Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi velat on usein niin tyylittömiä?

Vierailija
23.09.2016 |

On taikaponitukkaa, joku "räväkkä" meikki, lävistyksiä, pilalle astutut paskaiset Converset joillain "tosi radikaaleilla" pinsseillä varusteltuna jne.

Mistähän johtuu?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Usein ihmiset sekoittavat käsitteet ja käyttävät väärin sanoja mamma loik ja äiti-ihmisen näköinen kuvaillessaan jonkun ulkonäköä.

Vierailija
22/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yli kolmekymppisenä velana minulla ei ole mitään aloituksessa mainittua. Taikaponitukka? Mikä se edes on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemani velat ovat kyllä lähes kaikki tyylikkäitä, fiksuja ja kauniita naisia. Mutta niin ovat useimmat tuntemani äiditkin. Ehkäpä sinun kannattaa miettiä millaista seuraa pidät?

Vierailija
24/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin yli kolmekymppisenä velana minulla ei ole mitään aloituksessa mainittua. Taikaponitukka? Mikä se edes on?

Sama juttu. Minulla ei ole mitään aloituksessa mainittua, paitsi yhdet Conversen kengät löytyy kaapista, mutta ei todellakaan lyttyyn astuttuna. Minullakaan ei muuten ole mitään hajua siitä, mikä taikaponitukka on. Itselläni on klassinen polkka.

Vierailija
25/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vela ja varmasti tyylitön. Minua ei kiinnosta pätkääkään miltä näytän. Olen aseksuaali ja erakko, joten ei ole mitään halua miellyttää ihmisiä ulkonäölläni. Hyvä vaan jos ulkonäköni karkottaa rauhanhäiritsijät ;) 

Olen kyllä vähän eri tavalla tyylitön kuin aloituksen kuvaus. En meikkaa, pukeudun lähinnä farkkuihin ja t-paitaan, tukka ponnarilla. Olen it-alalla koodarina ja näytän tyypilliseltä koodarinörtiltä :D

Vierailija
26/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ketjun tyylikkäät "velat": oletteko niitä, jotka mainitsevat vela-valinnastaan joka käänteessä ja tuhahtelevat lapsi(perhei)lle?

Vai niitä, jotka eivät tituleeraa itseään VELAksi ja vouhota asialla muita paheksuen, vaan mainitsette kysyttäessä tai jos puheeksi tulee, että ette halua lapsia?

Näillä nimittäin on ero.

Jälkimmäiset on normaaleja ihmisiä, ensimmäiset ei niinkään.

Näkyy myös ulkoisessa olemuksessa.

Vierailija
27/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, johtuu ihan siitä, että tuntemasi lapsettomat ovat kuvauksesi perusteella anarkisteja Kalliosta.

Kannattaa ehkä vaihtaa seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan