopuolelta alkaa tulla hyvinkin suoria ehdotuksia? Pettämistä ja/tai ero.

Vierailija
5/21 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin treenaamisen ja säännöllisen itseni ehostamisen kun seksiä ei ollut ainakaan vuoteen. Pidin parran ajettuna, kropan sheivattuna, tukan siistinä ja ostelin vähän uusia vaatteitakin. Vuoden jaksoin yrittää, olla ilo silmille ja puhuakin asiasta, mutta ei. Ei auttanut.

Tiedättekö mitä käy, kun on kaksi vuotta ilman seksiä ja suhteen ulkopuolelta alkaa tulla hyvinkin suoria ehdotuksia? Pettämistä ja/tai ero.

Eli joka tapauksessa projekti kannattaa ja johtaa seksin saamiseen. Hyvä! Ap

Vierailija
6/21 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seurannut. Ei suhteen sisältä eikä ulkopuolelta. Ilmeisesti miehen kropalla ei ole naisille kauheasti väliä. No eipä se haittaa, kun on itellä hyvä olla hyväkuntoisena

Vierailija
7/21 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuore aviomieheni haluaa seksiä vain harvoin. Minä elän puutteessa ja kärsin.Hän on suhteemme alusta saakka ollut se vähemmän haluava. Minä olin hieman ylipainoinen kun tapasimme. Nyt olen laihduttanut itseni hyvään kuntoon ja muutenkin kohentanut ulkonäköäni. En silti saa seksiä yhtään enempää, päinvastoin. Mutta tuo mies on selkeästi mustasukkaisempi, koska saan muilta miehiltä huomiota.

Vierailija
8/21 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi heti tehdä enemmän seksiä mieli, kun aloin jumpata fysioterapeutin ohjeilla ja sain selkäni kuntoon. Eli sikäli suosittelisin, että juuri se haluton osapuoli saisi aikaa laittaa itsensä fyysisesti ja henkisesti kondikseen. Yleensä seksittömyydessä on kysymys enemmän itsestä kuin toisesta.

Vierailija
9/21 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero seurasi. Itsetuntoni nousi kohisten kun kunto koheni ja myös olotila. Sitten kun tajusi että itsellä on hyvä olo ja fiilis mmuuten paitsi siinä parisuhteessa ni eipä jaksanu enää sitä painolasti-puolisoa kiskoa mukanaan. Meillä tosin seksittömyys ei ollut ainoa ongelma, suhde oli muutenkin todella raskas.

Vierailija
10/21 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt tätä väärältä palstalta. Tämä on laardi-av -palsta.

Vierailija
11/21 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se itsetunnon koheneminen saa väistämättä aikaan joitakin muutoksia, oli se sitten seksin saaminen omalta kumppanilta, tai voimaa lähteä suhteesta ja etsiä itselle sopivampi kumppani. Eli liikunnan aloittamalla voit vain voittaa :)

Vierailija
12/21 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä seksittömyydessä on kysymys enemmän itsestä kuin toisesta.

Ja juuri siksi aika moni suhde hyytyy entisestään, kun puoliso juoksee salilla ja keekoilee tiukoissa vaatteissa sen sijaan että kysyisi: hei rakas, miten menee tänään?

Vierailija
13/21 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seurannut mitään muuta kuin riitaa ja ilkeitä kommentteja. Mies luuli että mulla on toinen, kun laihduin ja aloitin kuntosalin. Annoin itseni itten taas lössähtää ja lopetin kuntosalin, jossa mies luuli mun käyvän vain naimassa. Saanpa olla rauhassa ilkeilyltäkin nyt sitten.

Vierailija
14/21 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seurannut mitään muuta kuin riitaa ja ilkeitä kommentteja. Mies luuli että mulla on toinen, kun laihduin ja aloitin kuntosalin. Annoin itseni itten taas lössähtää ja lopetin kuntosalin, jossa mies luuli mun käyvän vain naimassa. Saanpa olla rauhassa ilkeilyltäkin nyt sitten.

Ja olet miehen kanssa koska...?

Vierailija
15/21 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ei seurannut mitään. Miestä kiinnosti seksi yhtä vähän kuin ennenkin, sanoi kyllä että kroppa on kaunis.

Vierailija
16/21 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt puhu perustimmistä vartalosta, vaan lähes "kisakuntoisesta". Onko merkitystä? Ap

Vierailija
17/21 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olet miehen kanssa koska...?

Koska hän on lintannut itsetuntoni.

Vierailija
18/21 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä seurasi se, että seksi väheni entisestään ja mies alkoi katsella enemmän muita. Sitten jätin hänet.

Vierailija
19/21 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seurannut. Ei suhteen sisältä eikä ulkopuolelta. Ilmeisesti miehen kropalla ei ole naisille kauheasti väliä. No eipä se haittaa, kun on itellä hyvä olla hyväkuntoisena

Meinasin tulla täsmälleen samaa sanomaan.

Vierailija
20/21 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se yhtäkkinen treenaus on klassisesti merkki siitä, että haetaan "kisakuntoa" sinkkugeimeihin.

Jos vika on valmiiksi suhteen kommunikaatiossa, niin ei parempi kroppa tilannetta paranna. Mutta sijoitus itseen se toki on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä