Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei halua armeijassa RUK:hon

Vierailija
23.09.2016 |

Poikaystävä on lähdössä tammikuussa armeijaan. Sanoi, että pyrkii armeijasta selviytymään puolella vuodella. Sanoi, että AUK:iin tai RUK:hon ei ole kiinnostusta ollenkaan.

Saatiin sitten kunnon riita siitä aikaiseksi, kun minä sanoin, että RUK:ssa olisi ne juhlat, siis tanssiaiset, joihin olisi tosi kiva päästä ja siksi haluaisin, että poikkis yrittäisin armeijassa niin pitkälle, kun rahkeet riittäisivät. Poikkishan siitä veti melkein kunnon pultit ja sanoi, että hän ei RUK:hon vitutusta kokemaan ja puoleksi vuodeksi ylimääräiseen palvelukseen lähde sen vuoksi, että minä pääsisin joihinkin tanssiaisiin. Ei kuulemma kiinnosta armeijassa olo niin paljon ja haluaa täällä siviilin puolella päästä aikaisemmin opiskelemaan ja tekemään muita juttuja elämässään. Hän sanoi myös, että eivät ne ole mitkään pelkästään daameja varten järjestetyt tanssiaiset. Sanoi vielä melko tylysti, että jos haluan sinne juhliin, että mene itse sitten inttiin ja pyri RUK:hon asti.

Mitä tästä kaikesta pitäisi ajatella? Miksi poikaystävääni ei kiinosta minun toiveeni ollenkaan? Hän ei siis halua edes yrittää toteuttaa minun toiveitani.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille provoille oli oma ketju.

Vierailija
2/18 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen asiansa. Ei kuulu sinulle pätkääkään vaikka haluaisitkin tanssiaisiin. Eti uus mies jonka kanssa mennä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Aivan vitun tyhmä provo. Häpeä ap.

Vierailija
4/18 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän voit itse mennä vapaaehtoiseen palvelukseen ja Ruk:uun. Mutta sitten et pääse leikkimään kyllä prinsessaa iltapuvussa.

Vierailija
5/18 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukhon?

Vierailija
6/18 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene itse armejaan ja RUK:hon, pääisisit tanssijaisiin.

Vierailija
7/18 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu poikaystävä! 

Itse kävin nuorena ja typeränä, ihan syystä että naisena halusin näyttää että nainen pystyy. Haminan reserviupseerikoulussa olin, vänrikki sotilasarvoltani... Nykyisin pidän aikaa hukkaan heitettynä aikana elämästäni, johon ryhdyin paljolti siksi kun hävetti niin paljon se että veljeni lopetti armeijan kesken mt-ongelmien takia. Minäpä ajattelin että perheen tyttö sitten hoitaa homman kotiin.

Vierailija
8/18 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla ei kunnianhimoa tarpeeksi, on siitä rukin käynnistä muutakin hyötyä.

Toisaalta ei sinne kaikki pääse, vaikka haluaisikin.

Vierailija
9/18 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä on lähdössä tammikuussa armeijaan. Sanoi, että pyrkii armeijasta selviytymään puolella vuodella. Sanoi, että AUK:iin tai RUK:hon ei ole kiinnostusta ollenkaan.

Saatiin sitten kunnon riita siitä aikaiseksi, kun minä sanoin, että RUK:ssa olisi ne juhlat, siis tanssiaiset, joihin olisi tosi kiva päästä ja siksi haluaisin, että poikkis yrittäisin armeijassa niin pitkälle, kun rahkeet riittäisivät. Poikkishan siitä veti melkein kunnon pultit ja sanoi, että hän ei RUK:hon vitutusta kokemaan ja puoleksi vuodeksi ylimääräiseen palvelukseen lähde sen vuoksi, että minä pääsisin joihinkin tanssiaisiin. Ei kuulemma kiinnosta armeijassa olo niin paljon ja haluaa täällä siviilin puolella päästä aikaisemmin opiskelemaan ja tekemään muita juttuja elämässään. Hän sanoi myös, että eivät ne ole mitkään pelkästään daameja varten järjestetyt tanssiaiset. Sanoi vielä melko tylysti, että jos haluan sinne juhliin, että mene itse sitten inttiin ja pyri RUK:hon asti.

Mitä tästä kaikesta pitäisi ajatella? Miksi poikaystävääni ei kiinosta minun toiveeni ollenkaan? Hän ei siis halua edes yrittää toteuttaa minun toiveitani.

No sinähän itse voit mennä armeijaan ja siellä sitten RUKkiin Haminaan.

Vierailija
10/18 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä! Pitkästä aikaa hauska juttu. :D

Vierailija
11/18 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia ei sotaleikit kiinnosta ja on ihan todettua, että kaikki RUK:sta saadut hyödyt pystyy vastaavat saamaan myös siviilielämän puolella. Eli lähinnä johtajuuskokemukset jne. Ei toki armeijan joukkojen johtajuuskokemusta, mutta esimerkiksi työelämän johtajuustaitoja hyvinkin.

Vierailija
12/18 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia ei sotaleikit kiinnosta ja on ihan todettua, että kaikki RUK:sta saadut hyödyt pystyy vastaavat saamaan myös siviilielämän puolella. Eli lähinnä johtajuuskokemukset jne. Ei toki armeijan joukkojen johtajuuskokemusta, mutta esimerkiksi työelämän johtajuustaitoja hyvinkin.

Johtajuuskokemukset, joo... Harvoin ne samat johtajuusopit toimii työelämässä esimerkiksi. Minä olen esimies nykyisessä työssäni, mutta en minä sitä armeijan opeilla hoida, vaan enemmänkin "naisen vaistolla". Koen roolini ei niinkään käskijäksi vaan mahdollistajaksi: minä pidän huolen että meidän luonnostaan osaavilla, motivoituneilla asiantuntijoilla on kaikki mitä he tarvitsevat että voivat hoitaa työnsä hyvin ja esteettä. 

Vierailija
13/18 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut kahdesti avecina kurssijuhlassa eikä se nyt niin kummoinen tapahtuma ole.

Vierailija
14/18 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä on kyllä ainakin viimeiset 20 vuotta pyritty pois rukin opeista.

Vierailija
15/18 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtajuuskokemukset, joo... Harvoin ne samat johtajuusopit toimii työelämässä esimerkiksi. Minä olen esimies nykyisessä työssäni, mutta en minä sitä armeijan opeilla hoida, vaan enemmänkin "naisen vaistolla". Koen roolini ei niinkään käskijäksi vaan mahdollistajaksi: minä pidän huolen että meidän luonnostaan osaavilla, motivoituneilla asiantuntijoilla on kaikki mitä he tarvitsevat että voivat hoitaa työnsä hyvin ja esteettä. 

Vanhojen jäärien RUK-johtamiskulttuuri onkin yksi suurimpia esteitä suomalaisten yritysten kansainvälisellekin menestykselle. Onneksi nuorempi sukupolvi on eri maata.

Vierailija
16/18 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen mennä myös kadettikouluun. Pääsee silloin linnanjuhliin.

Vierailija
17/18 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pieni osa porukasta Rukiin pääsee edes, joten ei sellaista voi toiselta vaatia. Täytyy olla sekä fyysisesti kunnossa että kohtuullisen fiksu ja motivoitunut, että pääsee. Eli vähän kuin poikaystäväsi vaatisi, että sinun pitää kirjoittaa ylioppilaaksi vähintään eksimian papereilla, jotta hän pääsisi juhlimaan hienompaa tyttöystävää.

Vierailija
18/18 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse sinne!

t. c-paperimies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän