Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jaahas, perjantai. asunne, ruokanne/juomanne ja illan suunnitelmat?

Vierailija
23.09.2016 |

itse juon lakritsateetä ylläni vanha, pinkki Betty Boob-veluuriasu ja harmaat villasukat. palstailen ja seuraan lasten leikkejä

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collegehousut, perustoppi, villasukat. Kohta menen saunaan ja otan pari Crowmooria. Sitten käyn ehkä baarissa parilla ellei ihan kauheasti väsytä.

Vierailija
2/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join juuri pienen lasillisen cocista. Päällä on rennot, vaaleat farkut ja bändipaita sekä vaaleanruskeat virkatut tossut. Istun sängyllä läppärin kanssa ja luen tenttiin. Tai siis minun PITÄISI lukea tenttiin, mutta eksyin sen sijaan tänne palstalle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat housut ja tumma purppuranvärinen satiinipaita. Jalkaan korkkarit. Olemme ulos menossa syömään appivanhempien kanssa. Ruoan kanssa varmaan viiniä.

Vierailija
4/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunainen potkupuku, irtokarkkipussi ja netflix <3

Vierailija
5/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsit ja toppi, kahvia juon, kohta on kasvissosekeitto valmis ja parin tunnin päästä saunaan kera muutaman saunakaljan. Saunan jälkeen katson jonkun leffan ja sitten nukkumaan.

Vierailija
6/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilät palaa, jalassa kollarit, kädessä lasi viiniä ja telkkarissa hömppäleffoja, suklaatakin löytyy. Ihana perjantai!

Vierailija
7/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, kauluspaita ja toppi. Tortilloita kera limpparin. Illalla taidan pyörähtää kylällä katsomassa maailman menoa pitkästä aikaa kun mies jää lapsen kanssa kotiin.

Vierailija
8/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yömekko, odottelen pitsaa tulevaksi ja tissuttelen pari olutta. Katon kun mies pelaa ja illemmalla katon elokuvan. Rauhallinen perjantai tiedossa. Hyvää viikonloppua mammoille!

Vierailija
9/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogahousut,keltainen toppi ja kotikampaus :) Lasissa olutta ja syön tonnikalasalaattia.Vietän illan yksin (lemmikin kanssa) kuten aina.

Vierailija
10/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colleget, villapaita ja teepaita. Toki rintsikat, alkkarit ja sukat. Olen vähän surkeana, kipeenä ja silleen. Meinasin jo lähteä kauppaan mutta en jaksanut. Olisin ostanut pienen pussin juustonaksuja ja jotain suklaata varmaan, mutta nyt vetelen riisikakkuja ja viinirypäleitä niiden korvikkeena. Toisaalta hyvä säästyypä kalorit.

Vierailija
11/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joogahousut,keltainen toppi ja kotikampaus :) Lasissa olutta ja syön tonnikalasalaattia.Vietän illan yksin (lemmikin kanssa) kuten aina.

Saako tulla kaveriksi?

Vierailija
12/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Colleget, villapaita ja teepaita. Toki rintsikat, alkkarit ja sukat. Olen vähän surkeana, kipeenä ja silleen. Meinasin jo lähteä kauppaan mutta en jaksanut. Olisin ostanut pienen pussin juustonaksuja ja jotain suklaata varmaan, mutta nyt vetelen riisikakkuja ja viinirypäleitä niiden korvikkeena. Toisaalta hyvä säästyypä kalorit.

Missäpäin asut? Mä voisin tuoda, jos et oo kaukana?

Vierailija
13/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collegehousut, kylpytakki ja villasukat päällä juon vissyä ja odottelen, että mies tuo kaupasta suklaata ja Vain elämää alkaisi. Teini kuvailee videoita huoneessaan, äsken syötiin pitsaa. Mukavata kotioloa.

Vierailija
14/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Collegehousut, kylpytakki ja villasukat päällä juon vissyä ja odottelen, että mies tuo kaupasta suklaata ja Vain elämää alkaisi. Teini kuvailee videoita huoneessaan, äsken syötiin pitsaa. Mukavata kotioloa.

Kunnes poliisit tulee ja pidättää teinin AXL-videoiden tekemisestä

Vierailija
15/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkareissa yksin kotosalla. Pari olutta ja vain elämää. Nukkumaan. Villiä sinkkuelämää.

Vierailija
16/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä on kiva lukea? :D

Mulla mustat kotihousut, musta toppi ja kädessä punaviiniä (lasillinen). Katsellaan lasten kanssa Herculesta, jahka he menevät nukkumaan, katsotaan miehen kanssa omaa leffaa ja syödään juustoja.

Hyvää iltaa kaikille! :)

Vierailija
17/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta huppari, toppi ja collegehousut. 

Juomana battery.

Illan suunnitelmina kohta lyhyt lenkki koirien kanssa - lyhyt kun jalka on jotenkin hassusti tosi kipeä, kävely sellasta ihme ontumista. Toi jalkapöytä jotenkin vammailee ihmeellisesti.

Sitten pistän uuniin lohta ja kattilaa perunaa ja pääsen vähän herkuttelemaan, kerrankin sain halvalla lohta tollasen näppärän kokosen annoksen josta kahelle kerralle sinkkuna riittää, vain reilun neljä euroa :)

Muuten iltaan sisältyy lagausta ja opiskelujuttuja, pitäs paria oppimispäiväkirjaa laittaa ajantasalle ja yksi netissä tehtävä viikkotentti vääntää ja muuta mukavaa.

Vierailija
18/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla teidän iltasuunnitelmista. Täällä perjantai iltaan kuuluu joku hauska kirja, viiniä, tacoja ja mustikkasuklaata. Pieni musta kissani päivystää vieressä.

Vierailija
19/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit, villasukat ja huppari. Rintsikat avattu mutta en oo vielä jaksanu vetästä niitä pois. Just söin itse tehtyä pitsaa ja nyt lasillinen valkkaria. Myöhemmin vähän rommia ja nettipelejä.

Vierailija
20/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollarit, ruuan laitto jäi kesken kun saatiin miehen kanssa valtava riita aikaan ruuanlaitosta joten sinne jäi, nyt lojutaan eri sohvilla, tuijotetaan telkkaria hiljaisuudessa ja nälkäisinä. Kumpikaan ei luovuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän